Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Exactly my point. Men det hjelper ikke å si noe her inne, da halvparten er Wenger-runkere som er fornøyd med tingenes tilstand.

Voksent. Du fremstår virkelig som en vi alle burde lytte til...

skjerpings,,,

Slik jeg leser noen her virker det som at Arsenal har noe å bevise ovenfor dere, og når det da handles inn talenter vil det være å gjøre det motsatte.

At noen Arsenal fans virkelig er villig til å skrape det klubben har bygd opp for en kortvarig suksess, og da med en enda større nedtur som unektelig vil komme i fremtiden er for meg en gåte.

Vi må både handle inn talenter for fremtiden, og etablerte spillere som kan gå inn å styrke laget.

Når denne våren har vært preget av flere rykter rundt Arsenal og overganger enn på svært mange år, bør det være mulig å ha litt is i magen for oss fans. Og så heller ta en oppsummering når vi vet hva som kommer eller ikke kommer. Nå klages det først og fremst fordi man vil ha noe å klage på. Eller sånn virker det for oss såkalte Wenger runkere i hvertfall. Men hva vet vel vi :huh:

Endret av archongamer
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Når denne våren har vært preget av flere rykter rundt Arsenal og overganger enn på svært mange år, bør det være mulig å ha litt is i magen for oss fans. Og så heller ta en oppsummering når vi vet hva som kommer eller ikke kommer. Nå klages det først og fremst fordi man vil ha noe å klage på. Eller sånn virker det for oss såkalte Wenger runkere i hvertfall. Men hva vet vel vi :huh:

Enig. Serien er akkurat avsluttet. Ingen av oss vet hva som faktisk foregår på kontorene til Wenger og Gazidis. La oss se hvordan vi ligger an når serien starter, og heller komme med våre meninger da.

Frem til den tid får vi heller bare kose oss med overgangsrykter og håpe på det beste. Siste nytt fra The Times er at vi vil ha Fellaini.

Lenke til kommentar

I sin opprinnelige og ønskede posisjon, DM/boks til boks. Wenger ville aldri kjøpt han for å bruke han som noe annet.

Synd at Fellaini ikke er annet enn middelmådig som DM/boks-til-boks. I så fall ville det vært en dårlig signering av Wenger. Har ikke tro på at han gjør noe så dumt.

Lenke til kommentar

Han ville ha tilført kraft og fysikk på midtbanen vår, og hodestyrke både forover og bakover. Men nei, jeg ser det ikke helt for meg. Han har det dessuten med å forlate sin holdende posisjon når han blir satt til den oppgaven, og er ikke helt trygg. Holder fremdeles en knapp på Capoue. Mange av de samme egenskapene, men tryggere, mindre ambisjoner om å være med framover på banen.

Men viktigst er det at han (Fellaini) er en target for mange av dopklubbene, så han kommer ikke til å havne hos oss.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Good good. Med bedre råd følger større spillerom på lønningssiden. Har tiltro til at Arsenal's styre holder seg innenfor fornuftige rammer.

Det regner jeg absolutt med at de gjør. Er vel snakk om å gi mindre til stallfyllet, noe som åpner opp får å gi mer til eventuelle stjerner. Steg i riktig retning.

Lenke til kommentar

Han ville ha tilført kraft og fysikk på midtbanen vår, og hodestyrke både forover og bakover. Men nei, jeg ser det ikke helt for meg. Han har det dessuten med å forlate sin holdende posisjon når han blir satt til den oppgaven, og er ikke helt trygg. Holder fremdeles en knapp på Capoue. Mange av de samme egenskapene, men tryggere, mindre ambisjoner om å være med framover på banen.

Men viktigst er det at han (Fellaini) er en target for mange av dopklubbene, så han kommer ikke til å havne hos oss.

Av de spillerene på midten som vi har blitt linket til denne våren/sommeren så er rekkefølgen for min del slik:

Pogba > Gonalons > Strootman > Capoue > Wanyama > Fellaini.

Blir oppriktig skuffet om Wenger smadrer overgangsrekorden på Fellaini. Dog ville han trolig gjort Fellaini til verdensklasse hvis han først hadde bestemt seg for å bruke så mye penger. Kan ikke skjønne annet.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt ... det betyr at enten Arteta eller Wilshere eller Ramsey ikke får spille. Hvem skal ut?

Fellaini og Wilshere sammen ... da blir det fort tomt i den bakre delen av midtbanen, gitt. Det betyr Fellaini og Arteta sammen, og Wilshere ut. Eller Wilshere i stedet for Cazorla, som flyttes ut til venstre. Det betyr Podolski ut. Begge de to vil neppe finne seg i det, og vi mister en av dem. Ramsey tror jeg nok er tilfreds med å være rotation player en stund til.

Goal.com melder det samme.

Gazidis slutter ikke å snakke :green:

Kan du holde opp nå, Ivan? Du skrur opp forventningene til en del fans noe voldsomt; fallhøyden er stor ...

@ Stefan_B: Hvis Wenger klarer å holde Fellaini i ro på den bakre delen av midtbanen, så blir det et knallkjøp for Arsenal. Tror jeg. I så fall kan han gjerne spille sammen med Wilshere også.

Wait a minute .... ser ut som om goal.com er den opprinnelige kilden. I så fall tar jeg det med en sekk salt, og tror det ikke før jeg ser det.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Vet ikke helt ... det betyr at enten Arteta eller Wilshere eller Ramsey ikke får spille. Hvem skal ut?

Fellaini og Wilshere sammen ... da blir det fort tomt i den bakre delen av midtbanen, gitt. Det betyr Fellaini og Arteta sammen, og Wilshere ut. Eller Wilshere i stedet for Cazorla, som flyttes ut til venstre. Det betyr Podolski ut. Begge de to vil neppe finne seg i det, og vi mister en av dem. Ramsey tror jeg nok er tilfreds med å være rotation player en stund til.

Goal.com melder det samme.

Gazidis slutter ikke å snakke :green:

Kan du holde opp nå, Ivan? Du skrur opp forventningene til en del fans noe voldsomt; fallhøyden er stor ...

@ Stefan_B: Hvis Wenger klarer å holde Fellaini i ro på den bakre delen av midtbanen, så blir det et knallkjøp for Arsenal. Tror jeg. I så fall kan han gjerne spille sammen med Wilshere også.

Wait a minute .... ser ut som om goal.com er den opprinnelige kilden. I så fall tar jeg det med en sekk salt, og tror det ikke før jeg ser det.

Haha, ja er samme mann som er bak artikkelen ja.

Lenke til kommentar

Vi gikk også i pluss i fjor, takket være CL selvfølgelig, men allikevel. Så vi er ikke like avhengig av pengene til Roman som vi engang var.

Må bare kommentere denne. Dere gikk £1.4m i pluss. En del av grunnen til dette, pluss at dere vant CL såklart, er at de nærmere £70m som ble brukt på Hazard, Oscar og Moses faller inn under 12/13-budsjettet.

Såvidt jeg har skjønt strøk også Roman gjelden deres på £166.6m i 2011-2012. Så dere er nok desverre fortsatt veldig avhengig av pengene til hans.

Siden du sier du helt fint klarer å se ting i perspektiv regner jeg med at du skjønner at en klubb som Arsenal (selvdrevet), har litt andre finansielle begrensninger. Totalt har Chelsea gått £631.5m i minus siden Roman kom, og det sier seg selv at en vanlig klubb ville gått konkurs av å drive på denne måten :)

Endret av jlf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...