Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Per har etter jul vært så god og stabil at man skjønner litt mer av hvorfor han har så mange kamper for Tyskland. Men han er og blir for treg. Han må kompensere mye med sin høyde og posisjoneringsstyrke. Vermaelen ... mulig at han er såpass vonbroten over å ikke lenger være selvsagt førstevalg at han vil bort. Men uansett trenger vi en midtstopper av høy klasse i tillegg, nå som vi ikke en gang har Djourou som backup.

Lenke til kommentar

Denne sesongen sett under ett er Kos den som har prestert best. Men synes nå Vermalen får litt for mye tyn i forhold til visse andre for hvordan han presterte da vi slet som verst.

Gjennomgående har det vært for mange personlige feil fra forsvaret våres, og Vermalen har på mange måter fått skylden for dette da Mertesacker med både flaks og dyktighet har gjort en grei figur etter jul.

Men å satse på Mertesacker mener jeg er å be om trøbbel, så vi trenger enten en rask og ballsikker midtstopper sammen med Kos eller håpe Vermalen finner tilbake til roen og formen.

Kos har vært knallgod etter at Vermaelen ble vraket, men Mertesacker har vært stabilt god hele sesongen. Etter Cazorla ville jeg satt Mertesacker på andre plass blant sesongens spiller.

Drar Djourou trenger vi nok en midtstopper, hvis ikke er jeg fornøyd med å ha han som 4. valg.

Å erstatte Arteta til søndagens kamp blir tungt. Jack sliter tydeligvis med ankelen, spørs om vi tar sjansen på å starte han. Rosicky kan flyttes ned, med Cazorla i hullet. Vermaelen er også en mulig erstatter til Arteta, men blir overrasket om det skjer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min prioritering er slik nå:

1. Spiss - målmaskin.

2. Høyreback

3. Anker på midten

4. Midtstopper

5. Keeper

1. Rooney.

2. Debuchy.

3. Capoue

4. Hummels.

5. Adler.

Legg til denne Jovetic så er vi nok good.

Og seff ut med Santos, Park, Djourou, Bendtner, Denilson, Chamakh, Diaby, Arshavin, Squid + en av reservekeeperne.

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Rooney vil jeg ikke ha. God spiller, men så ustabil, vinglete og barnslig mentalt at det vil bare tilføre ukultur i garderoben. Drama queen with attitude problems, som noen så treffende sa det. Men nå kommer han vel også til å forlange så perverst høy lønn at Wenger bare viser ham fingeren, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Rooney vil jeg ikke ha. God spiller, men så ustabil, vinglete og barnslig mentalt at det vil bare tilføre ukultur i garderoben. Drama queen with attitude problems, som noen så treffende sa det. Men nå kommer han vel også til å forlange så perverst høy lønn at Wenger bare viser ham fingeren, tenker jeg.

Rooney er en målmaskin. HVIS man får han i form. Som selve fokuspunktet i Arsenal så ville han trolig ha vært veldig god. Klarer dog aldri å se at United selger til oss og at Wenger punger ut summen de forlanger. For å ikke snakke om lønnen hans..

Ellers vil jeg heller ikke ha Debuchy. Foretrekker også Gonalons fremfor Capoue og Subotic fremfor Hummels. :p

Lenke til kommentar

Det holder ikke at spillere er gode. Man må se på helheten. Selv om det er verdens beste spiller; jeg ønsker dem ikke i Arsenal hvis det er kranglefanter eller primadonnaer vi snakker om. Messi - gjerne. Beskjeden kar, krangler ikke, klager ikke, fin type. Ronaldo - ikke faen. Kan ikke fordra typen. Primadonna og sutrekopp. Rooney - idiot. Vil ikke ha.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Nå var ikke akkurat spillere som Tony Adams, Jens Lehmann, Patrick Vieira o.l. engler heller. Dog selvfølgelig langt ifra like ekstreme som Rooney er.

Personlig ønsker jeg ikke Rooney i Arsenal drakt da jeg ikke finner at han opprettholder en standard som fotballspillere burde ha, men på banen så kunne han muligens skutt Arsenal til et par pokaler.

Ønsker han ikke til Arsenal, men hvis han hadde scoret det avgjørende målet som sikret oss et trofé hadde det nok blitt vanskelig å ikke feire for å si det slik.

Lenke til kommentar

Jaja... det er i alle fall den eneste overgangsspekulasjonen som det virker å være noe hold i, så langt. Typisk Wenger'sk er det vel også. Kan bli flopp, kan bli so so, kan bli en verdensstjerne kjøpt for en billig penge.

Lenke til kommentar

En skadeutsatt spiller som var god på u-16 og har spilt 19 kamper på 3 år i Frankrike.

Ser nå at han har scoret 9 mål + 1 assist på 11 kamper i år. Men hvorfor har han da kun spilt 11 kamper?

Endret av theHerd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...