-Lasse Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Denne 4 fjerdeplassen kan bety mye for hvordan overgangsvinduet utspiller seg i sommer for Arsenal. Håper Wenger satser større i dette overgangsvinduet. Jeg vil heller se et par kvalitetsspillere enn flere midelmådigheter. Vi har en god squad, og nesten ingen av den spillende kjernen skal ut dette vinduet. Jeg håper Wenger har mer midler enn før, og at han tørr å bruke de. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Gratulerer til alle Gooners! Helvete så fornøyd jeg er nå, deilig å kysse Arsenal-emblemet foran en haug furtne spurs-fans på vei ut. Ahhh, livet! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 @AndrArshavin23: Thanks a lot to all Arsenal' fans, to all my team partners, who played with me all these years, to all the stuff and coaches!!! Many thanks! Farvel til Arshavin. Synd han ikke fikk ut potensialet. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Skal bli godt å bli kvitt Arshavin, men jeg sitter likevel igjen med mange gode minner fra ham. 4-4 på Anfield og vinnermålet mot Barca glemmer jeg ikke med det første. Takk for alt! 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Dagen blir enda bedre! Adjø. Like fantastisk er det at Ferguson mislykkes i sin aller siste kamp, mot West Brom! Herrefred for en dag Endret 19. mai 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Herlig å se hvor mye dette betyr for gutta. De har jobbet beinhardt i innspurten. Får håpe de får tre-fire nye medspillere neste sesong som kan hjelpe dem med å ta det neste steget! 7 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 https://www.youtube.com/watch?v=xOnBc30qbq4 Lol Beklager Spurs supportere, men jeg kunne bare ikke dy meg! 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Fatter ikke at det er mulig. Annonsøren må jo ha vist feil eller noe? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Var en tekstmelding til en fyr inne på stadion visstnok. Han tok jo tydeligvis helt av Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg er ikke glad for å komme på 4 plass. Jeg er glad for at vi kommer over tottenham. At vi muligens kommer i CL, dog er jeg mest glad for at nå er vi attraktiv til å hente kvalitetsspillere i overgangsvinduet. Som en liten bonus håper jeg Bale drar fra spurs. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg er ikke glad for å komme på 4 plass. Jeg er glad for at vi kommer over tottenham. At vi muligens kommer i CL, dog er jeg mest glad for at nå er vi attraktiv til å hente kvalitetsspillere i overgangsvinduet. Som en liten bonus håper jeg Bale drar fra spurs. At vi tar 4.plassen er definitivt viktig for klubbens fremtid. Wenger har nå en aller siste mulighet til å hente kvalitet som han har lovet så lenge. Mtp at de tre klubbene over oss får ny manager har vi alle muligheter til å kjempe i toppen dersom de riktige spillerene hentes. Vi går en meget spennende sommer i møte. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kloke ord. La oss håpe han får rett. http://www.youtube.com/watch?v=IjfyvR2IZEg 4 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Tips the imaginary hat to Carragher, Scholes og Owen. Alltid litt vemodig når profiler som det forsvinner fra den aktive fotballen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ikke glem at vi bare var 2 mål fra tredjeplassen - altså egentlig andreplass Enkel hoderegning, som eg enten er veldig dårlig på, eller veldig god på, (er litt usikkerhet rundt akkurat dette) tilsier da virkelig at dere havnet på den egentlige andreplassen?? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Joda, så lenge vi er på fjerdeplass, med Chelsea og ManC mellom oss og ManU, så er vi egentlig på andreplass Hvor man plasserer ManC og Chelsea på den egentlige tabellen, får være opp til hver enkelt. Ikke så veldig mye å skryte av da. Til det er poengforskjellen mellom ManU og oss alt for stor. Endret 19. mai 2013 av thomit Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Joda, så lenge vi er på fjerdeplass, med Chelsea og ManC mellom oss og ManU, så er vi egentlig på andreplass 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hva skjedde på det bildet? Har kelneren mata spillerne med noe morsomt? 2 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Skal vi begynne å snakke om deler av Chelsea-fansens oppførsel mot Rafa, som har gjort en veldig god jobb for dere? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Veldig god? Sorry, men vi ser ikke på topp 4 som et trofe. EL var gøy, men der stopper det meste. Han gjorde en grei jobb. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå