Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært Arsenalsupporter hadde det vært jævla vondt å se Man Utd ta gullet på Emirates, spesielt med tanke på RvP.

Har heldigvis en av-knapp på TVen min. Jeg elsker Arsenal mer enn jeg hater RvP og Utd. Dersom det er en ørliten fordel for oss at United taper i dag, håper jeg selvsagt at det skjer.

Lenke til kommentar

Ser ut som at Tevez hjelper meg med å slippe dette. Samtidig som han sender Wigan et steg nærmere Championship.

 

Hvordan hjalp han? Han gjorde bare scenariet ditt mer sannsynlig. Hvis City taper poeng mot enten Spurs eller WH og United slår Villa, så er ligaen avgjort med poengdeling på Emirates.

Lenke til kommentar

Trist selvfølgelig, men jeg syntes det er enda tristere at Arsenal som klubb har ventet på han i årevis og lidd kraftig av å ikke ha en spillertype som han i laget (noe vi virkelig har sårt manglet med den spillestilen og formasjonen vi har hatt).

 

Håper bare vi får inn en skikkelig DM i sommer og at Aneke får en plass i troppen slik at han kan vise seg frem. Tror vi har en intern "Diaby-løsning" i han.

Lenke til kommentar

Ønskeliste: Capoue, Danilo (høyre vingback i Porto), Belhanda (offensiv midtbane, Montpellier), Alderweireld (midtstopper, Ajax). Alt i tillegg er bonus. Noe innkjøp av høyt prisede etablerte stjerner har jeg liten tro på - og heller ikke noe ønske om, egentlig. Spiss til mer enn 20 mill? Næh. Skal det handles spiss, så gå for et ungt talent. Inter/Genoa's Destro f.eks. Alle nevnte er realistiske targets. Synes Arsenal skal fortsette med linjen om å fortrinnsvis kjøpe ungt og forholdsvis billig. Unntak: Hvis vi finner en "general", en bauta som tar ansvar. Hvis vi finner en slik en som vil komme, så går jeg med på en høy innkjøpssum, dersom det dreier seg om en absolutt toppklasse spiller. Og som ikke er på tampen av karrieren. Type De Rossi, Roma .. men yngre. Som Roy Keane, men uten styggspillet. Som Patrick Vieira. Noen forslag?

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Cazorla, Wilshere, AoC og Rosicky muligens ute:

 

"At the back everyone should available. In midfield we have a few people to check like Cazorla, Wilshere and Oxlade-Chamberlain. They will all have tests but I hope they should be alright."

"We have to test Rosicky who was not ready to start on Tuesday. There are a number of uncertainties about our squad but I will sort that out on Friday morning."

Lenke til kommentar

Veldig bra at vi vant mot fulham idag og samle slike poeng er gull verdt. Spørsmålet er vell hvorfor vi ikke kan gjøre dette oftere, altså ta 3 poeng i viktige kamper, selv om vi spiller som noen miniputter.

Fordi vi som regel har 0 skudd på mål når vi spiller slik som i dag. I dag traff vi heldigvis med en dødball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...