thomit Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Nei, men her mener jeg at TV2 har et ansvar for å reforhandle sine rettighetsavtaler med fomål om å få langt lavere pris. Det FA/PL her har gjort, er å veldig effektivt redusere verdien av den nåværende avtalen. Det TV2 gjør i stedet, er å forsøke å redusere tapet ved å overføre det til kundene sine. Vel, her er det bare å si: Sorry TV2, den der går jeg ikke på. Endret 1. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Noen som vet når terminlisten for neste sesong blir offentlig? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Slutten av juni, er vel normalt? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Ok, det var vel rundt da jeg trodde også at det kom. Skal bli spennende å se lørdagsoppsettet nå med disse nye reglene for tv sendinger. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Akkurat den der lørdag-klokka-4- saken er jo ... ikke hyggelig, akkurat, men hadde det vært bare det, ville jeg nok ha beholdt TV2 PL-abonnementet likevel. Akkurat den saken er ikke TV2 skyld i. Men 340 kroner måneden? For et dårlige tilbud enn det jeg hadde? Ikke nubbsjans. Ikke fordi jeg ikke kan betale så mye, men fordi jeg ikke vil. Det får være grenser. Og den saken, den har TV2 skyld i. Tv2 har økt maksprisen til 339. Det er ikke det samme som at abonnementet vil koste 339. Hva du til syvende og sist ender opp med å betale kommer blant annet an på hvilken distributør du velger. Distributørene kan sette prisen akkurat slik de selv vil, men ikke høyere enn 339. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Jeg går ut i fra at jeg får det litt billigere siden jeg abonnerer gjennom Altibox. Men alikevel - det er for mye å betale for det produktet jeg får, når jeg ikke engang kan garanteres tilgang til å se alle Arsenal's 38 ligakamper for pengene, og må sitte og krysse fingre hver lørdag for at ikke Arsenal's kamp blir en av de som ikke blir vist direkte ... Prisen er ikke det viktige her, det er TV2's frekkhet. Den kan jeg som forbruker reagere på ved å avslutte abonnementet mitt - og den reaksjonen kommer jeg til å bruke dersom det ikke skjer noe med den pakken som TV2 til slutt tilbyr meg. Hvis de gir meg en ren PL pakke, til en akseptabel pris, kan det godt hende jeg fortsetter, til tross for disse lørdagsgreiene. Men å samle sammen noe rask, hive det inn i en "premium" pakke, og forlange uhørt mye mer penger for det hele ... nei takk. Siterer en kar fra en annen tråd angående samme sak: " Hei, i neste PL sesong får vi bare lov til å vise EN lørdagskamp som starter klokka 4 samtidig. I den anledning syntes vi det er fornuftig å kreve over 50% mer penger av deg. MvH Scumbag Tv2 " Godt sagt, og treffer spikeren midt på hodet. PS. Siden Altibox er TV2's partner på disse PL-rettighetene (de eier en andel av dem, så vidt jeg har forstått), har jeg et lite håp om at det til slutt ikke ser så gærnt ut for Altibox-kundene. En pakke som er mer hensiktsmessig for oss forbrukere, for eksempel. Vi får se. Endret 1. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
Payung Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Har et forslag til hvordan Wenger kan bruke £70m: Bender(15), Cesc(25-30), Rooney(25-30) Woy/Fab Sagna/Jenko - Mertesacker/Sagna - Koscielny/Vermaelen - Monreal/Gibbs Bender/Ramsey - Arteta/Wilshere Walcott/Ox - Cesc/Rosicky - Cazorla/Poldi Rooney/Giroud Hiver du inn en ny keepertrener og samt ny kontrakt til Sagna (og litt trening på å tilvenne seg til å bli midstopper som backup) blir dette bra. Sånn, da var dagens dagdrømming over Edit: Dette ville vært et lag som kjempet om ligagullet. Endret 2. juni 2013 av Payung Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Higuain og Cesc ser jeg gjerne for meg! Rooney kan drite og dra! 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 https://www.youtube.com/watch?v=kgSLl1Bt1mo Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kunne ha byttet om på 1. og 3. spør du meg. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Walcott sitt mål nr 2 <3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Haha Just hours later, Podolski retweeted a Tweet from Jan Aage Fjortoft, the former Swindon and Middlesbrough striker, currently a pundit on German TV. http://www.101greatgoals.com/blog/lukas-podolski-confirms-he-is-happy-at-arsenal-in-london-with-a-retweet-on-twitter/ Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Ox-Cham scoret ett av målene i England-Brasil på "nye" Maracana stadion. 2-2. The Independent PS. Gamle Maracana sies det kunne ta inn over 200.000 stående tilskuere. Finalen i VM 1950 hadde 199.859 betalende tilskuere. Dagens kapasitet er 78.838 sitteplasser. Endret 2. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Denilson sluppet på free transfer! http://www1.skysports.com/football/news/11661/8755111/ http://www.fanatix.com/news/arsenal-midfielder-given-surprise-free-transfer-exit/121648/ 1 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Bra for Denilson, og bra for Arsenal. Forresten, det står "mutual consent", altså er det inngått en ny avtale om kompensasjon for kontraktsavbrudd. Det pleier å være betraktelig billigere for klubben enn om de bare skulle ha terminert kontrakten uten spillerens samtykke. Endret 3. juni 2013 av thomit 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Og bra for meg. Håper bare klubben fortsetter søppeltømmingen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Noen som vet når terminlisten for neste sesong blir offentlig? 19. Juni Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 @piersmorgan Chelsea get Mourinho, Barca get Neymar.... Arsenal get Andre Santos back from his loan. [/Quote] Heldige vi. 1 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Morgan er en klovn og en fjøsnisse. Han er en voksen mann, men høres ut (både skriftlig og muntlig) som om han er 14. Dessverre kan man ikke velge hvem man er Arsenal-supporter sammen med ... Endret 3. juni 2013 av thomit 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå