Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Taper Arsenal i morgen trenger jo bare Spurs å slå Soton på lørdagen, så er det tilbake fra start igjen … Soton må vel klare seg uten Fox og Ramirez. Det betyr vel at en seier mot United i morgen både smaker og er viktigere enn på lenge.

Sant, men vi har en massiv fordel at konkurrentene våre må spille mot hverandre. Dessuten har ikke vi det tyngste programmet igjen. Som Le Prof presiserer så er kanskje nerykkskampen avgjort for de lagene vi møter sent. Dette blir MEGET spennende.

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt optimistisk på at vi klarer en CL plass selv med tap i morgen. En seier vil selvsagt både være ekstremt viktig og deilig, men jeg tror Chelsea tar Tottenham, og tror fort tottene kan miste flere poeng slik de fremstår om dagen. Alt avhenger av om vi klarer å fullføre sesongen slik vi bør, og ikke rote det bort mot enklere motstand.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

 

 

Det ble for mye positivt så han måtte nok ta seg en dram for å roe ned nervene. Vinner vi i morra så tipper jeg han går i koma :p

 

Neida, vært på Ullevål. Vi er fortsatt 1 poeng bak Tottenham og vi har wigan og Newcastle igjen to vanskelige kamper. Blir jevnt, men vi har hatt så mye flaks de siste årene at nå tror jeg det er slutt

Lenke til kommentar

Random tanke: av våre syv tap har ett kommet mot United, ett mot City, to mot Chelsea og ett mot Tottenham. Med andre ord har fem av syv tap vært mot topp fem-lag. Vil påstå at dette har noe å gjøre med at stallen vår denne sesongen har mer bredde og rutine enn tidligere, men ikke samme toppnivå. Før rotet vi bort poeng mot møkkalag på grunn av skadeproblemer og/eller mangel på konsentrasjon, men vi hadde likevel kvaliteten i laget til å gjøre det bra i toppkampene. Denne sesongen har vi vært mer stabile og vist en tendens til å ta med tre poeng selv på en dårlig dag, men det er lettere for topplagene å uskadeliggjøre de offensive truslene våre.

 

Med andre ord har vi en bredere og mer erfaren stall nå enn tidligere, men vi har ikke nok klassespillere som kan gjøre en forskjell mot de beste lagene. Henter vi inn et par slike neste sesong, ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal kunne utfordre Manchester-lagene om tittelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om muligheter for å skaffe seg billetter til QPR-Arsenal, på Loftus Road, neste helg? Skal en tur til London, og det hadde vært morsomt å fått med meg min første Arsenal-kamp, uansett om det er på Emirates eller Ikke.

Så at det var Utsolgt på Arsenal.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...