Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

@DeanLDN22:

 

Jovetic og Adler?

 

Lov å håpe. Mangler bare Gonalons og Draxler (pluss Subotic) da i så fall. :D

 

Hva betyr confirmed? Ser det blir brukt i 93% av alt Twitter pisset som kommer angående overganger.

 

Haha. Er nok særdeles lite verdt på Twitter ja. Liker dog å drømme meg bort litt.

 

Som Arsenal supporter de siste 10 årene så har det ikke akkurat vært mange store signeringer å juble over eller troféer, så da kan jeg i det minste gjøre det litt her selv om jeg innerst inne har liten tro på det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva betyr confirmed? Ser det blir brukt i 93% av alt Twitter pisset som kommer angående overganger.

Det betyr at han har fått det bekreftet fra sine kilder innad i klubben. Twitter er ikke noe annet enn et sosialt medium. Det er mye oppspinn som sprer seg der, men det finnes selvsagt enkelte brukere man vanligvis kan stole på. DeanLDN22 er en av dem.

Lenke til kommentar

Det betyr at han har fått det bekreftet fra sine kilder innad i klubben. Twitter er ikke noe annet enn et sosialt medium. Det er mye oppspinn som sprer seg der, men det finnes selvsagt enkelte brukere man vanligvis kan stole på. DeanLDN22 er en av dem.

 

DeanLDN22 er jo også en "protected account". Han tweeter ikke for oppmerksomhetens skyld heller. Uansett: Venter med å juble før det er noe som helst bekreftet på Arsenal.com, men herregud så sykt det hadde vært å fått inn Jovetic.

 

Dere er vel klar over at klubben lekker dette fordi de ønsker at medlemskap og sesongkort skal fornyes? Ikke minst er dette viktig nå som klubben antagelig mister en viktig inntektskilde.

 

Skal sies at rykter som dette alltid går rundgangen på dette tidspunktet, men i fjor stemte det angående Podolski og visstnok var M'Vila ufattelig nærme også helt til han køddet det helt til for seg selv.

Lenke til kommentar

I alle dager...

Tror du / dere misforstod nå. Angrep ikke denne super twitreren deres, det har eg lite grunnlag for. Eg snakker om alle disse andre som skriver akkurat like selvsikkert og med sikre kilder, som de ytterst få som faktisk vet noe.

 

Den gjengen er eg lei.

 

Hva vil det si å være protected account?

Lenke til kommentar

Tror ikke det heter beskyttet konto, men verifisert konto. Altså at personen bak faktisk er den han/hun utgir seg for å være. Har ikke brukt twitter så mye, men det er dette jeg tror. For øvrig gidder jeg ikke å følge med på diverse overgangsrykter, det er så mye piss og løgn at jeg heller venter til jeg ser vedkommende i Arsenal-drakt.

Lenke til kommentar

Capoue har "bare" 2,4 taklinger og 2,6 interceptions per kamp, men til gjengjeld vinner han hele 3,5 hodedueller per kamp. Vil nok si meg meget fornøyd uansett hvem av dem vi eventuelt henter.

 

Fant denne artikkelen i går kveld. Så siden vi diskuterte litt angående Capoue/Gonalons så tenkte jeg at jeg kunne linke den ;)

 

Arsenal Interested In Dominant Midfielder Who Wins 77% Of His Tackles

 

Ikke den mest utfyllende analysen, men er verdt en titt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes at Adler har vært veldig god de gangene jeg har sett han hvertfall. Er som sagt flere journalister o.l. som mener han er bedre enn Neuer. Skal dog sies at Neuer spiller i et lag hvor han ikke blir bombadert like mye som Adler så blir en litt annen hverdag for han fremfor hvordan Adler har det på jobb.

 

Ellers er det dette:

 

Arsenal ‘open talks with Lyon over summer Maxime Gonalons transfer’

Lenke til kommentar

Skrevet av Jamie Sanderson, som sammen med David Ornstein omtrent er den eneste journalisten jeg virkelig stoler på. Med tanke på at Gunnerblog meldte det samme for noen dager siden, tror jeg det ligger noe i dette. Virker som om Wenger vil kjøpe inn en helt ny stamme i klubben. Ikke meg i mot.

Lenke til kommentar

Selv om det blir spekulert i år etter år, tror jeg vi kommer til å gjøre en del endringer i sommer. Å havne utenfor topp fire er kritisk for hele klubben, selv om dette blir benektet om vi skulle havne utenfor. Dette vet alle. I de siste årene har vi kapret CL-plassen veldig ukomfortabelt og dette er et massivt varselskudd til klubben, og styret må snart innse at vi danser på hyssing.

 

Jovetic-ryktene kan jo være en indikasjon på at noe begynner å skje. Håper med hele roten av mitt hjerte at vi omsider kan kvitte oss med spillere som Chamakh, Santos, Bendtner, Squilacci, Djourou og Park. Dette er et klovnekompani som trekker ned profesjonaliteten til hele klubben.

 

Vet ikke om jeg tror eller håper, men en ting er sikkert, og det er at vi kommer til å slite vel så mye i årene som kommer om det ikke blir gjort grep snart.

Lenke til kommentar

Skrevet av Jamie Sanderson, som sammen med David Ornstein omtrent er den eneste journalisten jeg virkelig stoler på. Med tanke på at Gunnerblog meldte det samme for noen dager siden, tror jeg det ligger noe i dette. Virker som om Wenger vil kjøpe inn en helt ny stamme i klubben. Ikke meg i mot.

 

Stoler dessverre ikke like mye på Jamie Sanderson som jeg gjorde, men han er allikevel sammen med Ornstein den jeg stoler mest på.

 

At vi har interesse i Gonalons virker å være rimelig bekreftet nå hvertfall. :p

 

Vi mangler en stamme i laget i form av en keeper, midtbanegeneral og spiss, men ellers er bitene rundt for det meste rimelig solide. Mangler dog litt krydder, men med Adler, Gonalons og Jovetic så har vi hvertfall tatt meget store skritt denne sommeren. Tror det dog ikke før det er bekreftet på Arsenal.com ;)

Lenke til kommentar

Strålende resultat! Da er vi ett poeng og tretten mål foran Tottenham med like mange kamper spilt! De har igjen Southampton, Chelsea, Stoke og Sunderland, vi har United, QPR, Wigan og Newcastle. Både QPR og Wigan kan være klare for Championship når vi møter dem. Gleder meg til i morgen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...