Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om å dra det ut av proposjoner. Jeg var mer interessert i å vite mer om saken, enn om fyren bak inlegget, siden det virket som han hadde innsikt. så, slapp jeg å lete etter det selv.

 

Å nei, jeg syntes ikke konteksten hadde logikk. Fordi, hvorfor skal et av Englands styggeste fotballag kritisere Arsenal. Hvis de ikke noe annen grunn, enn at vi kjefter de opp etter de __brekker beina__ på unge talentene våre..nei, så vet ikke jeg hvor logikken ligger henne lengre.

Blir som at jeg ska gå ut å pisse på den første randome fyren og forvente at det ikke skjer noe mer...

 

Når det kommer til hva vi snakket om, så kranglet vi ikke heller. Jeg er negativ til en rekke av det benbjo sier men, det klarer han fint å forårsake selv med innleggene sine. I DETTE tilfeller gikk det mer på innsikt - jeg ville ha innsikt i saken.

 

Makan.........................!

 

hjølp meg med å forstå logikken Benbjo - du som har logikken i orden

 

Ja dette er kun "å finne konteksten".

 

Jeg håper da inderlig du ser hvordan denne setningen kan tolkes veldig negativt?

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Jeg ser gjerne Cesc tilbake i Arsenal-trøye. Men for 35 millioner €? Næh. Klausulen i salgskontrakten vi har med Barcelona for ham, går vel på at vi skal ha 50% ved et eventuellt fremtidig salg, samt en forkjøpsklausul - dvs. at hvis en annen klubb får godkjent et bud på ham, så skal vi også automatisk få mulighet til å kjøpe dersom vi tilbyr samme pris ... Men jeg er i tvil om denne 50%-klausulen er gyldig hvis det faktisk er vi som kjøper. Det ville jo bety at vi kunne ha budt 35m€, og så fått 17,5m€ rabatt. Tror ikke det fungerer slik.

Lenke til kommentar

Noen som har fått med seg dette:

 

Kyle Ebecilio will leave Arsenal for FC Twente.

The 2011 Under-17 Euro Championship Player of the Tournament has snubbed a new one-year deal to return to Holland, says The Sun.

Ebecilio’s exit is the latest blow to hit Gunners boss Arsene Wenger’s future plans.

Swiss defender Martin Angha, also 19, is leaving to join Bundesliga side Nuremberg.

 

http://www.tribalfoo...te-move-3947321

 

Angha visste jeg om, men trist å miste Ebecilio. Var hypet som en av de største talentene fra Nederland. Dog har han ikke imponert veldig hos Arsenal.

 

Litt mer "troverdig" kilde lister også opp flere som sannsynligvis forlater oss:

 

If all three players were let go then it would take the number of released players to 12, with Martin Angha, Kyle Ebecilio, Craig Eastmond, Sanchez Watt, Josh Rees, James Shea, Samir Bihmoutine, Conor Henderson and Zach Fagan also poised to be let go, in addition to Andrey Arshavin and Sebastien Squillaci from the first-team squad.

 

De tre det snakkes om er Boateng, Neita og Monteiro.

 

http://arsenalyouth.wordpress.com/2013/05/02/boateng-and-neita-poised-to-join-arsenals-summer-exodus/?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Hvis Sagna er motivert for en ny sesong, håper jeg han blir, ny kontrakt eller ikke. Selv om han har vært varierende i prestasjonene denne sesongen, blir det ikke lett å finne en høyreback som er bedre. Håper vi beholder ham og lar Jenkinson gradvis spille seg inn i førsteelleveren. Bellerin kan lånes ut, og ta over som back-up i 14/15-sesongen. GK, CB, DM og ST er langt viktigere enn ny RB i mine øyne.

Lenke til kommentar

Vi møter Liverpool U21 om 40 min. Her er laget:

 

Martinez

Bellerin - Hajrovic - Angha - Meade

Yennaris - Olsson

Eisfeld - Zelalem - Gnabry

Akpom

 

Meget spennende generasjon. Resultatene har kanskje ikke vært så veldig imponerende denne sesongen, men det er nok først og fremst på grunn av at laget er så ungt. Bortsett fra Martinez og Meade, som begge er 20, og 16 år gamle Zelalem var samtlige av disse med på NextGen-laget vårt. Talentutvikling er selvsagt langt viktigere enn resultater på dette nivået, og jeg tror flere av disse spillerne har en stor fremtid foran seg.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Martinez, Bellerin, Eisfeld, Zelalem, Gnabry og Akpom er vel de største talentene, men jeg anser egentlig Yennaris som den beste og mest stabile av samtlige der pdd. Syntes han ofte blir veldig glemt. Har dog trolig ikke toppnivået til de andre der inne (hvis de noen gang når det), men tror han kan bli en veldig god squadplayer i Arsenal. Hvis ikke mer enn det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...