Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Litt misvisende overskrift av SkySports? :!:

 

Enig i det han sier om Cannavaro og Baresi. Roberto Ayala var også usedvanlig lav til å være midtstopper, allikevel var han en av de beste i verden i sin tid. Han hadde en utrolig spenst og timing noe som gjorde at han var konge i lufta på tross av sin høyde. Så ja, han har jo et poeng, men han må også huske på at partnership har ganske mye å si det også, ikke bare individuelle ferdigheter. Derfor er Gallas og Touré ikke noe bra stopperpar, de er for like.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som er nervøse for at Wenger en dag forlater Arsenal til fordel for det franske landslaget? Robert Pires krever at Domenech går av og ønsker seg Wenger som ny sjef.. Håper ikke dette skjer med det første!

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/12/550034.html

Skjer ikke. I hvertfall ikke nå. Kan godt skje etter 2011.

 

Men jeg tror jeg har lest et sted at Wenger ikke vil trene landslag(for noen år siden). Har hørt han vil få en plass i styret til PSG.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har også lest at Wenger ikke ønsker å trene landslag på grunn av all ventinga. Dessuten har han aldri brutt en kontrakt og vil ikke forlate oss (eventuellt) i 2011. Håper forresten at han får plass i vårt styre, og ikke hos PSG (hvorfor faen skulle han dit anywayz?)

 

Og hva skjer Bobby? Bryr du deg ikke om Arsenal lenger? Irriterer meg av alle ex-Arsenalspillere som prøver å stykke opp klubben. Hint hint: Hleb.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Ja huff, fotballskoler i utlandet der de ofte samtidig får medisinsk behandling o.l. Å sjansen til å tjene flerfoldige millioner, griske slemme fotballklubbene. Tar barna fra kukake-husene sine og hungersnød. Slemme, slemme Arsenal.

 

Veldig på spissen, men men.

 

Edit: Stigmatiserende, generaliserende og litt rasistisk? o0

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Unger på 8 - 10 år fra Elfenbenkysten kan vel ikke tenke seg noe bedre enn å bli tatt under Arsenals vinger, få faste måltider og trygge omgivelser, og for å få en sjanse til å bli millionær på fotball.

 

 

Edit: http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...;CID=33&vd=

Whaaaat? Denilson og Adebayor månedens to beste spillere? For et merkelig system.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Ser det går rykter om Yaya til Arsenal igjen. Han avslørte jo for litt siden at han takket nei til en overgang til oss i sommer, men han ikke får nok spilletid hos Barca, håper jeg han tenker seg om i januar. Juve er også linket, men tror Yaya har mer lyst å spille sammen med broren sin.

 

Edit: Der tok jeg feil. Wenger bør slå til!

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Eneste jeg og de fleste andre ikke forstår: Hva i faen skal de med enda enn defensiv midtbanespiller? Muligens bør du gi de dem har allerede en sjanse :roll:

 

Hvilke spillere er det du sikter til?

 

Jeg mener at det ikke finnes noen spillere i Arsenal nå som gjør den jobben han kunne ha gjort for klubben. Flamster var den siste.

 

Men Yaya kommer nok ikke til Arsenal. Han har blitt for dyr nå.

 

I 2003 var han i feederklubben vår men alt gikk til helvete pga arbeidtillatelse og han endte opp i Metalurh Donetsk. Nå er han som sagt for dyr for Arsenal som ikke svir av penger slik visse andre klubber gjør i England.

Lenke til kommentar
Eneste jeg og de fleste andre ikke forstår: Hva i faen skal de med enda enn defensiv midtbanespiller? Muligens bør du gi de dem har allerede en sjanse :roll:

 

Hvilke spillere er det du sikter til?

 

Jeg mener at det ikke finnes noen spillere i Arsenal nå som gjør den jobben han kunne ha gjort for klubben. Flamster var den siste.

 

Men Yaya kommer nok ikke til Arsenal. Han har blitt for dyr nå.

 

I 2003 var han i feederklubben vår men alt gikk til helvete pga arbeidtillatelse og han endte opp i Metalurh Donetsk. Nå er han som sagt for dyr for Arsenal som ikke svir av penger slik visse andre klubber gjør i England.

Les posten min en gang til, da ser du at jeg sikter til Juventus, Ikke Arsenal.

 

Angående summen, den er nok ikke et problem for Arsenal i denne saken, Yaya er nok tilgjengelig for 6-80 mill. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...