Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Highbury var forpult magisk. Har kun sittet på Club Level-plass på Emirates, og det var ikke i nærheten så magisk. Bare hobby-supportere og turister på Club Level. Skal prøve å sitte bak et av målene til høsten, eventuelt langt ned på langside.

Endret av theHerd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Highbury var utdatert. Et stadionskifte var nødvendig for å kunne konkurrere med de andre toppklubbene økonomisk. Stemningen på Emirates er riktig nok ikke den samme som den var på Highbury, men det blir stadig gjort tiltak for å forbedre dette, både fra klubben selv og organisasjoner som REDaction.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Highbury var utdatert. Et stadionskifte var nødvendig for å kunne konkurrere med de andre toppklubbene økonomisk. Stemningen på Emirates er riktig nok ikke den samme som den var på Highbury, men det blir stadig gjort tiltak for å forbedre dette, både fra klubben selv og organisasjoner som REDaction.

 

Vi vet dette, professor ... jeg var/er ikke i mot flyttingen til Emirates, tvert i mot - men jeg synes ikke stemningen er den samme, og jeg tror aldri et sånt stort stadion som Emirates er, noen gang kan få fram helt samme "magi" som man fant på Highbury. Og for så vidt på en del andre av de klassiske, trange og intime fotballbanene i England. You gain some, you lose some. I dette tilfellet har vi fått et nytt stadion som er mye bedre på mange måter, ikke bare økonomisk men også fasiliteter og service for tilskuerne - men noe har altså gått tapt på veien. Sånn er det bare. Og det får vi bare godta. Jeg for min del har det.

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tottenham - Southampton 0-0 til pause. Dembele gikk av med en strekk, noe som vanligvis vil si tre uker på sidelinjen. Meget gode nyheter for oss om han er ute resten av sesongen. Med mindre Tottenham tar tre poeng, vil vi være foran dem på tabellen med like mange kamper spilt før vår kamp mot QPR.

 

Edit: Bale med drømmetreff fem min før slutt. Sjokk.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Chelsea taper mot United og spiller uavgjort mot Tottenham på onsdag, vil vi ligge på tredjeplass ett poeng foran dem begge med like mange kamper spilt. Worst case scenario er om Chelsea slår United og Tottenham vinner på onsdag. Føler meg uansett trygg på topp 4-plassering om vi slår Wigan og Newcastle i de to siste kampene våre.

Lenke til kommentar

Jeg tror det worst case scenarioet ditt hadde gitt veldig god odds, så jeg føler meg også trykk på topp fire. Tottenham kan jo snuble i en av de siste kampene også. Det tror jeg ikke vi gjør, selv om kampen i dag ikke var veldig imponerende.

 

Og så hadde vært morro om vi klarte tredjeplassen da. Lov å håpe. :)

Lenke til kommentar

@DeanLDN22: I'm 90% sure we will be signing a British centre-back this summer.

@Jamie Dalton: Rhymes with Cashley Sillyams doesn't it?

@DeanLDN22: Jamie knows..

 

Interessant. Hva tror dere om Ashley Williams? Virker som en god ballspillende midtstopper. Koscielny og Mertesacker er uansett gode nok til å være førstevalg. Kanskje den beste stopperduoen i ligaen. Tipper Williams er et bedre rotasjonsalternativ enn Vermaelen.

 

Edit: Apropos Mertesacker og Koscielny; vi har kun sluppet inn ett mål i åpent spill de siste ni kampene. Kan ikke huske at vi har hatt et så velfungerende stopperpar siden Campbell og Toure sin storhetstid. Håper vi klarer å beholde Kos i sommer.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Williams har i alle fall imponert meg denne sesongen. Han kommer i så fall fra en klubb som spiller ganske lik type fotball som Arsenal, og det kan være en fordel. Så spørs det hva Swansea gjør. Vil tro det er flere klubber som vil prøve seg på flere av spillerne deres denne sommeren. Williams, Vorm og Michu er ganske hete objekter. Tviler på at de selger alle tre.

Lenke til kommentar

Flotte greier.

 

Szczesny har for øvrig økt redningsprosenten sin med ti prosent fra 64,7 forrige sesong til 74,7 denne sesongen. Han har fortsatt en del å gå på, men det er godt å se at han utvikler seg. Han har vært meget god siden han kom tilbake fra pausen sin. Håper likevel at vi henter inn en keeper i sommer, spesielt med tanke på at Fabianski og Mannone mest sannsynlig forsvinner. Julio Cesar er nok tilgjengelig for en billig penge, og han er for gammel for å "ødelegge" for Szczesny.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...