Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må vinne resten av våre kamper for å kvalifisere oss. Jeg tror vi tar 4p. Usikker hvem det er vi taper poeng mot, men tipper vi mister det i siste runde mot Newcastle.

 

Regner med at Tottenham tar 6 poeng. Usikker på Chelsea, men de er jo i knallform. Tror de nok også ta full pot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pengeforskjellen var vel ikke enorm, men det er forsåvidt sant at det er greit å slippe kvalifiseringa.

 

Jeg ser bare for meg at det er mer sjanse for at vi snubler slik at Tottenham får muligheten til å gå forbi enn at Chelsea snubler såpass at vi snapper 3. plassen.

 

inb4 sammenligning med Benbjo

 

EDIT: det over var ikke dårlig ment mot deg Benbjo, men jeg er vel mer på din side her.

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Vi bør nok klare å slå Wigan. De spiller 3 kamper på 7 dager og vi har 8-2-1 på de siste 11 kampene på de. Eneste taper kom nettopp på Emirates i fjor da Wigan var i en lignende situasjon som nå. Derfor er det litt skummelt. Vi har også spilt elendig og vært heldige med resultater siden seieren over Reading i mars.

 

Det som er bra er at vi kan avgjøre selv. Så står det bare på spillerne om de takler presset.

Lenke til kommentar

Så dere drømmer ikke om å vinne den?

Det er vel ikke det det var snakk om? Målet vårt i første omgang er å i det hele tatt kvalifisere oss, og det er dette Newcastle eventuelt kan finne på å ødelegge. Selvsagt kan vi ikke vinne turneringen uten å kvalifisere oss, men dette har heller ikke vært et realistisk mål på noen år.

Lenke til kommentar

Nå håper jeg for deres skyld at dere skaffer en manager med morsom filosofi. Jeg synes ikke Everton er sånn "super" morsomme å se på. Så spent på om United fortsetter med dødens fotball neste sesong eller om Moyes tar en vårrengjøring der og faktisk gjør kampene morsomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...