Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller mot Stoke. Helvete, jeg må egentlig lese politikk, meeen vi får se. :D

 

Edit: Æsj, Stoke leder etter bare noen minutter. Ser ut som A-laget setter standarden for hvordan hele klubben presterer. U16-laget tapte jo 1-4 mot Chelsea i helga, om jeg ikke tar helt feil.

 

Mye bra fra Coquelin forresten, virker som et kjempetalent.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Nice. Hørte det var mange dårlige taklinger av Stoke av broren min, spesielt på Wilshere? Og at førstemålet til Stoke var pent? :)

De var ganske tøffe i taklingene, men noen av kortene var nok litt strenge. Men dommeren var i det minste konsekvent, og det er tross alt reservelagsfotball det er snakk om, så det er vel bra at dommeren beskytter talentfulle spillere.

Lenke til kommentar

Sant. Det ble vel et rødt kort til Stoke og. Menmen, grattis med "mini-seier" :p

 

Arsenal - Utd 8. nov. Kommer til å shit my pants før det mtp. bror+ mengde av venner som holder med Arse. Ifjor var de siste 10 min av kampen på Emirates OG OT så jævlig at jeg måtte dusje en gang til etter kampene. Uff.

Lenke til kommentar
Bør vi uroe oss? Veldig rart å uttale noe sånt i begynnelsen av sesongen i så fall. Når det er sagt håper jeg og tror at dette kommer til å være avkreftet på Arsenal.com i morgen tidlig.

 

Dette har jo vært kjent lenge. Cesc er Barcelonagutt.Han har familie der og han er Barcafan. Alle vet at han kommer til å spille der før eller senere. Grunnen til at han fortsatt er i Arsenal er at han føler han skylder Arsenal og først og fremst Wenger veldig mye for at han har kommet så langt som han har.

 

Det som er trist er at han, som en av verdens beste midtbanespillere, må ta til takke med å spille sammen med Song, Eboue og Denilson. Det er tragisk.

 

Hadde jeg vært Cesc hadde nok også jeg dratt hjem rimelig snart.

 

Håper likevel vi kan beholde ham til han er 24-25 år.

Lenke til kommentar

Ja de trenger ikke han. Men jeg er uenig at Iniesta er bedre spiller enn Fabregas; men Xavi, derimot, er det liten tvil om at han er verdens beste midtbanespiller akkurat nå. Men når det er sagt, så tror jeg Fabregas VIL bli verdens beste om ikke så lenge når han klarer å løpe utenfor feltet og innenfor når det trengs og scorer litt mer. Men vi får se.

 

At han skal til Barca en eller annen gang er det liten tvil om. Men spørsmålet er om det er snart eller om mange år. Bare tid vil vise.

Lenke til kommentar
Tenk det tomrommet Cesc ville etterlatt seg i Arsenal visst han forsvant denne sesongen.

 

Det ville blitt merkbart, men han er ikke uerstattelig han heller.

Var faktisk like stort tap å miste Flamini når vi gjorde, da han endelig gjorde midtbanen mer eller mindre komplett.

 

Fabregas er god offensivt, men heller svak definsivt.

Uten en god defensiv midbanespiller rundt han som løper masse, er både Arsenal og Cesc en skygge av seg selv.

Lenke til kommentar
Det ville blitt merkbart, men han er ikke uerstattelig han heller.

Var faktisk like stort tap å miste Flamini når vi gjorde, da han endelig gjorde midtbanen mer eller mindre komplett.

 

Fabregas er god offensivt, men heller svak definsivt.

Uten en god defensiv midbanespiller rundt han som løper masse, er både Arsenal og Cesc en skygge av seg selv.

Enig i alt dette. At Wenger ikke kjøpte en rutinert, hardtarbeidende sentral midtbanespiller er for meg uforståelig. Laget skriker etter en ballvinner. Vi har ingen som er i nærheten av fighter-egenskapene til Flamini, og det feller oss i år. Denilson er alt for pulsete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...