Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst? Han er jo fire år eldre enn Wenger. Er det ikke bedre å se etter en yngre og mer langsiktig løsning?

 

Og fire år yngre enn Sir Alex. Hva vil du frem til? Jeg kunne tenkt meg Klopp eller Moyes, men Klopp har sagt han ikke vil til England, og Moyes kan modnes litt mer i Everton. Gi Heynckes fem år, så kan Klopp/Moyes ta over.

Lenke til kommentar

Fyren har vært manager siden 70-tallet, jeg tror han kommer til å gi seg snart. Var ikke det også hovedgrunnen til at Bayern ikke valgte å gi han ny kontrakt? Å ansette en midlertidig manager ser jeg ikke poenget med, det tar jo som regel en god del tid å implementere en ny spillerstil i et helt fremmed land. Da er det like greit å fortsette med Wenger inntil en langsiktig løsning dukker opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk om vi hadde kjøpt Lewandowski i stedet for han vi har på topp. Polakken er alt det franskmannen ikke er og mer. Klasse. Synd vi ikke har mulighet til å hente ham nå

 

Var vel slik at United ville ha han forrige sommer? Mener å huske at det gikk rykter om et bud på £25m eller noe slikt, men at Dortmund ikke aksepterte det.

 

At jeg heller ville hatt Lewandowski fremfor Giroud sier seg selv. Polakken er en fantastisk spiller, men jeg må innrømme at jeg heller sikler mer over tanken på Jovetic i Arsenaldrakta. Problemet er bare at vi ikke får han heller. Ikke kjøper vi Benzema/Higuain. Og ikke kjøper vi Aubameyang fra Saint-Etienne heller.

 

Tipper vi ender opp med noe vrakgods/billigkjøp som Giroud igjen i sommer også. Hvis vi i det hele tatt kjøper en ny spiss.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Da var vel drømmen om en lewandowski overgang knust for godt. Vi kommer aldri til å punge ut 300 mill..

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Han har vel hatt en god grunn til å ikke dra fra Dortmund til Arsenal i et par år nå allerede. Stort steg ned i karrieren.

 

Så nettopp for meg Reus, Lewandowski, Gundogan og resten av gjengen mot det patetiske sirkus-forsvaret til Arsenal, fy faen.

Makan til negativitet mot eget lag. Kun City har sluppet inn færre mål enn oss i PL, og fantastiske Dortmund har sluppet inn like mange som oss på fire færre kamper.

Lenke til kommentar

Så vi er tilnærmet like gode som Dortmund fordi vi har like mange innslupne mål? Hva er logikken i det? Da er i tilfelle Stoke like gode som Tottenham.

 

Dortmund er gode fordi de har et fantastisk angrepsregister i tillegg til et stabilt forsvar. Vi har kanskje et forholdsvis stabilt forsvar, men angrepsrekken er midt på treet, og det er å ta i. Jeg mener, vår hovedspiss har 11 mål i PL. Selv spisser på lag som kjemper om nedrykk har flere (Benteke, Lambert). Vår topscorer er en midtbanespiller.

 

Klart, vi er flinkere i år til å dele scoringene på flere spillere, men for å kjempe i toppen må man ha en spiss som kan putte rundt 20 mål i PL sesongen.

Lenke til kommentar

Var vel slik at United ville ha han forrige sommer? Mener å huske at det gikk rykter om et bud på £25m eller noe slikt, men at Dortmund ikke aksepterte det.

 

At jeg heller ville hatt Lewandowski fremfor Giroud sier seg selv. Polakken er en fantastisk spiller, men jeg må innrømme at jeg heller sikler mer over tanken på Jovetic i Arsenaldrakta. Problemet er bare at vi ikke får han heller. Ikke kjøper vi Benzema/Higuain. Og ikke kjøper vi Aubameyang fra Saint-Etienne heller.

 

Tipper vi ender opp med noe vrakgods/billigkjøp som Giroud igjen i sommer også. Hvis vi i det hele tatt kjøper en ny spiss.

 

Jeg er ikke overbevist om at Aubameyang er noe bedre enn Giroud egentlig. Vanskelig å si. Giroud var jo god i Ligue 1 også han, mens i PL er han en helt gjennomsnittelig spiss.

Lenke til kommentar

@MickTheGooner:

Rumours Jovetic to Arsenal is done. Announcement could be made early next week...

 

@samuelj29060:

In this crazy week of transfer stories, rumours that Stevan Jovetić to Arsenal is done. Will join in summer as record signing, reportedly.

 

@OliPriceBates:

Jovetic's agent: 'negotiations with Arsenal happening' 'no agreement yet' 'expect developments' £24M. 100k p/w. - http://bola.liputan6...ekat-ke-arsenal

 

Tar det med en klype salt foreløpig, men for en signering det hadde vært. Akkurat den spillertypen vi trenger på topp, i mine øyne. Har alle de egenskapene vi savner for tiden.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Jeg er ikke overbevist om at Aubameyang er noe bedre enn Giroud egentlig. Vanskelig å si. Giroud var jo god i Ligue 1 også han, mens i PL er han en helt gjennomsnittelig spiss.

 

Aubameyang har et større register enn Giroud. Og han har fart til tusen. Så uansett så vil han ha flere strenger enn Giroud å spille på, men jeg er ikke spesielt keen på han heller. Heller Aubameyang enn Remy tho.

 

Tar det med en klype salt foreløpig, men for en signering det hadde vært. Akkurat den spillertypen vi trenger på topp, i mine øyne. Har alle de egenskapene vi savner for tiden.

 

Huff. Hater å lese ting som det her.. blir alltid så forjævlig skuffa når det ikke skjer. :(

 

Krysser dog fingre, tær, bein, armer og knyter penis rundt alt sammen for at det stemmer. :closedeyes:

 

Frykter dette blir RvP 2.0 med skadehistorikken.

 

Blir skadet i høst og er frem og tilbake i 3 år før han plutselig slår til og forsvinner til Manchester.

 

Skadehistorikken hans er ikke i nærheten av like ille som van Persie sin, men hadde jo vært typisk om han hadde tatt et steg opp når det gjaldt å være hyppig skadet i Arsenaltrøya.

 

Skal forøvrig sies at Arteta hadde en rimelig forferdelig skadehistorikk de siste sesongene før han kom til Arsenal, men på tross av dette har han som regel vært skadefri for oss. Det medisinske teamet vårt er blant de beste. Problemet er bare at vi har hatt ekstrem uflaks (i van Persie sitt tilfelle) og i andre tilfeller har vi dessverre spillere som er hyppig skadet uansett hva man gjør for å prøve forebygge det. Diaby, Gibbs og Fabianski er som regel innenfor den kategorien. Rosicky derimot er en blanding av begge. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...