Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Nei, men her mener jeg at TV2 har et ansvar for å reforhandle sine rettighetsavtaler med fomål om å få langt lavere pris. Det FA/PL her har gjort, er å veldig effektivt redusere verdien av den nåværende avtalen. Det TV2 gjør i stedet, er å forsøke å redusere tapet ved å overføre det til kundene sine. Vel, her er det bare å si: Sorry TV2, den der går jeg ikke på.

Endret av thomit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat den der lørdag-klokka-4- saken er jo ... ikke hyggelig, akkurat, men hadde det vært bare det, ville jeg nok ha beholdt TV2 PL-abonnementet likevel. Akkurat den saken er ikke TV2 skyld i. Men 340 kroner måneden? For et dårlige tilbud enn det jeg hadde? Ikke nubbsjans. Ikke fordi jeg ikke kan betale så mye, men fordi jeg ikke vil. Det får være grenser. Og den saken, den har TV2 skyld i.

Tv2 har økt maksprisen til 339. Det er ikke det samme som at abonnementet vil koste 339. Hva du til syvende og sist ender opp med å betale kommer blant annet an på hvilken distributør du velger. Distributørene kan sette prisen akkurat slik de selv vil, men ikke høyere enn 339.

Lenke til kommentar

Jeg går ut i fra at jeg får det litt billigere siden jeg abonnerer gjennom Altibox. Men alikevel - det er for mye å betale for det produktet jeg får, når jeg ikke engang kan garanteres tilgang til å se alle Arsenal's 38 ligakamper for pengene, og må sitte og krysse fingre hver lørdag for at ikke Arsenal's kamp blir en av de som ikke blir vist direkte ... Prisen er ikke det viktige her, det er TV2's frekkhet. Den kan jeg som forbruker reagere på ved å avslutte abonnementet mitt - og den reaksjonen kommer jeg til å bruke dersom det ikke skjer noe med den pakken som TV2 til slutt tilbyr meg. Hvis de gir meg en ren PL pakke, til en akseptabel pris, kan det godt hende jeg fortsetter, til tross for disse lørdagsgreiene. Men å samle sammen noe rask, hive det inn i en "premium" pakke, og forlange uhørt mye mer penger for det hele ... nei takk.

Siterer en kar fra en annen tråd angående samme sak: " Hei, i neste PL sesong får vi bare lov til å vise EN lørdagskamp som starter klokka 4 samtidig. I den anledning syntes vi det er fornuftig å kreve over 50% mer penger av deg. MvH Scumbag Tv2 "

Godt sagt, og treffer spikeren midt på hodet.

PS. Siden Altibox er TV2's partner på disse PL-rettighetene (de eier en andel av dem, så vidt jeg har forstått), har jeg et lite håp om at det til slutt ikke ser så gærnt ut for Altibox-kundene. En pakke som er mer hensiktsmessig for oss forbrukere, for eksempel. Vi får se.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Har et forslag til hvordan Wenger kan bruke £70m: Bender(15), Cesc(25-30), Rooney(25-30)

Woy/Fab

Sagna/Jenko - Mertesacker/Sagna - Koscielny/Vermaelen - Monreal/Gibbs

Bender/Ramsey - Arteta/Wilshere

Walcott/Ox - Cesc/Rosicky - Cazorla/Poldi

Rooney/Giroud

Hiver du inn en ny keepertrener og samt ny kontrakt til Sagna (og litt trening på å tilvenne seg til å bli midstopper som backup) blir dette bra.

Sånn, da var dagens dagdrømming over :p

Edit: Dette ville vært et lag som kjempet om ligagullet.

Endret av Payung
Lenke til kommentar

Ox-Cham scoret ett av målene i England-Brasil på "nye" Maracana stadion. 2-2.

The Independent

PS. Gamle Maracana sies det kunne ta inn over 200.000 stående tilskuere. Finalen i VM 1950 hadde 199.859 betalende tilskuere. Dagens kapasitet er 78.838 sitteplasser.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Bra for Denilson, og bra for Arsenal.

Forresten, det står "mutual consent", altså er det inngått en ny avtale om kompensasjon for kontraktsavbrudd. Det pleier å være betraktelig billigere for klubben enn om de bare skulle ha terminert kontrakten uten spillerens samtykke.

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morgan er en klovn og en fjøsnisse. Han er en voksen mann, men høres ut (både skriftlig og muntlig) som om han er 14. Dessverre kan man ikke velge hvem man er Arsenal-supporter sammen med ...

Endret av thomit
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...