Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 signeringer sannsynligvis klare:

Julio Pleguezuelo Selva’s announcement signing will be in the following week to Sanogo and Crowley.

Sanogo er vel den eneste som muligens får litt kamptid kommende sesong. Selva kommer fra Barcelona og Crowley fra Villa. Begge 16 år

Lenke til kommentar

/care. Aldri gitt mer faen i talentsigneringer som denne våren/sommeren. Gi meg klassespillere, det er det vi trenger.

Tar alltid imot talenter med åpne armer, men jeg kjenner at jeg blir litt provosert når det virker som om førsteprioriteten er talenter fremfor førstelagsspillere.

Lenke til kommentar

Tar alltid imot talenter med åpne armer, men jeg kjenner at jeg blir litt provosert når det virker som om førsteprioriteten er talenter fremfor førstelagsspillere.

Kan kanskje virke sånn, men det er to ulike budsjett og det er mange youth scoutes og slikt som jobber med å hente talenter. Er jo ikke slik at Wenger personlig reiser og ser på alle. Han er nok litt involvert, kanskje mest i spesielle caser med svært ettertraktede talenter.

Det som er litt tragisk er at det ser ut som wenger vil kvitte seg med dødkjøttet først før spillere hentes

Lenke til kommentar

Kan kanskje virke sånn, men det er to ulike budsjett og det er mange youth scoutes og slikt som jobber med å hente talenter. Er jo ikke slik at Wenger personlig reiser og ser på alle. Han er nok litt involvert, kanskje mest i spesielle caser med svært ettertraktede talenter.

Det som er litt tragisk er at det ser ut som wenger vil kvitte seg med dødkjøttet først før spillere hentes

Er fullstendig klar over det Benbjo, men det jeg sikter til er at vi alltid virker å være raskt ute med å sikre oss talenter og betaler ofte "blodpris" for disse i form av lønninger, men når det gjelder spillere for førstelaget så bruker vi alltid lang tid på å gjøre en form for avtale samtidig som vi helst vil betale under markedspris for disse spillerene.

Det som er tragisk er at vi har satt oss selv i en posisjon med en bøling med spillere som er uselgelige.

Lenke til kommentar

Er fullstendig klar over det Benbjo, men det jeg sikter til er at vi alltid virker å være raskt ute med å sikre oss talenter og betaler ofte "blodpris" for disse i form av lønninger, men når det gjelder spillere for førstelaget så bruker vi alltid lang tid på å gjøre en form for avtale samtidig som vi helst vil betale under markedspris for disse spillerene.

Det som er tragisk er at vi har satt oss selv i en posisjon med en bøling med spillere som er uselgelige.

Ja, det er litt bakvendt. En del av kjøpene de siste årene bærer veldig preg av å forsøke å gjøre en god deal (Chamakh, Park) eller i fullstendig panikk (Park, Santos)

I fjor sommer var dog bra, minus salget av RvP selvsagt pluss det faktum at vi aldri hentet en erstatter for Song.

Arshavin will join Azerbaijani club Khazar Lankaran and will earn £400k a week becoming the highest paid footballer in the world.

Haha, ler meg i hjel.

Darren ‏@DarrenArsenal1 1h

@DialSquare_1886 No Frimpong does have another year,I can confirm that, but declined off of a new contract. So also likely to depart.

Like greit. Er mer en Fulham type spiller tror jeg. Ikke god nok for oss i alle fall. Skadet hele tiden er han også. Nettopp operert kneet igjen.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Er Arshavin bekreftet til Langtvekkistan? I såfall, hva syns dere om Arsenal-karrieren hans?

En av de spillerne jeg har hatt mest forventninger til. Trodde for alvor at dette skulle bli vårt nye ess etter Liverpool-kampen, men den gang ei. Synes han har gjort en god figur ved fler anledninger, men prestasjonene hans var som en sløv jojo. Av og til ekstrem, men de siste sesongene hans var preget av lite motivasjon og spillerglede noe som ble enormt tydelig på banen. Det så ofte ut som om han ikke hadde lyst til å være på banen rett og slett. Mange trege løp og ofte avbrytende i det oppbyggende spillet. I tillegg var det alt for mange passningsfeil på ham. Plutselig kunne han glimte til i noen minutter, før han falt tilbake. En spiller å rive seg skallet på, en spiller å juble over. Det er ikke noen tvil om at dette er vår største flopp med tanke på forventningene rundt ham (EM 08), og prisen vi måtte ut med.

Men russeren har gitt oss mange gode minner. Foruten Liverpool-kampen, er det vel 2-1 målet mot Barcelona som folk husker best, og som er en av de beste minnene jeg har som supporter. I hvertfall i nyere tid.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Er Arshavin bekreftet til Langtvekkistan? I såfall, hva syns dere om Arsenal-karrieren hans?

Blandede følelser. Noen flotte øyeblikk og mye potensiale. Med tiden gikk det dessverre over i frustrasjon hver gang han spilte. Har vært ferdig i klubben i 2 år i mine øyne.

Lenke til kommentar

Blandede følelser. Noen flotte øyeblikk og mye potensiale. Med tiden gikk det dessverre over i frustrasjon hver gang han spilte. Har vært ferdig i klubben i 2 år i mine øyne.

Jepp. Har hatt særdeles lite å bidra med de siste to sesongene. Håpet at Wenger ville gi han sjansen som offensiv midtbane i 11/12 sesongen etter salget av Cesc, men dengang ei.

Når det gjelder Arshavin så var han hovedgrunnen til at vi karret til oss en CL plass i 2009 så slik sett var han verdt overgangssummen alene, men uansett ufattelig trist at det endte slik det endte i drakta.

Fortsatt en veldig artig spiller og fyr i mine øyne og ønsker han allverdens lykke.

Lenke til kommentar

Det er ikke noen tvil om at dette er vår største flopp med tanke på forventningene rundt ham (EM 08), og prisen vi måtte ut med.

Vil ikke kalle ham en flopp, og i hvert fall ikke vår største flopp. Han løftet oss enormt da han ankom klubben, og det er slettes ikke sikkert at vi hadde klart topp 4 uten ham den sesongen. Den påfølgende sesongen puttet han 10 ligamål for oss, og sesongen etter fikk han flere assists enn noen andre i klubben, Cesc inkludert. Mener å huske at han også fikk flest assists i ligaen. Han har totalt sett vært en skuffelse i forhold til forventningene, men jeg vil likevel påstå at han har vært brukbar valuta for pengene.

Er for øvrig ikke enig i at han burde ha erstattet Cesc som offensiv midtbane. Det er venstrekant han alltid har spilt, både for landslaget og Zenit, og selv om han til tider imponerte for oss som #10, har han de to siste sesongene vist at han ikke har det som skal til for å spille i en så viktig formasjon. At vi burde ha hentet inn en ny offensiv midtbane da Cesc ble solgt, er det dog ingen tvil om. Heldigvis har vi nå både Cazorla og Wilshere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...