Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Når ble Stoke borte en meget enkel kamp? Hadde det vært vi som skulle spilt den ville du kalt den umulig.

 

Det er sent på sesongen, Stoke har ikke noe å spille for. Dessuten har ikke Stoke hvert så gode på hjemmebane i det siste som de pleier. Det blir noe annet med oss også. Stoke hater oss og får ekstra tenning når vi møtes

Lenke til kommentar

Hvordan er det en unnskyldning? De har tapt 3 av sine fem siste hjemmekamper. En uavgjort og en seier. Altså er det fakta at de har vært dårlige hjemme i det siste.

 

Har du lest kamptråder på Stoke forumet når vi møtes på Britannia? De mener arsenal er roten til alt ondt i fotball. De legger ekstra prestisje i å slå oss.

 

Når det er sagt er det jo ikke umulig at tottenham taper poeng der, men jeg ser det som mer sannsynlig at de går på en smell mot Sunderland.

 

Tipper de tar 10 poeng på de fire siste. Chelsea tar 7.

 

Jeg tror også vi tar 7.

Lenke til kommentar

Hvordan er det en unnskyldning? De har tapt 3 av sine fem siste hjemmekamper. En uavgjort og en seier. Altså er det fakta at de har vært dårlige hjemme i det siste.

 

Har du lest kamptråder på Stoke forumet når vi møtes på Britannia? De mener arsenal er roten til alt ondt i fotball. De legger ekstra prestisje i å slå oss.

 

Når det er sagt er det jo ikke umulig at tottenham taper poeng der, men jeg ser det som mer sannsynlig at de går på en smell mot Sunderland.

 

Tipper de tar 10 poeng på de fire siste. Chelsea tar 7.

 

Jeg tror også vi tar 7.

 

 

Hvorfor er Arsenal betraktret som roten til alt ondt i fotballen av Stoke?

 

http://www.youtube.com/watch?v=I9FJKunkmKQ

 

Ramsey...

Lenke til kommentar

Essensielt at Arsenal kvitter seg med Sagna i sommer, har vel hatt maksimum 3 gode kamper i år. Burde vært solgt i pausen i dag.

 

This. Men håper for guds skyld at vi henter inn en erstatter. Nytter ikke å oppgradere Jenkinson og hente opp Bellerin. Vi kan lett komme i en situasjon der Jenks pådrar seg en skade og vi er avhengige av en unggutt som ikke har spilt 1 minutt Premier League.

 

Jeg mener at vi (les Wenger) skulle vært litt proaktive og hentet Debuchy. Det beste ville vel vært å hentet en back rundt 30 år som vi kan ha et par sesonger mens Jenks utvikler seg og kan ta over etterhvert.

 

Nå er også han helt i begynnelsen av karrieren, men Sebatian Jungs ser spennende ut.

 

Hvorfor er Arsenal betraktret som roten til alt ondt i fotballen av Stoke?

 

http://www.youtube.c...h?v=I9FJKunkmKQ

 

Ramsey...

 

Det er vel ikke Ramsey i seg selv, men drittsleninga fra Wenger i etterkant

Lenke til kommentar

Så, Stoke mener vi er dritt, fordi treneren vår blir forbannet og munnkvervulerer, etter de ødelegger fremtidlige talenter med stygge taklinger? hjølp meg med å forstå logikken Benbjo - du som har logikken i orden :closedeyes:

 

Det er vel omtrent slik du fremstiller det. Wenger sipper og sutrer til media om at Stoke spiller stygt og da går det jo en faen i Stoke spillere og fans. "Anbefaler" å lese kamptråder på Stokeforumet, samt div intervjuer med Pulis.

 

Hvorvidt det er logisk eller ikke betyr lite så lengde det faktisk er slik. De fleste Arsenalfans vil nok si seg enige, så jeg mistenker at du krangler bare for å krangle :p

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Cesc Fabregas forlot Arsenal til fordel for Barcelona på grunn av hjemlengsel. Men nå skal han ha funnet ut at det er London som er hjemmet hans. Etter at det ble kjent at han har forsøkt å kjøpe en leilighet i London, startet spekulasjonene om en retur til The Gunners. Kjæresten Daniella Semaan har gjort det klart at hun ikke flytter fra London med parets datter. Og en kilde i Barcelona bekrefter overfor Daily Star at de er villig til å selge Fabregas i sommer. The Gunners sikret seg at de kan kjøpe Fabregas tilbake for samme pris som de solgte ham for.

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/sjekk-mandagens-fotballrykter-fabregas-vender-hjem-til-arsenal-4035771.html

 

Vet det er TV2, but still. Cesc er den eneste av de tidligere eksportene jeg kunne tenkt meg tilbake i klubben.

Lenke til kommentar

Jeg liker at du ber Benbjo svare på hvorfor Stoke-supporterne ikke liker dere, og at han nærmest må redegjøre på vegne av de.

 

Les en kamptråd eller intervjuer (som han sier), i stedet for å krangle med han, han sier jo bare fra om at Stoke-supportere ikke er så begeistret for dere.

 

Greit at folk her inne er negative til Benbjos negativitèt, men når han stilles til veggen for noe andre supportere misliker dere for så grenser det til personforfølgning.

 

Makan.

 

Snakk om å dra det ut av proposjoner. Jeg var mer interessert i å vite mer om saken, enn om fyren bak inlegget, siden det virket som han hadde innsikt. så, slapp jeg å lete etter det selv.

 

Å nei, jeg syntes ikke konteksten hadde logikk. Fordi, hvorfor skal et av Englands styggeste fotballag kritisere Arsenal. Hvis de ikke noe annen grunn, enn at vi kjefter de opp etter de __brekker beina__ på unge talentene våre..nei, så vet ikke jeg hvor logikken ligger henne lengre.

Blir som at jeg ska gå ut å pisse på den første randome fyren og forvente at det ikke skjer noe mer...

 

Når det kommer til hva vi snakket om, så kranglet vi ikke heller. Jeg er negativ til en rekke av det benbjo sier men, det klarer han fint å forårsake selv med innleggene sine. I DETTE tilfeller gikk det mer på innsikt - jeg ville ha innsikt i saken.

 

Makan.........................!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...