Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

:rofl:

 

Jeg er riktignok vant til svartmalingen din Benbjo, så jeg klarer ikke helt å bli så forferdelig indignert over hva du kan finne på skrive ... men dette er utvilsomt det beste sludderet jeg har hørt i dag.

 

Det er ikke særlig mange spillere som kan forsterke oss som samtidig ikke er i en cl klubb eller kan gå til en cl klubb. Jovetic kan vi f. Eks bare glemme

Lenke til kommentar

Det er ikke særlig mange spillere som kan forsterke oss som samtidig ikke er i en cl klubb eller kan gå til en cl klubb. Jovetic kan vi f. Eks bare glemme

 

Hvis vi blir stående utenfor CL-spill i år, er det sikkert en og annen spiller som kunne tenke seg å spille for Arsenal, som sikkert vil tenke seg om en ekstra gang hvis de har et annet tilbud fra en annen stor klubb som har CL-plass. Det er noe helt annet enn hva du skrev. Men jeg tipper også at disse spillerne vil tenke litt på hvilken klubb av de de har tilbud fra, som har de beste forutsetningene til stede for topp-plasseringer også i framtiden, utover den neste sesongen. Det ville jeg ha gjort,

 

Jeg har ikke pratet med Jovetic, så jeg vet ikke hvordan han stiller seg til saken, men det har du tydeligvis gjort, så da glemmer vi Jovetic hvis vi ikke klarer CL-plassen. Ok?

 

Det du skrev er fremdeles sludder, pjatt og pubertalt tøv, dog. Heldigvis tar jeg det ikke alvorlig, men ser den (utilsiktede) humoren i det. Men jeg gidder forsåvidt ikke å "diskutere" hvorvidt herr Benbjo synes Arsenal er en toppklubb eller ikke. Det er uvesentlig. Men du får værsågo finne deg i å bli latterligjort når du kommer med utsagn som det der :tease:

 

Og så får vi først se om vi klarer fjerdeplassen, eller? Det er fremdeles fordel Arsenal, så vidt jeg kan se.

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis vi blir stående utenfor CL-spill i år, er det sikkert en og annen spiller som kunne tenke seg å spille for Arsenal, som sikkert vil tenke seg om en ekstra gang hvis de har et annet tilbud fra en annen stor klubb som har CL-plass. Det er noe helt annet enn hva du skrev. Men jeg tipper også at disse spillerne vil tenke litt på hvilken klubb av de de har tilbud fra, som har de beste forutsetningene til stede for topp-plasseringer også i framtiden, utover den neste sesongen. Det ville jeg ha gjort,

 

Jeg har ikke pratet med Jovetic, så jeg vet ikke hvordan han stiller seg til saken, men det har du tydeligvis gjort, så da glemmer vi Jovetic hvis vi ikke klarer CL-plassen. Ok?

 

Det du skrev er fremdeles sludder, pjatt og pubertalt tøv, dog. Heldigvis tar jeg det ikke alvorlig, men ser den (utilsiktede) humoren i det. Men jeg gidder forsåvidt ikke å "diskutere" hvorvidt herr Benbjo synes Arsenal er en toppklubb eller ikke. Det er uvesentlig. Men du får værsågo finne deg i å bli latterligjort når du kommer med utsagn som det der :tease:

 

Og så får vi først se om vi klarer fjerdeplassen, eller? Det er fremdeles fordel Arsenal, så vidt jeg kan se.

 

Det jeg mener er at det er ulogisk for en spiller som er god nok til å forsterke oss å velge oss fremfor en klubb som er i PL. Enda mindre forlate sin egen klubb i PL til fordel for oss og dermed ta steget ned.

 

Dermed reduseres antall spillere vi kan velge mellom betraktelig, samt at det sikkert er en del spillere i stallen pt. som nok vil "jump ship". Mao er det mer sannsynlig at vi er svekket neste sesong enn at vi klarer å styrke oss. Det er bekymringen min. Det blir fort en ond sirkel. Se på hvor Liverpool er nå f.eks etter at de mistet sin CL plass. Tottenham er allerede forbi oss som klubb. Everton er også like bak.

 

Sommeren nå bli utvilsomt svært spennende og kan ha mye å si for årene som kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tottenham forbi oss som klubb? Hvordan får du til den konklusjonen? Bare fordi (hvis!) de kaprer CL-spill foran oss denne sesongen? Ærlig talt - det er mer enn CL-deltagelse som avgjør om en klubb er "stor" eller "topp", eller hva nå enn man kaller det. Liverpool er fremdeles en mye "større" klubb enn Tottenham selv om de har havnet bak dem på ligatabellen noen år. Liverpool er like "store" som oss, og begge er toppklubber. Liverpoolsupportere vil nok hevde at de er større enn oss. Tja ... de er større i Norge, muligens, men ...

Tottenham er også en toppklubb i de fleste nøytrale øyne. Everton også. Ingen er like "topp" som ManU, for øyeblikket.

 

Jeg synes du har et litt rart syn på hva som er en "toppklubb". Det virker som om CL-deltagelse er alfa og omega for deg. Hør nå: Arsenal er en av de aller største klubbene i verden, både med hensyn til historie, prestisje, supporterbase, økonomisk verdi osv. osv. Og det kommer Arsenal til å forbli i all overskuelig framtid, uansett om Benbjo er enig eller ikke. Dette er ikke avhengig av CL-deltakelse hvert eneste år. Det er heller ikke avhengig av pokaler hvert eneste år. Det er mye mer avhengig av historie og prestisje, samt forutsetninger for å kunne fortsette å være i toppen i framtiden - forutsetninger som Arsenal har i aller høyeste grad. Det er ikke veldig mye som skal til før Arsenal er helt på topp igjen, både plasseringsmessig og med alt annet. Heller ikke for Liverpool. Tottenhan har en litt lengre vei å gå, ennå.

 

Derfor er et utsagn som "hvis Arsenal ikke klarer CL-deltagelse i år, er de ikke en toppklubb lenger" - tøys og tull. Og det blir ingen krise med tanke på rekrutteringen heller. Nå må du slutte. Vær gjerne misfornøyd, skuffet og sur, men vær saklig.

 

Og med dette avslutter jeg debatten om Benbjo's syn på hva som er en "toppklubb", for min del.

 

PS. Jeg glemte en ting: Arsenal vil fremdeles være en svært attraktiv klubb å spille for, for de aller fleste spillere, inkludert "toppspillere". Uten CL-spill blir vi bare litt mindre attraktiv, for noen. That's all.

Endret av thomit
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Akkurat som vår egen Chamberlain. Får se om suksessen går til hodet på Zaha. Ox taklet det ikke så bra å bli "superstjerne" over natten. Vært enormt skuffende i år sett bortifra noen små glimt innimellom. Merk at jeg ikke avskriver. Han er enda ung. Samme med Zaha. De kan begge bli meget gode, men trenger noen år på seg enda

Lenke til kommentar

Skal også nevnes at Chamberlain er yngre enn Zaha. Samtidig som at Chamberlain hadde et bedre scoringssnitt for Southampton enn det Zaha har hatt for Palace.

 

Vi får se hvordan utviklingen til guttene går, men jeg syntes hvertfall Chamberlain er den beste pdd. av disse to. Chambo har jo også vært meget god de få gangene han har fått slippet til siden februar. Tror han kommer til å være langt bedre kommende sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...