Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke i tvil om at Moyes kan lede et topplag. Kan bli en god ManU manager. Ville jeg hatt ham i stedet for Wenger i Arsenal? Næh.

Selv om Wenger hadde gått av nå, og vi skulle ha sett oss etter en erstatter, så ville ikke Moyes være mitt førstevalg. Igjen, ikke tvil om at han kunne gjort en ok jobb, men jeg ville nok ha ønsket meg en litt mer spennende kandidat. Moyes er veldig .... trygg. Men trygg fotball er ikke noe særlig å se på.

 

All honnør til Ferguson, uten tvil den beste klubbmanageren i noen klubb gjennom alle tider. Og så ønsker jeg Moyes lykke til - det blir en tøff utfordring.

Endret av thomit
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@GeoffArsenal: I was told 6 weeks ago that Arsenal are interested in Rooney and Rooney is interested in Arsenal. Approx 20m. No idea about the wages.

 

Han har, i kjent stil, slettet tweeten nå. Yay or nay? Han er en ultracunt, men han er også verdensklasse på sitt beste. Hadde også passet godt inn på topp i vårt system.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Arsenal-United med Rooney og van Persie på hver sin ende av banen hadde blitt interessant. Ville dog foretrukket Jovetic. Han er yngre, krever sannsynligvis mindre lønn og virker som en mye mer likandes kar.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Foretrekker Jovetic fremfor Rooney. Rooney derimot vet vi at passer inn i Premier League, men til gjengjeld så vet man virkelig ikke hva man vil få. Virker totalt utmotivert, utrent og uinteressert. Ville gitt signaler om at Arsenal faktisk har ambisjoner (mtp. at vi kjøper en av PL's beste spillere de siste 5 årene i Rooney), men frykter at han ender som Torres i Chelsea.

 

Må heller ikke glemme at jeg hater fyren. :)

Lenke til kommentar

Foretrekker Jovetic fremfor Rooney. Rooney derimot vet vi at passer inn i Premier League, men til gjengjeld så vet man virkelig ikke hva man vil få. Virker totalt utmotivert, utrent og uinteressert. Ville gitt signaler om at Arsenal faktisk har ambisjoner (mtp. at vi kjøper en av PL's beste spillere de siste 5 årene i Rooney), men frykter at han ender som Torres i Chelsea.

 

Må heller ikke glemme at jeg hater fyren. :)

Tror Rooney hadde våknet til liv igjen ved et klubbytte til oss. Hvis vi virkelig skal satse i sommer så hvorfor ikke gå for både Rooney og Jovetic :)

Lenke til kommentar

Du mener vi skal bruke mange mill på Jovetic og ikke spille han på topp?

 

I utgangspunktet mener jeg han burde brukes på venstrekanten, ja. Jovetic er en veldig fleksibel spiller som takler de fleste offensive posisjonene på banen, han har spilt mange kamper for Fiorentina på venstrekanten i år. Jeg tror Jovetic er minst like god på kant som spiss.

 

Som spiss mener jeg vi trenger en hodesterk spiller, en spiller ala Giroud (som ikke er god nok som førstevalg i en klubb som kjemper om trofeer), en spiller som vinner dueller i feltet. Her er ikke Jovetic god nok.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk Jovetic er tiltenkt en venstrekant-rolle. Noe han har gjort før, svært effektivt - kutter inn fra venstre og scorer. Han har ikke vært like effektiv som midtspiss. Jeg tipper det blir Giroud/Podolski som sentral spiss, med Jovetic (hvis vi signerer ham!), Cazorla og Walcott bak. Og så håper jeg på Capoue eller Gonalons sammen med Wilshere bak der igjen, med Arteta som kan rotere på begge plasser. Det blir et fryktinngytende lag det der.

 

Går forresten rykter om at Tottenham vil "kapre" Villa ... håper de gjør det. Synes ikke Arsenal skal handle inn gamliser.

Lenke til kommentar

David Villa hadde vært en drøm å fått til Arsenal. Går han til Tottenham blir de KRAFTIG forsterket. Han begynner å bli gammel, men jeg er helt sikker på at han har flere år igjen på topp.

 

Er det noen som ser Fiorentina ofte og vet hvordan han er? Jeg har kun sett på Youtube og lest om han.

Lenke til kommentar

Lewandowski, Dzeko, Rooney, Higuain ... who's next? Benzema? Aguero? Cavani? Falcao? :hmm:

 

Det jeg har sett av Jovetic - og det er ikke veldig mye - er at når han er i form, så ligner han mye på en Arshavin i toppform, faktisk. Bortsett fra at han er mye mer arbeidsvillig. Lagspiller. Denne sesongen har vært middelmådig for ham, mye på grunn av at han har vært brukt mye som midtspiss, tror jeg. I Fiorentina tidligere ble han oftere brukt som hengende spiss eller på kant. Hodespill og kraft/styrke er ikke hans ... styrke, selv om han er klart bedre enn Arshavin på den fronten også, han er tross alt over 1,80. Glimrende førsteberøring, teknikk og pasningsfot, god på dribling, bra fart, og god til å finne posisjon uten ball, beveger seg fint. Best på høyrebeinet, men brukbar på venstre også.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...