Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Tancredi Palmeri melder utrolig mye rart, og mitt inntrykk er at han melder i overkant mye BS. Tar det derfor veldig med ro når det gjelder Jovetic-ryktene. Har ingen spesiell hard-on for han slik Stefan har ( :p), men hvis Wenger mener han er verdt £24m så er det vel ingen tvil om at han bør være bra.

Midtbane/angrep bestående av

Jovetic/Podolski - Higuain/Giroud - Walcott/Ox

Cazorla/Wilshere/Rosicky

X/Arteta - Wilshere/Ramsey

Det hadde vært noe!

X=ny defensiv midtbanespiller i stedet for Arteta.

Endret av Payung
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor de fleste her inne har lyst på Higuain. De fleste målene hans består bare av ferdigscorede mål, hvor han tilsynelatende er på riktig sted til riktig tid. Selv om dette ikke er en feil egenskap, mener jeg at vi burde lete etter noen som også klarer å gjøre ting på egenhånd som midtspiss.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller ha hatt Benzema enn Higuain, for å si det sånn, men jeg deler heller ikke din vurdering av Higuain - jeg tror han absolutt er i stand til å skape ting på egen hånd. Men ellers er jeg stort sett fornøyd dersom vi får inn en spiller som Jovetic (eller lignende) som forsterkning offensivt. Jeg vil heller ha ytterligere forsterkning på midtbanen og i forsvaret før vi bruker enda mer penger offensivt.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Jeg ville heller ha hatt Benzema enn Higuain, for å si det sånn, men jeg deler heller ikke din vurdering av Higuain - jeg tror han absolutt er i stand til å skape ting på egen hånd. Men ellers er jeg stort sett fornøyd dersom vi får inn en spiller som Jovetic (eller lignende) som forsterkning offensivt. Jeg vil heller ha ytterligere forsterkning på midtbanen og i forsvaret før vi bruker enda mer penger offensivt.

Det som er kjipt med Higuain er at han er rimelig treig og at han får veldig mye kritikk fordi han ikke presterer når det gjelder som mest. Har også en helt begredelig målstatistikk i Europa blant annet..

Lenke til kommentar

Renato ‏@th14Renato 12m

Fiorentina director Daniele Pradè: “we’ve had no contact with Arsenal” over Stevan Jovetic and “I am not authorised to speak to Juventus.”

Renato ‏@th14Renato 12m

Daniele Pradè: “In my view, Arsène Wenger has no interest in Jovetic, as we haven’t had any contact with them,”

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Herregud....

http://www.football-italia.net/34459/viola-no-jovetic-arsenal-talks

http://hereisthecity.com/2013/05/21/arsenal-latest-jovetic-close-and-more-to-follow/?

Det er altså Fiorentinas direktør som har sagt dette. Om han lyver eller ikke har jeg ikke noe belegg for.

Det ryktes forøvrig i dag at det er Chelsea agenten til Jovetic er i snakk med. Begge er jo i London. Lett å ta feil.

Lenke til kommentar

Det var en spøk, men vet jo at det kan fort tas ille opp når det er deg det er snakk om. Det du kommer med, har som regel en negativ vinkling for Arsenal, men vi kan jo ikke bare se rosenrødt på alt heller :)

Lenke til kommentar

Tas ikke ille opp. Blir bare oppgitt.

At jeg bare poster negative ting er også 100% bs. Jeg poster det meste av rykter om det er innkommende eller utgående spillere har ikke så mye å si. Nå er jo også silly season i gang uten kamper på en god stund så noe må man jo diskutere.

Er mer tilbøyelig til å tro på direkte sitater fra klubbdirektøren til spilleren vi visstnok er nære å kjøpe enn spekulasjonsartikler uten sitater.

Dog skal det sies at presidenten til Lille sa noe av det samme da vi kjøpte Gervinho og Wenger sa i fjor at han aldri hadde hørt om Cazorla, så vi skal ta alt med en klype salt når det gjelder overganger. Som sagt, vektlegger sitater høyere enn "visstnok artikler" uten sitater fra spiller eller noen andre parter.

Lenke til kommentar

Mener ikke at alt du poster er negativt, men alt av rykter du poster er negative rykter(for Arsenal) om at f.eks. i dette tilfellet hvor Fiorentina ikke er i forbindelse med Arsenal om salg av Jovetic.

Misforstå meg rett, det er også greit å vite disse ryktene.

Lenke til kommentar
@GeoffArenal - From what i'm hearing Afc are not prepared to meet Jovetic €30m buy out clause. Afc value him at £20-22m tops. Fior trying to up interest.

EDIT: 30 mill euro er 25 mill pund. Så, vi prøver igjen å presse ned prisen med fem mill. Du hører det her først; Jovetic går ikke til Arsenal.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

EDIT: 30 mill euro er 25 mill pund. Så, vi prøver igjen å presse ned prisen med fem mill. Du hører det her først; Jovetic går ikke til Arsenal.

Som jeg tenkte og Wenger er tydeligvis enig med meg :p Kan jo være vi får ham til 20-22. Spørs om det er andre interessenter som er villig til å møte utkjøpsklausulen. Klubben ønsker jo selvsagt mest mulig og det er enda tidlig i vinudet. Men jeg er enig, sjansen sank nettopp drastisk.

Lenke til kommentar

Står bare at Arsenal ikke vil ta i bruk utkjøpsklausulen. De fleste spillere blir solgt uten at noen benytter seg av slike klausuler. Men hvis det er andre klubber i bildet, ser det dårlig ut mtp. at de lett kan utnytte den klausulen.

Så forresten Newcastlekampen på en Arsenalpub i London. Stappfullt av gooners og sinnsykt bra stemning selv om det var jævlig mye nervøsitet. Et av høydepunktene var da de filmet Spursfansen da de fikk vite at Arsenal hadde tatt 3p. Fantastisk. Anbefales på det sterkeste å finne en lokal pub og se kamp hvis man er i London og har muligheten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Walcott har kaktus under armene. Kjekke spillere dere har, likevel. No homo.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg kan garantere deg at dersom vi selger så blir det ikke for så lite. Hva er poenget med det? Mannen har erfaring fra CL, PL, har flere år igjen av kontrakten sin og er enn så lenge kaptein.

Og så skal vi liksom kjøpe Ashley Williams for 140% mer? Latterlig. Sun er på bærtur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...