laurell Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Vi bør ha kvalitet på benken også, viktig med knallhard konkurranse. Fergie har de siste årene vært veldig flink å variere i start 11eren, mens vi satt med juniorer og annen crap på benken. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Skal Wilshere sitte på benken? Wilshere må spilles inn i startelleveren den kommende sesongen, period. Hvorfor må han det? Han er pdd. ikke god nok og spillere som Arteta, Ramsey og Cazorla er bedre. Hvorfor skal da Wilshere automatisk komme inn? Wilshere kommer inn i laget den dagen han er god nok og har funnet en posisjon hvor han faktisk klarer å bidra skikkelig. 1 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Problemet er vel heller at hvis Wilshere benkes mye på dette stadiet av karrieren, så får vi ikke beholde ham særlig lenge. Greit å si at den og den skal være førstevalg, men da får man gjerne noen andre spillere som ikke blir særlig happy. Wilshere er en spiller som nå helt sikkert forventer å spille fra start ofte - og med god grunn. Hvis ikke vil han ganske sikkert ønske seg til en annen klubb temmelig snart, Og det ville være tragisk. Arteta er vel kanskje en spiller som er såpass gammel og profesjonell nå, at han godt kan finne seg til rette som rotasjonsspiller. Ramsey ... uvisst. Jeg mener han bør finne seg i å være i rotasjon enda en sesong eller to, men han er ung og spillekåt, så ... Poenget mitt var at hvis Cesc's tilbakekomst ender opp med at vi mister Wilshere (først og fremst), så vet jeg ikke om jeg vil ha Cesc tilbake. Skal Wilshere sitte på benken? Wilshere må spilles inn i startelleveren den kommende sesongen, period. Enig. Den beste måten vi kan unngå at Wilshere blir en virkelig klassespiller på nå, er å holde ham på benken. Også spillere som Ramsey, Ox-Cham må spilles ofte nå hvis de skal få noen særlig utvikling. En manager har nok flere problemstillinger å forholde seg til enn det enkelte her tar noe særlig hensyn til . Podolski, Giroud og Vermaelen vil nok heller ikke finne seg i å sitte på benken hele tiden. Det er sjongleringskunst på høyt nivå den jobben Wenger og andre managere har - og hvis den ikke utføres godt, så ender vi med en bøling med spillere som vil vekk, dårlig stemning og moral osv osv. Endret 31. mai 2013 av thomit Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Oliver Price-Bates @OLiPriceBates14m Arsenal have reportedly signed Julio Cesar. Italian site TuttoMercato claims Arsenal have agreed a 2 yr deal in the last hour! #afc Jaha. Grei keeper uten tvil. Mistet det litt de siste årene og har hatt en del tabber i QPR, men også flere gode kamper. Spennende å se om han blir førstevalg eller andrevalg. Betyr antagelig at vi kvitter oss med både Mannone og Fabianski. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 "2 yr deal in the last hour"? Resirkulering av gamle Deadline day rykter? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Bah... Håpet litt på at vi skulle signere han som andrevalg/konkurranse etter at han spradet rundt i chelsea-drakten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 "2 yr deal in the last hour"? Resirkulering av gamle Deadline day rykter? Nei, det er nok heller dårlig skrevet. Jeg tolker det som at den siste timen, altså foregående time, har signert en toårskontrakt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Julio Cesar er fantastisk på strek, men har vært veldig ustabil i QPR. Jeg anser Szczesny som en bedre keeper totalt sett. ikke fornøyd hvis dette stemmer, men han vil vel som andrevalg presse polakken mer enn Fabianski og Mannone klarer.. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hm, du har nok rett der, Benbjo. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Dårlige nyheter, folkens. Dersom det ikke blir adgang til å betale for en ren PL-pakke, til omtrent samme pris som tidligere, kommer jeg til å si opp mitt TV2 PL-abb. Jeg betaler for å få tilgang til ALLE Arsenal's kamper, direkte. Noe annet blir ikke aktuellt. Ønsker velkommen tips til hvordan man kan få sett Arsenal's kamper via nettet. Streaming blir jo løsningen. Endret 1. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Er så utrolig håpløst og idiotisk det der. Blir vel rævvastream neste sesong da. Legger ved kommentar jeg skrev på artikkelen til TV2: Dette er håpløst. FA graver sin egen grav med dette, akkurat som NFF og Norsk Toppfotball gjør det samme når de solgte rettighetene til Cmore. Folk liker ikke endring, og det burde de griske idiotene bak spakene skjønne også. Greit, de skal tjene penger, men er penger viktigere enn et godt produkt som kundene setter pris på? Jeg er fortsatt sjokkert over at det ikke finnes tjenester som NFL GamePass, NBA League Pass og MLB.tv i engelsk fotball. Streaming på nett, man kan følge de kampene man vil, og man kan til og med se fire kamper samtidig. Alt til en fornuftig pris. I tillegg har man selvfølgelig replay-muligheter etter kampslutt. Europeisk fotball og andre sporter generelt henger milevis etter USA når det gjelder å få sport ut til folket på en fornuftig og bra måte. Sorry TV2, jeg kommer aldri til å betale dere 339,- per måned for å KANSKJE få se Arsenal spille klokken fire i helgene. Vi vet at dere kommer til å prioritere United, Liverpool, City og Chelsea foran Arsenal. Endret 1. juni 2013 av MartinF Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det er ganske håpløst. De skrev noe sted at det var mer brukervennlig å dytte alt inn på en kanal. Hvordan er det mer brukervennlig når man ikke lenger får sett alle kampene? Om jeg drikker to øl som koster 30 kr til hver kamp blir det 30*2*38 = 2280 kr i løpet av én sesong. Om jeg må ha en TV-pakke til 339 per måned i la oss si 10 måneder blir det 3390 kr i tillegg, altså 5670 kr totalt. Tilsvarer 149 kr per kamp inkludert to øl hjemme. Da kan jeg like gjerne gå på en pub som har halvliter til 75 kr og slippe alle mulige bindingstider på TV-abonementet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Men hvis de kun kan sende en kamp klokken fire. Hvorfor skal du da dra på pub og se Man Utd, om det er Arsenal du vil se? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Forsåvidt sant, blir nok enda dyrere per kamp. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Finnes det en eneste god grunn til at det kun skal være lov å sende en kamp kl 16 på lørdager? Hvem er det som kommer på disse reglene? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Grunnen er jo åpenbar. Penger. Det er egentlig i både klubbenes, BPL's og Sky's interesse at antallet pubgjester i England som sitter og ser på utenlandske direkteoverføringer klokka 4 (vel, 3), blir minimert. Disse går jo hverken på kamp eller ser på Sky's sending. Det er veldig utbredt blant fotballpuber i England at de henter direktekamper fra utenlandske TV- eller nettoperatører, for å få vist akkurat de kampene de vil. Og det kan f.eks. like godt være TV2's sendinger. Det liker ikke Sky noe særlig. Og med de pengene de spytter inn i BPL-kassa, så kan de utøve et massivt press for å få det som de vil. I dette tilfellet er det vel helst FA som på denne måten går inn og vil beskytte sin meget innflytelsesrike forretningspartner Sky. Money rules. Så det er vel grunnen. Om det er særlig klokt i det lange løp, er en annen debatt. Endret 1. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Derfor vil vi programsette de tre Premium-kanalene med kamper i reprise lørdag kveld, slik at alle får sett sine lag. Bare å skru av internett, TV, telefon og putte på seg denne her om man ikke vil finne ut av resultatet: Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Eneste man kan håpe nå er at mange nok over hele verden viser sin misnøye ved å si opp sine avtaler med tv-leverandørene av PL. Det er et usannsynlig ønske, men er muligens eneste måten å endre denne utviklingen på er å vise det med betalingsviljen. Virker som rettighetshavere og tv leverandørene av fotball i dag tror kundene er villig til å betale nærmeste hva det skulle være for å få sett fotball, og prisene blir bare mer og mer tullete for hvert år som går. Skal bli spennende å se hvor mange kamper Man U og Liverpool får av lørdagskampene i forhold til de andre lagene. Mitt tips er at de to lagene sin kamper får flere lørdager enn resten av PL lagene til sammen. Endret 1. juni 2013 av archongamer Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Akkurat den der lørdag-klokka-4- saken er jo ... ikke hyggelig, akkurat, men hadde det vært bare det, ville jeg nok ha beholdt TV2 PL-abonnementet likevel. Akkurat den saken er ikke TV2 skyld i. Men 340 kroner måneden? For et dårlige tilbud enn det jeg hadde? Ikke nubbsjans. Ikke fordi jeg ikke kan betale så mye, men fordi jeg ikke vil. Det får være grenser. Og den saken, den har TV2 skyld i. Endret 1. juni 2013 av thomit Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Er ikke det at prisen er så mye mer at man ikke kan ta seg råd, men heller prinsippet her ja. Men nå er det jo en konsekvens av dyrere rettigheter at TV2 også velger å sette opp prisen, så det er flere årsaker enn at TV2 kun er griske etter mer. Nå ville normalt en vare som gir deg mindre enn den du fikk før også bli billigere, men slike ting gjelder ikke i fotballen, hverken på rettigheter eller distrubusjonssiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå