theHerd Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg burde hatt en oppfriskning rundt disse reglene (HG, U-21 osv.) Man må jo faktisk tenke litt taktisk rundt disse. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Jo, men han teller ikke som U21 når vi snakker om registrering for CL/EL. CL er annerledes ja, men nå tviler jeg på at han er tiltenkt en rolle der. Tror ikke engang han kommer til å spille noe særlig i PL såfremt vi ikke får et skadehelvete. Må de ikke ha vært i klubben en stund? Mulig jeg blander med en annen regel Du blander nok med homegrown regelen og litt annet. Home Grown quota for Premier League Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) For CL: 1:Minimum 4 spillere som har trent i klubben i 3 år mellom sin 15.de og 21.ste fødselsdag. 2:Minimum 8 spillere som har trent i samme nasjon som klubben i 3 år mellom sin 15.de og 21.ste fødselsdag. 3: Maksimum 25 spillere kan registreres for spill. For PL er det samme regler bortsett fra 1, som faller bort. Dvs, i praksis for CL: For å kunne spille uten registrering, selv om man er under 21, så må man ha trent i samme nasjon som klubben spiller i 3 år. For Premier League, så slipper man å måtte registreres så lenge man er under 21, selv om man nettop har kommet til klubben, kort fortalt. Endret 18. mai 2013 av thomit Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 @GeoffArsenal: Mmm, hearing Arteta might make it v Newcastle. Fitness test tomorrow. Come on Miki. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Come on, ja. Hadde vært deilig å våkne opp til nyheten om at Mikel kan spille i morgen. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Dødens dag er kommet, jeg har faen ikke tenkt på noe annet enn hva som skal skje klokka 17 i dag, flere dager i strekk nå. En ting er sikkert, og det er at en fanskare får sommeren ødelagt når dagen er omme, ikke kom og si noe annet, er man skikkelig supporter kommer det til å gå hardt innpå en at fjerdeplassen ryker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Drømte at arsenal vant 0-2 inatt, men har sagt lenge at Newcastle tar poeng. Spennende. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Liker ikke at vi møter Newcastle i den siste kampen. Kan bli jævlig tøft å vinne den. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1514565 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hvis ikke nervene tar dem fullstendig, så vil Tottenham vinne sin kamp. Det er mer et åpent spørsmål i Chelsea's kamp, og vår. Dette kan ende fra tredje til femteplass. Det er uansett veldig bra. Særlig hvis vi ser litt tilbake til hvordan det så ut for noen måneder siden, da det så ut som om det ville blir fjerde til sjuendeplass. Jeg blir happy hvis det blir garantert CL-deltagelse, eller kvalifikasjonsplass, men verden ramler ikke sammen bare fordi om det blir femteplass. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det er nok flere fans som akkurat i dag føler på det Wenger snakket om da han sa 4 plass ville føles som et trofee enn da han sa det Jeg graver meg ikke ned og tror klubben ligger med brukket rygg om vi ender opp utenfor CL neste år. Det verste med akkurat det ville vært at det var Tottenham av alle som tok plassen foran oss. Sesongen har uansett gått bedre enn jeg trodde den ville da den startet, så ingen grunn til å male fanden på veggen skulle det ikke holde helt inn. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg har i grunnen alltid vært mer opptatt av plaseringen vår i i forhold til Liverpool og ManU, enn i forhold til Tottenham ... så akkurat det tenker jeg lite på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Drømte at arsenal vant 0-2 inatt, men har sagt lenge at Newcastle tar poeng. Spennende. Kun en hjerneblødning av Walcott hindret at det stemte. Grattis med CL-plass. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Vel, en mulig CL-kvalifisering er som et trofé. Økonomisk mye mer verdt enn et ligagull, f.eks, Og i prestisje, også mer verdt enn f.eks. FA-cup-tittel, etter min mening. Så da så Endret 19. mai 2013 av thomit Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Deilig med CL plass, men ekstra surt at Walcott hindrer meg i å vinne på oddsen. 423,- er vel kanskje småpenger, men uansett morsomt å vinne på oddsbomben. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Happy St. Totteringham's day everyone! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Happy St. Totteringham's day! 6 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ikke glem at vi bare var 2 mål fra tredjeplassen - altså egentlig andreplass Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 "We want of course twelve additions to the squad" - Arsene Wenger Såe, 11 juniorer, pluss en ti-mills mann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå