thomit Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Williams? Her. Og Benteke vil til Arsenal. Er vi interesserte nok? Endret 24. mai 2013 av thomit Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Swansea chairman Huw Jenkins sier at de ikke har hatt noen kontakt med Arsenal. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hadde gjerne sett Benteke i Arsenal. Rask, teknisk god og et beist av en spiller. PL "proven" (kun en sesong). Dog vil han trolig koste mye. Heller Benteke enn Higuain skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Benteke foran Higuain any day. Selv om jeg ikke har sånn kjempelyst på noen av dem. Higuain ville floppet, Benteke kan fort bli et forstyrrende moment i laget. Litt Balotelli light. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Benteke foran Higuain any day? Basert på hva? Én god sesong i PL? Higuain er et soleklart bedre valg i mine øyne. Rutinert, fortsatt relativt ung og en av verdens giftigste spillere foran mål. Benteke er spennende, men Higuain er med sine 120 mål og 45 assists for Real Madrid, samt tre La Liga-trofeer, åpenbart det tryggeste valget av de to. Som Stefan påpekte tidligere har han riktig nok ikke en veldig imponerende målstatistikk i CL, men 19 mål på 32 landskamper kompenserer i mine øyne for det. Jovetic den spissen jeg har aller mest lyst på, men får vi ikke ham, tar jeg med glede imot Higuain. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Aldri vært noe fan av Higuain. Syns ikke han er så god som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Syntes Benteke er en bedre allrounder. Jovetic er førstevalg, men basert på spillestil så er Benteke en bedre fit enn Higuain spør du meg. Dog en stor risk for £20m. Higuain er vel også en rimelig "risky" signering for de samme pengene da han kun har avslutningsferdigheter, men han har bevist over lengre tid at han holder et høyt nivå. Så hvis Higuain viser at han ikke passer i ligaen kan man alltids selge han videre uten et stort tap. Benteke derimot.. Benteke for £13-15m derimot ville jeg tatt imot fort som fy. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) 'Piersy my man, thanks for all the support! You made this day even more special! All the best, Van Pursestrings.' Side 2: 'Great to be a champ.. so many #Tears4Piersy ' Har mistet all respekt for den mannen for lengst. Tenk å synke så lavt som å sende brev til en tidligere fan fordi han ikke liker måten han forlot Arsenal på. Cunt, håper Shawcross fucker deg opp neste sesong. Og sånn sidenote: De som mener Piers fortjener det; Gå å ta dere en bolle. Piers er en av de få Goonerne som tør å si det som det er. Endret 24. mai 2013 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=OL1RAGrKOdk Morsom video. Gleder meg virkelig til å se Wilshere neste sesong. Han var fantastisk de første månedene etter at han kom tilbake. Forhåpentligvis er han 100 % skadefri til sesongoppkjøringen. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Og sånn sidenote: De som mener Piers fortjener det; Gå å ta dere en bolle. Piers er en av de få Goonerne som tør å si det som det er. Grunnen til at Piers ikke er likt blant supporterne har ingenting med hans meninger å gjøre. Dog, mange av meningene hans gjør ikke saken bedre akkurat. 7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 As for Rooney, this is a man so surrounded by the vultures of the game that he publicly questioned the ambition of Manchester United, the most successful in England over the last 20 years, just so he could get a pay-rise. If he's willing to act like that towards Ferguson, somebody he ought to have genuinely respected (as well as feared), then he'd take the almighty piss under another manager Arseblog Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 http://www.arsenalvision.co.uk/articles/4289-mikel-arteta-from-panic-buy-to-el-pivote.html Bra artikkel om Arteta, som MÅ være vår nye kaptein neste sesong. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Blir en kortlivet kaptein (som de fleste av kapteinene våre de siste årene), men han fortjener det. Passer veldig godt sammen med Ramsey. Håper dog vi henter inn en av de nevnte defensive midtbanespillerene vi pratet om for en del sider tilbake slik at vi ikke blir skikkelig avhengig av at begge disse to skal holde seg skadefrie. Det som er utrolig synd med Arteta er at vi ikke hentet han i 2008 når vi feilet med å hente Alonso fra Liverpool. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Enig i det du skriver. Arteta blir kanskje en kortlivet kaptein, men vi har avtageren klar. Gjør Wilshere til visekaptein, og la ham ta over bindet på fulltid når han er klar. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) @OliPriceBates: We drew on aggregate with Bayern Munich earlier, they won the UCL - so technically we won the Champions League... Edit: Fra spøk til revolver; av Bayerns siste 27 kamper har de vunnet 25, spilt én uavgjort og tapt én. Mot oss. Edit 2: Lyon ‘open talks with Arsenal over loan deal for winger Gervinho’ Bare å selge om vi får inn et brukbart bud. Gervinho + et par £M i bytte mot Gonalons hadde vært en god deal for begge parter. Endret 25. mai 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Flere rykter: Gunner go: Arsenal closing in on Simon Mignolet of Sunderland as £10m-plus new keeper Third time lucky? Arsenal poised to go for Paul Pogba again after previous two attempts failed Hadde elsket Pogba i Arsenal, men det kommer nok aldri til å skje. I hvert fall ikke for £15m. Endret 25. mai 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Mignolet ja takk. Pogba. Tja.. £15m er vel ikke så altfor ille mtp. at han bare er 20 år gammel og har hatt en veldig god debutsesong. Selvfølgelig kjipt at vi potensielt kunne fått han gratis i fjor, men heller Pogba til den prisen enn f.eks. Wanyama. Har dog ikke mye tro på at vi skal hente Pogba, men hadde som sagt vært meget fornøyd med Mignolet (selv om jeg heller vil ha Adler eller Begovic). Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Har mistet all respekt for den mannen for lengst. Tenk å synke så lavt som å sende brev til en tidligere fan fordi han ikke liker måten han forlot Arsenal på. Cunt, håper Shawcross fucker deg opp neste sesong. Og sånn sidenote: De som mener Piers fortjener det; Gå å ta dere en bolle. Piers er en av de få Goonerne som tør å si det som det er. Skjønner at Arsenal-fans på generelt grunnlag har mista respekten for Van Persie. Likevel, jeg ser ingen grunn til at han skal bli mislikt mer pga. det der. Piers Morgan uttaler seg krast om folk hele tida, og den der fortjente han 1 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Santos er på vei tilbake fra Brasil. På tide å bli kvitt han permanent. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Santos er på vei tilbake fra Brasil. På tide å bli kvitt han permanent. Tjener for mye. Blir neppe solgt. Kanskje et lån til. Har vel bare 1 år igjen av kontrakten. Tviler sterkt på at vi blir kvitt alt søppelet vårt alt i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå