Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Podolski har bevist at han ikke er klar, men er fortsatt en god supersub som jeg vil se senere inn i kampen. Walcott har vel heller ikke overbevist i midten, men han har gode avslutnings-egenskaper. Vi kan imidlertid trenge hurtigheten hans på høyrekanten. Gervinho kan lage krøll for Wigan med bevegelsene sine, men han er ufattelig dårlig med ball i en kontringsfase, og ender som regel opp med å drible seg selv.

 

Vi har et spissproblem.

Lenke til kommentar

Virker ikke som om Podolski kan spurte skikkelig, sannsynligvis pga ankelskaden. Håper derfor på en trio av Gervinho, Theo og Ox. VI trenger all den farten vi kan få fremover. Wigan må vinne og det gir masse rom vi kan utnytte med en rask trio foran.

Tror jeg går for den samme kombinasjonen.

Lenke til kommentar

Er han skylden i at dere kun har vunnet 1/15 med ham som dommer, eller er det bare tilfeldigheter?

 

15 kamper på rappen med Dean med en slik statistikk er nok neppe bare tilfeldig vil jeg påstå. Problemet med Dean er at han som oftest sjeldent lar spillet flyte. Han pirker noe vanvittig og fordelsparagrafen virker det som om han dropper hver gang han dømmer Arsenal.

 

Samtidig er det også veldig greit for Arsenals motstandere å bruke veldig mye fysikk mot Arsenal, men det øyeblikket Arsenal prøver å gi det tilbake blåser han veldig fort.

 

Den siste der er kanskje sett litt partisk, men helt ærlig: Det føles hvertfall veldig ut som om Dean prøver sitt beste gang på gang å ødelegge for oss. Hvorfor han også nå av alle kamper skulle dømme oss igjen kan man også lure på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si hva dere vil, men det er ingen andre dommere i Premier League som har en lignende statistikk mot noe lag. Over 4-5 kamper kan jeg skjønne at ting er tilfeldig, men når det går over 15 kamper så tilsier det at noe stikker dypere. Dømmestilen hans er hvertfall rimelig dårlig mtp. hvordan vi spiller fotball.

Lenke til kommentar

Den spanske siden sport.es fortsetter med å deklarere den ene spissen etter den andre som "nesten sikker" for Arsenal. Denne gangen er det Higuain for 22 mill. €.

For noen dager siden var det Villa. Verdt å nevne at denne siden er den eneste kilden for en rekke av disse "nyhetene" ...

 

Tror like godt jeg fjerner denne siden fra bokmerkene mine.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...