Aleks Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Jøss. Hvordan klarte du det? Nå fikk jeg plutselig sympati med den økonomiske politikken deres. Bitter eller??? Lenke til kommentar
Populært innlegg Stefan_B Skrevet 15. mai 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Bitter eller??? Bitter over hva? Vi har så langt aldri spilt i Europa League. 13 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Hehe, det var en spøk etter at han kalte meg bitter ved en tidligere anledning. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Bitter eller??? Nei. Jeg synes dere gjør en fantastisk prestasjon, og har allerede gratulert dere. Men det er ikke et slående argument i diskusjonen over. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Piers Morgan @piersmorgan 8m Congrats to Chelsea on winning the one trophy nobody actually wants to win. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Soleklar straffe. Bitterheten din er forresten prisløs. Håper du forstod at det var en referanse til denne? Takk for gratulasjon! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Piers Morgan @piersmorgan 8m Congrats to Chelsea on winning the one trophy nobody actually wants to win. Capital One Cup? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Man skulle tro det var den han siktet til, men for å være ærlig så ser ikke jeg det negative med å vinner EL. Når man først har muligheten så er det like så greit å gripe den. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Piers Morgan @piersmorgan 8m Congrats to Chelsea on winning the one trophy nobody actually wants to win. Altså: Er man først med i Cupen så går man for å vinne den. Hadde Arsenal vært i EL og vi hadde tapt finalen så hadde Piers Morgan sippa som ei lita fitte uansett. Piers Morgan er og blir en erkecunt. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 for å være ærlig så ser ikke jeg det negative med å vinner EL. Når man først har muligheten så er det like så greit å gripe den. Definitivt. Og Europa League har jo blitt en mye større turnering enn hva UEFA Cup var tidligere. Når det er sagt, så kom vi lengre enn dere i E-cup i år, så det er jo flott. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Det er sant det. Vi gjorde det elendig i CL i år dessverre. Uansett, den "unnskyldningen" Morgan kommer med er i bunn og grunn like tynn som United sin "Vi prioriterer ligaen i år" når de går til helvete ut av CL og EL. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Håper du forstod at det var en referanse til denne? Takk for gratulasjon! Ja skjønte det nå Den har du ventet på! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Det er sant det. Vi gjorde det elendig i CL i år dessverre. Uansett, den "unnskyldningen" Morgan kommer med er i bunn og grunn like tynn som United sin "Vi prioriterer ligaen i år" når de går til helvete ut av CL og EL. Selvsagt. Latterlig av Morgan denne gangen. EL er kanskje ikke det gjeveste trofeet, men det er bedre enn ingenting. Vil rangere det over FA cupen, men under PL og CL (selvsagt). Endret 16. mai 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Villa velger Tottenham med forbehold om at dette stemmer (aldri hørt om originalkilden), enda et slag i trynet at en av spillerne vi har siklet etter lenge velger våre rivaler over oss? Vertonghen, som jo til de grader har slått til, i fjor, nå Villa. Er litt bittert kjenner jeg, selv om det er andre spisser jeg heller ønsker enn Villa. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Villa velger Tottenham med forbehold om at dette stemmer (aldri hørt om originalkilden), enda et slag i trynet at en av spillerne vi har siklet etter lenge velger våre rivaler over oss? Vertonghen, som jo til de grader har slått til, i fjor, nå Villa. Er litt bittert kjenner jeg, selv om det er andre spisser jeg heller ønsker enn Villa. Vertonghen er helt lik Vermaelen i spillestilen, og Villa er gammel. Sier nei takk til begge. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Vertonghen er ufattelig mye bedre enn Vermaelen, PLs beste stopper denne sesongen imo. Enig i at Villa er gammel, men har nok et par sesonger til på toppnivå. Til en billig penge hadde det ikke vært galt med et alternativ. Det som er skummelt er at Spurs nå kan få en spiss som virker. Noe som har vært deres bane en stund. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Villa er en betraktelig større gamble med pengene enn mange andre. Jeg er ikke overbevist han blir en 25 + målscorer i PL. Ser uansett ikke det som skjer i Tottenham som skummelt så lenge de ikke får CL plass. Selv ikke Villa kan redde Spurs om Bale og flere forlater de i sommer på grunn av manglende CL spill. 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Går rykter på twitter nå om at Peter Hill-Wood pensjonerer seg som styreformann. Blir spennende å se hvem som får den rollen hvis dette stemmer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Går rykter på twitter nå om at Peter Hill-Wood pensjonerer seg som styreformann. Blir spennende å se hvem som får den rollen hvis dette stemmer. Oi. Lukter det DD tilbake? Kanskje ikke, ettersom PHW har fjernet alle motstanderene sine fra styet. DD og Kroenke har vel ikke det beste forholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå