Xanman Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Noen rykter på morgenkvisten: @MickTheGooner: Gonzalo Higuain's father had a meeting with Arsène Wenger, in London on Friday, to discuss his potential move to Arsenal. (Marca) @Aaronsenal: Okay, so yesterday I had a very interesting conversation with a friend of mine who is a close relative of Cesc Fàbregas' agent... He said Cesc Fàbregas met with Tito Vilanova last week and declared his ambition to leave Barcelona and move back to Arsenal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Stoler ikke på slektninger Endret 9. juni 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Litt annen type overgangsrykte Darren @DarrenArsenal1 3 m RT @AFCFixtureNews: Ex Arsenal player & Chelsea academy coach Dermot Drummy favourite to head AFC academy when post Liam Brady in May 2014. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg hørte av en slektning av en kompis til en sønn av en kollega at nevøen til CR7 møtte Wenger på et shady hotellrom utenfor London i natt. Om de diskuterte Ronaldo eller noe annet vites ikke. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 @Aaronsenal: Okay, so yesterday I had a very interesting conversation with a friend of mine who is a close relative of Cesc Fàbregas' agent... He said Cesc Fàbregas met with Tito Vilanova last week and declared his ambition to leave Barcelona and move back to Arsenal. Hehehe.... Tynnere rykte enn dette er vel knapt mulig å oppspore.... 2 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Siste: Barcelona er villig til å selge Messi og Fabregas til Arsenal for €30 millioner, Wenger prøver å presse prisen ned til €15 millioner + Bendtner og Diaby i bytte. Kilde er en kar som vasker kontorene til Wenger, og som sier at Wenger spør ham om råd om alt mulig, og at han sniktitter i Wenger's laptop. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Walcott til Napoli Håpløst rykte. Meningsløst å selge og meningsløst for Walcott å gå til en middelmådig klubb i serie A. Mindre sannsynlig at dette skjer enn at Cesc går til United. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Middemådig klubb? Kom på andreplass i år. På høyde med oss. Er et håpløst rykte ja, tror ikke vi selger Walcott nå siden nettopp signerte ny kontrakt med han. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Walcott til Napoli Håpløst rykte. Meningsløst å selge og meningsløst for Walcott å gå til en middelmådig klubb i serie A. Mindre sannsynlig at dette skjer enn at Cesc går til United. Ehh, sjekk tabellen. Endret 10. juni 2013 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 @Aaronsenal: I've been told the ball is in Arsenal's court with the Fabregas deal. It's now up to Wenger to decide whether to go for it. I think he will. Samme karen (hvis tante kjenner tremenningen til Cescs frisør) som jeg siterte på forrige side, og sikkert samme kilde, så ta det med en klype salt osv. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tror det ikke før jeg ser det. Cesc snakket vel senest i går ut om at han ville bli i Barcelona og lykkes såvidt jeg fikk med meg riktig info. Er stygt redd vi ender opp med å bruke særdeles lite penger denne sommeren. En midtbanespiller (Pogba, Fellaini, Gonalons, Capoue), en spiss (Jovetic, Higuain, Benteke) og en ung midtstopper som kan være fjerdevalg er et must i mine øyne for at vi skal kunne konkurrere. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=rVjsYlOGa4s Mancrush. Ville ikke byttet ham mot noen annen stopper i ligaen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Yaya Sanogo spiller for Frankrike U-20 akkurat nå. Rakk akkurat å skru på kampen før Sanogo puttet 1-0. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Han der er en gogutt som vi må passe godt på Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tror det ikke før jeg ser det. Cesc snakket vel senest i går ut om at han ville bli i Barcelona og lykkes såvidt jeg fikk med meg riktig info. Er stygt redd vi ender opp med å bruke særdeles lite penger denne sommeren. En midtbanespiller (Pogba, Fellaini, Gonalons, Capoue), en spiss (Jovetic, Higuain, Benteke) og en ung midtstopper som kan være fjerdevalg er et must i mine øyne for at vi skal kunne konkurrere. Det er 2 og en halv måned igjen før vinduet stenger ... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Det er 2 og en halv måned igjen før vinduet stenger ... Flott det, men jeg tror fortsatt ikke at vi ender opp med noen. Sist jeg sjekket fikk jeg lov til å tro hva jeg selv vil Endret 11. juni 2013 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Sist jeg sjekket fikk jeg lov til å tro hva jeg selv vil Beklager, men der tar du feil. Angående Fabregas, jeg kan ikke i mine villeste drømmer (og der foregår det mye syke greier) forestille meg at Fabregas kommer tilbake til Arsenal denne sommeren. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 David Moyes has apparently told Nani he can leave Manchester United but the Premier League champions want £8.5million for the winger. Is he worth that fee? Galatasaray claim United have turned down their £6m offer because they want an additional £2.5m. Det er jo nesten gratis. Liker ikke fyren, men det hadde jo vært en forsterkning for en billig penge. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Nani er utrolig god på sitt beste, men forferdelig dårlig på sitt verste (noe som er alt for ofte). Personlig så mener jeg £8.5 pund er en grei pris og at Nani kunne vært et godt kjøp. Men han har veldig høye lønningskrav, vil jeg anta. Endret 12. juni 2013 av Tkse Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 £8,5m for Nani? Er jo tilsvarende prisen vi kan få for Gervinho visstnok. Tar gjerne Nani for rundt £10m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå