Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Herlig andreomgang, lenge siden jeg har vært så engasjert i en fotballkamp. Har forresten aldri sett Hegland så engasjert her inne før. :D Clichy var helt syk, Nasri var utrolig god, mens Walcott var avgjørende. Men hvem var egentlig kaptein etter at Kolo gikk ut? Det var ikke Cesc, så da antar jeg at det var Gaël?

Almunia var kaptein :yes:

 

Elendig første omgang, herlig andre omgang. Clichy er BB og jobber utrolig hardt og om alle hadde jobbet som han i hver kamp hadde vi vunnet alle kampene lett. Også herlig å se en stopper vinne de fleste hodedueller.

 

Synd Nasri og Toure ble skadet og vi får håpe det ikke er noe alvorlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man snur en kamp og vinner såpass greit til slutt blir man i godt humør. Under hele førsteomgang lurte jeg på hvorfor ikke Eboué ble satt ned på backen og Walcott fikk komme inn på vingen, og jaggu var det ikke akkurat det som skjedde i pausen. Dog litt kjipt med skaden til Toure, og ikke minst Nasri sin som vi vet mindre om enn så lenge.

 

Satser på at andreomgangen fører Arsenal inn på rett spor i de forekommende kampene.

 

Bunnoppgjør i dag kl 17.00, satser på at gutta fra Stoke tar en viktig seier, og passer på at Bottenham holder seg der de er. Også greit for tabellenposisjonens skyld at Hull går på et tap mot West Ham.

Lenke til kommentar
Vel, han har da vitterlig kontrakt frem til sommeren 2014, fem og en halv sesong til, og dette er et rykte fra nettavisen, som ofte finner ryktene sine i The Sun, som ikke akkurat er kjent for å være seriøse.

 

Nei, les heller denne artikkelen, fra en langt mer troverdig kilde, Arsenal.com.

 

Var noe i den dur jeg hadde sett for meg ja, måtte bare få det bekreftet. Liker slike spillere, kontra C. R******. :)

Lenke til kommentar

Det ligger vel i kortene at Fabregas forlater Arsenal en gang i karrieren. Barcelona virker som et meget sannsynlig alternativ når den tid kommer, men la oss ikke bekymre oss for det nå. Nå handler det om å bygge videre på 2.omgangen mot Everton. Det handler om å bygge videre på Walcott og Nasri som har imponert stort.

 

Det handler om å holde spillere skadefrie.

Lenke til kommentar
Det ligger vel i kortene at Fabregas forlater Arsenal en gang i karrieren. Barcelona virker som et meget sannsynlig alternativ når den tid kommer, men la oss ikke bekymre oss for det nå. Nå handler det om å bygge videre på 2.omgangen mot Everton. Det handler om å bygge videre på Walcott og Nasri som har imponert stort.

 

Det handler om å holde spillere skadefrie.

Virker som det handler om mye rart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...