Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 JADDA SAMIR NASRI!!!! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nasty Nas! Assist av Silvestre i debuten, haha. Hvem er kaptein? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fantastisk start! Kult at Nasri scorte. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) MEN SÅ SKYT DA FOR HELVETE!!! Jeg sitter å brøler SKYT! hele tida. Irriterer meg at vi må spille oss gjennom 5-metern for å avslutte, når vi har skyttere som RvP og Cesc. Og den skal sitte Robin! Edit: STRAFFESPARK!!!!!!!!!!!!!!!! STYGGEN HIBBERT SKULLE BLITT VIST UT! OG CLICHY GJORDE IKKE EN DRITT!!! Endret 18. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Så jævlig godt og fortjent. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Godt å se Diaby tilbake, men vær så snill å si at det ikke er noe alvorlig med Nasri. Vi har nok skadeproblemer som det er. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Pent av Diaby og Walcott. Meget fortjent seier. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 3 ekstremt gode poeng. Jeg hadde ikke overlevd enda en helg med poengtap. Cesc hadde en dårlig kamp, men det må han få lov til, han og. Diaby hadde et veldig friskt innhopp, han minner meg om en viss Patrick Vieira. Håper Wenger dyrker han ved siden av Fabregas. Var ordentlig nervøs for at vi skulle avgi poeng etter 45, nå kan jeg smile resten av kvelden tc47: <3<3 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Deilig seier i dag Første omgang var helt elendig, men andre omgang var helt fantastisk Da var det bare ett lag på banen. Jeg håper ikke det er noe alvorlig med hverken Nasri eller Toure Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det siste jeg ønsker her i verden nå er skade på Toure. Da tar jeg heller 2er på samf-prøve mot at Toure er skadefri. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Tror ikke det kan være så ille med skulderen til Toure. Men Nasri er umulig å si noe om. EDIT: Hegland, what's true is true Endret 18. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Herlig andreomgang, lenge siden jeg har vært så engasjert i en fotballkamp. Har forresten aldri sett Hegland så engasjert her inne før. Clichy var helt syk, Nasri var utrolig god, mens Walcott var avgjørende. Men hvem var egentlig kaptein etter at Kolo gikk ut? Det var ikke Cesc, så da antar jeg at det var Gaël? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, glemte å nevne at Clichy var faen meg syk. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 iRoman: Hehe, jeg var og veldig engasjert idag, var så redd for enda et tap. Har en ordentlig god følelse nå Clichy var syk ja, banens beste vil jeg si. Silvestre klarte seg greit, men jeg ble ikke overbevist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå