Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Orbinho ‏@Orbinho 14m

Arsenal have won just one of their last 17 Premier League matches with Mike Dean as the referee. Come on Arsenal - break the jinx.

Broken.

Lenke til kommentar

Da er Wigan ferdige i PL, og godt er det. Har vært ManUs leketøy i alle år, nå er det heldigvis over. Bra at Newcastle er sikker nå, men har det inntrykket av at de vil gjøre hva som helst for at Arsenal skal miste CL-plassen til Tottenham, blir en jævlig match.

Lenke til kommentar

Da er Wigan ferdige i PL, og godt er det. Har vært ManUs leketøy i alle år, nå er det heldigvis over. Bra at Newcastle er sikker nå, men har det inntrykket av at de vil gjøre hva som helst for at Arsenal skal miste CL-plassen til Tottenham, blir en jævlig match.

Hvorfor det egentlig?

En jævlig match blir det nok. Det har du rett i. Spesielt nå som Sunderland har berget plassen og kan ha tatt ferie

Lenke til kommentar

Du tar nok veldig feil.

Du virker jo ikke å like Arsenal spesielt mye. Tok det bare for gitt at de fleste Newcastle supporterene var likedan ;)

Hmm, vi har faktisk ikke slått Newcastle borte i PL siden 2003. Kan det stemme da?

Stemmer ikke. Slo de 3-1 borte i 09/10 sesongen.

Lenke til kommentar

Fansen vil virkelig vinne. Både fordi det er siste kamp for sesongen, fordi det er Harper sin siste kamp før han gir seg (kamp nr. 199, valgt å være i klubben selv om større klubber har villet ha han, litt usikker på akkurat hvem nå, men vet han har vært linket til både Arsenal og Liverpool, men han har ønsket å være i Newcastle, om så bare som reserve. Fantastisk fyr), og fordi vi ønsker å vinne alle kampene vi spiller.

Men Pardew kom jo med tidenes dummeste kommentar etter kampen mot QPR, "jeg bryr meg ikke om vi taper 4-0 mot Arsenal"! Greit nok at han sa i etterkant at det var en spøk, men jeg tror faktisk han mener det, at han er fornøyd med at vi klarte å holde oss i Premier League. Uansett, slik laget har vært denne sesongen vil vi jo tape som bare faen.

Du virker jo ikke å like Arsenal spesielt mye. Tok det bare for gitt at de fleste Newcastle supporterene var likedan ;)

Haha, jeg misliker ikke Arsenal noe spesielt jeg, selv om det kanskje virker slik. Når det gjelder kampen nå så håper jeg at vi klarer å hjelpe Spurs til CL, men det er ikke fordi jeg misliker Arsenal, det er fordi jeg synes Spurs fortjener det etter sist sesong. Samt at klagingen fra noen av Arsenal-supporterne her når det går dårlig er noe av det herligste som finnes da (ingen nevnt, ingen glemt eller hva faen det heter). Alltid morsomt å se litt sutring så lenge man slipper det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...