Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ben Arfa er ultrakjeks. Cabaye er mer interessant, men vi har allerede Arteta og hans arvtager Ramsey som dyptliggende playmakere. Har mer lyst på en ren DM som Gonalons eller Capoue.

DM > Cabaye/Ben Arfa, men det ene trenger ikke utelukke det andre. Med Arshavin og Diaby borte neste sesong, og Rosicky og Arteta som begynner å dra på årene kommer det til å bli behov for å forsterke med flere midtbanespillere. Debuchy kan også være en løsning sammen med Jenks på høyreback, hvis vi mister Sagna.

 

Men er for all del enig i at dette ikke er spillerne som kommer til å løse alle våre problemer, og at det definitivt er andre posisjoner som er mye mer kritiske å få forsterket. Bare kom til å tenke på det da jeg så hvor dårlig Newcastle ligger an!

Lenke til kommentar

Ser ut som en typisk "one season wonder". Vært ganske middelmådig denne sesongen.

 

Gikk forresten rykter i går om at Jovetic heller vil til Juve.

Gikk vel bare rykter om at agenten til Jovetic hadde pratet med Juve? Ryktene viste seg for øvrig å være usanne.

Lenke til kommentar

 

Gikk vel bare rykter om at agenten til Jovetic hadde pratet med Juve? Ryktene viste seg for øvrig å være usanne.

 

Det kan hende, var bare denne som dukket opp i feeden min i går:

 

Transfer Central TNC ‏@TransferNewsCen

La Stampa has reported that Fiorentina's Stevan Jovetic rejected Arsenal to push a move to Serie A club Juventus -W.

Lenke til kommentar

Ser ut som en typisk "one season wonder". Vært ganske middelmådig denne sesongen.

 

One season wonder som har hatt to fenomenale sesonger i Newcastle. I år har han vært dårlig, men det er ikke hans skyld at Pardew velger å bruke han helt feil. Tiote skal ligge som en mur foran forsvaret, vinne ball og gi den til nærmeste ballspiller. I år har han blitt brukt utrolig offensivt og i roller som ikke passer han, og når man mangler både pasningsfot og skuddfot så sier det seg selv at han ikke burde bli brukt sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan hende, var bare denne som dukket opp i feeden min i går:

 

Transfer Central TNC ‏@TransferNewsCen

La Stampa has reported that Fiorentina's Stevan Jovetic rejected Arsenal to push a move to Serie A club Juventus -W.

@DialSquare_1886: La Stampa story which supposedly said Jovetic rejected #AFC is quoting the story of Juve meeting his reps yest which was confirmed false...

Lenke til kommentar

One season wonder som har hatt to fenomenale sesonger i Newcastle. I år har han vært dårlig, men det er ikke hans skyld at Pardew velger å bruke han helt feil. Tiote skal ligge som en mur foran forsvaret, vinne ball og gi den til nærmeste ballspiller. I år har han blitt brukt utrolig offensivt og i roller som ikke passer han, og når man mangler både pasningsfot og skuddfot så sier det seg selv at han ikke burde bli brukt sånn.

 

Var kanskje litt dumt å kalle han one season wonder etter én svak sesong, men jeg nekter å tro at Pardew er roten til alt ondt i Newcastle. Det tøffe kampprogrammet har nok også hatt sin innvirkning. Fikk sansen for Tiote etter 10/11-sesongen, så håper jo selvfølgelig at han leverer varene kommende sesong (med Newcastle i PL).

 

@DialSquare_1886: La Stampa story which supposedly said Jovetic rejected #AFC is quoting the story of Juve meeting his reps yest which was confirmed false...

 

Såpass. Har sett han i aksjon et par ganger denne sesongen, og han virker ganske lovende. Klar oppgradering fra de nåværende spissene Arsenal har.

Lenke til kommentar

Angående Tiote, så havner han ofte i trøbbel på banen pga. susende taklinger. Jeg gidder ikke å sitte å uroe meg hver kamp for at DMen skal få rødt kort...

 

Han er flink til å gå gult kort, og har nå noen suspensjoner der, men han er ikke så jævlig på røde kort. To stk for Newcastle, det første i FA-cupen mot Stevenage hvor jeg mener han skulle hatt gult, og mot Sunderland hvor han kom for sent inn i takling fordi en motspiller dro i ham. Så er ikke så jævlig.

Lenke til kommentar

Chelsea har noe å spille for, det hadde ikke United i dag. Dessuten har Tottenham knapt flere sentrale midtbanespillere igjen. Lennon er vel også ute. Tror Chelsea vinner på eget gress, og da er alt i våre hender igjen.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...