Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Denne 4 fjerdeplassen kan bety mye for hvordan overgangsvinduet utspiller seg i sommer for Arsenal. Håper Wenger satser større i dette overgangsvinduet. Jeg vil heller se et par kvalitetsspillere enn flere midelmådigheter. Vi har en god squad, og nesten ingen av den spillende kjernen skal ut dette vinduet. Jeg håper Wenger har mer midler enn før, og at han tørr å bruke de.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke glad for å komme på 4 plass. Jeg er glad for at vi kommer over tottenham. At vi muligens kommer i CL, dog er jeg mest glad for at nå er vi attraktiv til å hente kvalitetsspillere i overgangsvinduet. Som en liten bonus håper jeg Bale drar fra spurs.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke glad for å komme på 4 plass. Jeg er glad for at vi kommer over tottenham. At vi muligens kommer i CL, dog er jeg mest glad for at nå er vi attraktiv til å hente kvalitetsspillere i overgangsvinduet. Som en liten bonus håper jeg Bale drar fra spurs.

At vi tar 4.plassen er definitivt viktig for klubbens fremtid. Wenger har nå en aller siste mulighet til å hente kvalitet som han har lovet så lenge. Mtp at de tre klubbene over oss får ny manager har vi alle muligheter til å kjempe i toppen dersom de riktige spillerene hentes. Vi går en meget spennende sommer i møte.

Lenke til kommentar

Ikke glem at vi bare var 2 mål fra tredjeplassen - altså egentlig andreplass :dremel:

Enkel hoderegning, som eg enten er veldig dårlig på, eller veldig god på, (er litt usikkerhet rundt akkurat dette) tilsier da virkelig at dere havnet på den egentlige andreplassen??

Lenke til kommentar

Joda, så lenge vi er på fjerdeplass, med Chelsea og ManC mellom oss og ManU, så er vi egentlig på andreplass :)

Hvor man plasserer ManC og Chelsea på den egentlige tabellen, får være opp til hver enkelt.

Ikke så veldig mye å skryte av da. Til det er poengforskjellen mellom ManU og oss alt for stor.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...