tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Men nå kan dere ihvertfall være glad at dere fikk Silvestre fra oss Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Helt riktig at Touré ikke har vært seg selv siden Gallas kom til klubben. Føler han trenger en veldig sterk ledertype ved siden av seg, en som også er veldig taktisk smart, slik som Sol var. Håper Silvestre markerer seg på en positiv måte og danker ut Gallas til vi får en ny stopper eller Djourou er moden til å ta over. Når det gjelder Cesc så skulle han vel testes. Er vel ikke umulig å spille med brukket nese, men da må han vel ha maske? Sol Campbell taktisk smart? Nå nei du, den er jeg ikke enig i. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.arsenal.com/news/news-archive/f...behind-the-boss Pulsen synker litt når jeg leser dette. Ingenting er så viktig for meg som at vår alles gullgutt trives og har trua på trofeer. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Helt riktig at Touré ikke har vært seg selv siden Gallas kom til klubben. Føler han trenger en veldig sterk ledertype ved siden av seg, en som også er veldig taktisk smart, slik som Sol var. Håper Silvestre markerer seg på en positiv måte og danker ut Gallas til vi får en ny stopper eller Djourou er moden til å ta over. Når det gjelder Cesc så skulle han vel testes. Er vel ikke umulig å spille med brukket nese, men da må han vel ha maske? Sol Campbell taktisk smart? Nå nei du, den er jeg ikke enig i. Har alltid hatt oppfatningen av at han var taktisk smart jeg. Perhaps I take wrong. Hegland: Betryggende lesning ja! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 "Perhaps I take wrong", iRoman? Haha. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Norsk-engelsk is tha shit. Håper de fleste skjønte at det var kødd. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Norsk-engelsk is tha shit. Håper de fleste skjønte at det var kødd. It's the thing. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...ahead-of-messsi Ingen dårlig attest å få det. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...ahead-of-messsi Ingen dårlig attest å få det. Kult for Theo da. Men jeg er ikke enig i Wenger her. Messi er et talent man sjeldent ser igjen. Om Theo blir like god/bedre enn Messi har vi gooners mye å vente oss til i fremtiden Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Gleder meg voldsomt til kamp nå. Kampnervene har meldt seg, men jeg har virkelig trua på 3 greie poeng. Vi bør være ferdige med tullet nå. Varmer opp med Boro - Chelsea. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Frykter Fellaini i luftrommet jeg. Håper virkelig på 3 poeng i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Har bestemt meg å se the Gooners Håper på god fotball fra dere nå, lenge siden sist. YEAH, engelsk kommentator til og med! Endret 18. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 NEINEINEINEINEI!!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva skjer med at Pienaar får så mye rom på venstre siden? Er jo som det er ingen høyreback for Arsenal. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 DEN så jeg i mål. Fantastisk demping av van Persie men for svak avslutning. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva skjer med at Pienaar får så mye rom på venstre siden? Er jo som det er ingen høyreback for Arsenal. Sånt skjer når Song må spille høyreback. Men i pausen går vel Kolo ut og blir erstatta av Walcott. Da ser back-fireren slik ut: Eboue - Song - Silvestre - Clichy. COME ON YOU GUNNERS! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja men Eboue har jo spilt høyreback mye, så skjønte ikke hvorfor Song ikke spilte beste posisjonen i midtbane med Walcott på ving, og Eboue tilbake som back. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det positive med denne omgangen er at sveisen til Cesc ikke kan bli stort værre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Inn kommer Walcott, ut går Toure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå