Stefan_B Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Går rykter på twitter nå om at Peter Hill-Wood pensjonerer seg som styreformann. Blir spennende å se hvem som får den rollen hvis dette stemmer. Endelig! Ellers er virkelig ikke David Villa en spiller jeg griner over. Rev meg nesten i håret over ryktene om han i vinter og ditto de få gangene ryktene dukket opp i våres. Fyller 32 år i år. Dalende formkurve og aldri spilt i PL. Vil koste £10m og ha rimelig høy ukeslønn. En spiller jeg ville holdt meg langt unna. Og som forhåpentligvis Wenger holder seg langt unna.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Vil ikke ha Villa, men likevel er det irriterende at Tottenham plukker hver jævla spiller som er sterkt linket til oss. Ender vel med at Jovetic går til Tottene og før sesongen starter i høst. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Hvilken spiller er det som ikke er "sterkt linket" til oss da? Det går så mange rykter og spekulasjoner om spillere til Arsenal nå, at jeg er redd du kommer til å irritere deg over hver eneste spiller som Tottenham finner på å kjøpe uansett, Martin. Eller til andre lag, for den saks skyld. Så og si hver eneste spiller som blir kjøpt til topplagene i PL til sommeren, har tidligere vært "sterkt linket" til oss., det kan du du sitere meg på. Deretter kommer klagingen over at Wenger ikke kjøpte den og den og den ... PS. Visste dere om denne play-off regelen i Premier League: Hvis vi vinner 2-1 mot Newcastle, og Chelsea-Everton ender 0-0, blir vi og Chelsea stående likt på poeng, målforskjell og scorede mål. Da blir det play-off for å avgjøre hvem som tar tredjeplassen. Endret 16. mai 2013 av thomit 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Vil ikke ha Villa, men likevel er det irriterende at Tottenham plukker hver jævla spiller som er sterkt linket til oss. Ender vel med at Jovetic går til Tottene og før sesongen starter i høst. Tviler sterkt på det, men man skal jo aldri si aldri. Må virkelig si at om Jovetic ender opp i en annen klubb enn Arsenal så blir jeg vanvittig skuffet. Skreddersydd Arsenal spiller. Det eneste han mangler er å faktisk spille i Arsenal. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Folket på forumet er usedvanlig positiv til Jovetic, selv har jeg ikke sett ett eneste minutt av fyren da jeg ikke ser Fiorentinas kamper. Skulle han omsider komme til London forventer jeg at han skal prestere som en jævel, ut ifra deres lovprisninger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Santos signerer ny kontrakt! 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Tenker Juve snyter dere for Jovetic. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Han blir hauset opp noe jævlig ja ... best å ha tunga rett i munnen, han er en spiller det er kjekt å ha i troppen, men er som nevnt også temmelig skadeutsatt, ofte ute med en eller annen liten skade. Det er neppe en ny Henry eller Bergkamp vi kjøper hvis vi kjøper ham, for å si det sånn. Jeg for min del er mye mer spent på om vi får inn ett nytt midtbaneanker, og så må vi vel ha inn ett par forsterkninger på henholdsvis midtstopperplass (vi har bare 3 for øyeblikket) og høyreback (hvis Sagna drar). Jeg har også håp om at Giroud gjør det enda bedre neste sesong, slik Mertesacker har gjort det etter en middelmådig førstesesong, og forsåvidt også tidlig i denne sesongen. Jeg synes ikke midtspissplassen er den posisjonen det haster mest med å forsterke - slik Arsenal spiller nå, er det faktisk ikke midtspissen som skal score alle målene. Vi spiller ikke likt nå som når RvP var vår "eneste" målscorer. Giroud's rolle er som oppspillpunkt, holde på ballen til den kan passes til en løpende kantspiller eller midtbanespiller. Joda, vi ønsker oss enda flere mål fra Giroud, men det tror jeg fort vi kan få nå som han har lagt bak seg førstesesongen. Endret 16. mai 2013 av thomit Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Ny høyreback er noe vi absolutt må ha, i tillegg til en midstopper som kan spille fast med Koscielny. Videre fremover trengs det et anker som du nevner, og en spiss. Haha, helvete ass Benbjo! Skulle til å skalle hodet rett i veggen der. Endret 16. mai 2013 av theHerd 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Min prioritering er slik nå: 1. Spiss - målmaskin. 2. Høyreback 3. Anker på midten 4. Midtstopper 5. Keeper Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Tenker Juve snyter dere for Jovetic. Forrige gang Fiorentina solgte en spiller til Juventus så ble det opptøyer. Juventus har også allerede signert Fernando Llorente. Forrige sesong endte de opp med Bendtner da de ikke hadde flust av penger. Klarer ikke å se for meg at Fiorentina selger til Juventus såfremt de ikke kommer med et usedvanlig høyt bud. Noe Juventus neppe har råd til uansett. Han blir hauset opp noe jævlig ja ... best å ha tunga rett i munnen, han er en spiller det er kjekt å ha i troppen, men er som nevnt også temmelig skadeutsatt, ofte ute med en eller annen liten skade. Det er neppe en ny Henry eller Bergkamp vi kjøper hvis vi kjøper ham, for å si det sånn. Jeg for min del er mye mer spent på om vi får inn ett nytt midtbaneanker, og så må vi vel ha inn ett par forsterkninger på henholdsvis midtstopperplass og høyreback (hvis Sagna drar). "Temmelig skadeutsatt". Han var ute i en sesong etter å ha ryki knebåndet. Påfølgende sesong så var han ute i en periode på til sammen 6 uker med strekkskader (noe som er vanvittig vanlig etter et år på sidelinjen). Denne sesongen så har han vært skadet 1 gang. Oppholdet var omtrent like langt som det han hadde forrige sesong. Ender vel opp med å spille 31 av 38 ligakamper for Fiorentina. Alle er vel fra start og nesten alle har vært i samtlige 90 minutter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ny høyreback er noe vi absolutt må ha, i tillegg til en midstopper som kan spille fast med Koscielny. Videre fremover trengs det et anker som du nevner, og en spiss. Haha, helvete ass Benbjo! Skulle til å skalle hodet rett i veggen der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Min prioritering er slik nå: 1. Spiss - målmaskin. 2. Høyreback 3. Anker på midten 4. Midtstopper 5. Keeper I approve of this. Tipper vi får inn 2, maks 3 spillere. Avhenger om vi kommer til CL eller ikke. Tar vi 5.plassen tror jeg ikke det kommer noen vi kan ropa hurra for, dessverre. Vi åpner jo en del plasser i stallen, samt lønninger i sommer bare på daukjøtt Djourou, Arshavin, Chamakh, Park, Bendtner, Coquelin, Mannone og/eller Fabianski, Squilacci, Denilson, Sagna regner jeg som relativt sikkert at forsvinner. Klar over at ikke alle er registrert, men de får alle hele eller delen av lønnen sin av oss. Det utgjør faktisk ganske mange 100k pund i uka. I tillegg er det en bøtte med reserver som også forsvinner. Eastmond, Watt blant annet. Regner med at en del reserver tar opp plassene til disse. Miquel, Gnabry f.eks. Muligens også Afobe og Aneke. Det er vel de som er nærmest, med Zelalem og Akpom som outsidere. Så har vi også Vermaelen som muligens blir solgt og Wilshere/Cazorla som det spørs om vi klarer å beholde om 4. plassen skulle ryke. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Håper virkelig alle du nevner der som daukjøtt forsvinner ut dørene (disse er virkelig daukjøtt, alle som en.) Wilshere blir, Cazorla også. Vet ikke hvilke tanker Vermaelen har om å bli i klubben, men håper han blir i alle fall én sesong til, p.d.d. god nok som back-up. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Problemet blir vel å finne kjøpere til Park, Chamakh, Bendtner og Denilson. De tjener alt for mye i forhold til deres kvalitet. Chamakh har jo knapt fått spilletid i West Ham. Håper at Wenger er bestemt og tar det han får. Disse spillerene er det ikke vits at vi har i klubben. Da er det faktisk bedre å gi unggutter sjansen. Nekter å tro at de er dårligere enn Park, Chamakh og Denilson. Bendtner kunne blitt en brukbar spiller om han ikke trodde han var verdens beste. Squillaci og Arshavin har ikke mer tid igjen av kontrakten. Coquelin synes jeg faktisk vi kunne beholdt, men han er visst missfornøyd. Angående Wilshere og Cazorla så avhenger det litt om det kommer noen tilstrekkelig interesse. Cazorla kan fort ende opp i City eller Real. Kommer det et bud på 30-35m tror jeg faktisk Wenger selger. Vi snakker om 20m i profit her. Wilshere er det nok mer sannsynlig at blir, men Guardiola har jo allerede luftet interesse og Alves har snakket om noe DNA. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Skal man benytte seg av statistikk, så vil Wenger garantert selge Cazorla om det kommer et slikt bud, ja. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 De siste kampene har Vermalen kommet inn som def.midtbane. Tenker Wenger på å omskolere han? Håper uansett han blir, da han er våres nest beste midtstopper, om ikke den beste når han er i form. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Problemet er at han har vært jævlig langt unna å være i form. Han er vel den spilleren i sesongen 2012-13 som har forårsaket mest mål imot gjennom personlige feil. Om han har falt til dette nivået permanent vet jeg ikke, men som du sier er han muligens vår nest beste stopper i form. Koscielny er i mine øyne blitt den desidert beste stopperen i klubben. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Vermaelen trenger ikke å omskoleres, han har posisjonen som defensiv midtbane naturlig i seg - mye likt Luiz I Chelsea. Men i Arsenal snakker vi ikke akkurat om den egentlige defensive midtbaneposisjonen som sådan - altså posisjonen mellom midtbane og forsvar - men om en midtbaneposisjon med defensive instrukser og oppgaver. Det er noe annet. Med mindre vi legger om formasjonen til mer 4-1-2-2-1. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Denne sesongen sett under ett er Kos den som har prestert best. Men synes nå Vermalen får litt for mye tyn i forhold til visse andre for hvordan han presterte da vi slet som verst. Gjennomgående har det vært for mange personlige feil fra forsvaret våres, og Vermalen har på mange måter fått skylden for dette da Mertesacker med både flaks og dyktighet har gjort en grei figur etter jul. Men å satse på Mertesacker mener jeg er å be om trøbbel, så vi trenger enten en rask og ballsikker midtstopper sammen med Kos eller håpe Vermalen finner tilbake til roen og formen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå