Corporal Jenkinson Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=5fkS3a7x5-Q&feature=player_embedded hahaha! 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Bayerns siste 18 kamper: WWWWWWWWWWWWWWLWWW Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 http://player.arsenal.com/player/3432-the-chat Det der var fantastisk! Og hvorfor har jeg aldri lagt merke til at polakken vår har sykt kul engelsk aksent? 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 WS: "When we lift a trophy together. What will be the first thing you say to me?" JW: "Probably say; You owe me this.. after Birmingham." Snasig av Wilshere den der Var også rimelig artig når Szczesny mobbet Wilshere for å ikke ha en høyrefot et par sekunder tidligere Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Hysterisk! Gedion Zelalem skrev for øvrig på twitter i dag at han håper å få sin debut for U21-laget på mandag. Sier litt om potensialet til 16-åringen om han hopper rett til U21 uten å ha spilt for U18 enda. Skrev litt om ham her, for de som ikke fikk med seg det! Endret 3. april 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Høres og ser ut som en vanvittig spennende spiller denne Zelalem, men som deg så stiller jeg fortsatt litt spørsmålstegn rundt fysikken hans. Veldig veldig tynn, men han har fortsatt mange år på å jobbe med dette samtidig som mange menn først begynner å komme i sin beste fysiske form etter de har rundt et par og tjue. Over til en litt annen spiller: Hva tror folket her inne skjer med Aneke til sommeren? Håper personlig at han får en sjanse som tredjevalg og får en del innhopp. Har fortsatt stor tro på han og under oppholdet i Crewe har han visstnok tidvis vært veldig imponerende. Kunne vært en meget spennende spiller å se i en litt dypere rolle i dagens lag. Håper hvertfall han får prøvd seg litt i preseason. Han imponerende mot Malaysia og City forrige sommer hvertfall. Endret 3. april 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Han er utvilsomt talentfull og ser ut til å ha hodet på rett plass, så jeg håper som deg at han blir i Arsenal og får noen sjanser for førstelaget neste sesong. Husker at Jamie Sanderson sa for noen år siden at han var det største talentet vi hadde i akademiet. Frykter dog at han blir lånt ut en sesong til før han blir solgt. Endret 3. april 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Fysikk er vel blant det letteste å trene når det kommer til fotball (med dyktige fysiske trenere that is), så ville ikke bekymret meg for det. Crouch og DeGea har vel begge stilt spørsmål til når det kommer til fysikk, men de har klart seg bra de. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dessuten spiller han i en posisjon hvor fysisk styrke ikke er kritisk. Litt mer informasjon om gutten her: Precocious Zelalem could be fast-tracked to U21s Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Med det sagt, som 16-åring skal man være forsiktig med å presse for fort, er vel ikke ferdig med puberteten en gang, så mye kan skje kroppslig sett. Men med all den erfaringen Arsenal har på akkurat det å dyrke talenter/hente unggutter, så tror jeg de har strålende kontroll på akkurat dette feltet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Vi har såpass god dekning i hans posisjon uansett at vi har råd til å rotere om han skulle finne på å spille seg inn i førsteelleveren neste sesong. Det kan kanskje virke utenkelig nå, men Cesc spilte totalt 46 kamper som 17-åring i 04/05-sesongen og Wilshere begynte å spille fast i PL rett etter at han fylte 18. Ramsey fikk også mye spilletid som 17-åring. On another note: Ikke tilfeldig at de aller fleste av skadene han har hatt har hatt har vært i høyre ben/fot. Ser man på skadene han har hatt i venstrebenet, er det for det meste muskelskader, som jeg vil tro skyldes overbelastning som følge av at han underbevisst prøver å bruke sitt skadeutsatte ben mindre. Utrolig trist at én meningsløs takling av en meningsløs spiller har ødelagt et så stort talent. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) @GeoffArsenal: 2 bits of news. Jack started running on Monday, he "might" be in the squad v WBA. If not will be ready for Norwich. As previously reported by the rags. I can confirm that; Arsenal "ARE" in talks with Fiorentina about Stevan Jovetic. There is other stuff that is best kept for now but we are showing "big" intent for the summer signings from what i hear. And we are still in for the 30m man. For de som ikke vet hvem "the 30m man" er; @GeoffArsenal skrev på Twitter mot slutten av januarvinduet at vi hadde lagt inn et bud på £30m på en spiller. EDIT: @Germangunners: Hearing some stuff about a German central defensive midfielder. Working on confirmation. Will keep you posted. #arsenal Yes it's about L.Bender. No concrete info yet.When I get something I think is reliable I will share. Otherwise not.Rumours don't help anyone Silly season starter tidlig i år. Og jeg får opp forventningene mine, som vanlig. Hvor kan jeg bette på at vi ender opp med Aliadiere og Denil-likeanewsigning-son? Endret 3. april 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Han er utvilsomt talentfull og ser ut til å ha hodet på rett plass, så jeg håper som deg at han blir i Arsenal og får noen sjanser for førstelaget neste sesong. Husker at Jamie Sanderson sa for noen år siden at han var det største talentet vi hadde i akademiet. Frykter dog at han blir lånt ut en sesong til før han blir solgt. Er også redd for at han ikke får en skikkelig sjanse, men jeg håper virkelig det. Klarte Denilson å få nesten 150 kamper, så burde jo Aneke få minst en sesong på å vise at han har noe å gjøre i Arsenal, men det blir vel som med Lansbury. Silly season starter tidlig i år. Og jeg får opp forventningene mine, som vanlig. Hvor kan jeg bette på at vi ender opp med Aliadiere og Denil-likeanewsigning-son? Har dessverre ikke så stor tillit til Geoff, men jeg kjenner at jeg får litt sommerfugler i magen mtp. Jovetic og en annen storspiller. Lurer dog på hvem denne "£30m mannen" er. Må jo nesten være Götze? Vet jo at Wenger har lagt inn bud på gutten før. Er jo et übertalent. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dere lurer bare dere selv. Som i flere år nå har klubben begynt å lekke rykter slik at folk skal fornye sesongkortene sine. Vi kommer bare til å kjøpe dersom vi først selger. Og da blir det snakk om spillere til maks 15 mill. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Er også redd for at han ikke får en skikkelig sjanse, men jeg håper virkelig det. Klarte Denilson å få nesten 150 kamper, så burde jo Aneke få minst en sesong på å vise at han har noe å gjøre i Arsenal, men det blir vel som med Lansbury. Situasjonen med Denilson var litt annerledes, da han var tiltenkt en rolle på førstelaget da han ble hentet. Synes også at han viste stort potensiale i starten av sin Arsenal-karriere. Ser dog poenget ditt. Har dessverre ikke så stor tillit til Geoff, men jeg kjenner at jeg får litt sommerfugler i magen mtp. Jovetic og en annen storspiller. Lurer dog på hvem denne "£30m mannen" er. Må jo nesten være Götze? Vet jo at Wenger har lagt inn bud på gutten før. Er jo et übertalent. Götze var det første navnet som dukket opp i mitt hode og. Jeg kan ikke se for meg at Dortmund vil akseptere et bud på £30m, men jeg mener å huske noe om en utkjøpsklausul? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Situasjonen med Denilson var litt annerledes, da han var tiltenkt en rolle på førstelaget da han ble hentet. Synes også at han viste stort potensiale i starten av sin Arsenal-karriere. Ser dog poenget ditt. Götze var det første navnet som dukket opp i mitt hode og. Jeg kan ikke se for meg at Dortmund vil akseptere et bud på £30m, men jeg mener å huske noe om en utkjøpsklausul? Grunnen til at jeg nevnte Denilson var vel at når han kom til klubben i 2006 og spilte 10-15 kamper i løpet av første sesongen for førstelaget så var han trolig ikke noe bedre enn Aneke. Attpåtil er Aneke nå eldre, mer vant til England og har allerede vært i Arsenal i over et tiår. Burde ha presisert det litt bedre: Syntes han fortjener en sjanse til å vise seg frem litt. Var snakk om en klausul som lå på £30m ja. Usikker på om det stemmer, men hvis det stemmer så må jo Dortmund si ja. Problemet er bare at Götze også må være enig. Klarer dessverre ikke å se at han skal gå til oss i sommer. Han sa jo for bare et par måneder siden at han ikke så en grunn til å forlate Dortmund og at han stortrivdes. Samtidig som han visstnok også for kort stund siden snakket om Manchester United med ganske stor begeistring.. Uansett: Artig med litt rykter om store spillere. Frem til vinduet stenger i sommer eller de blir kjøpt av andre klubber så lever jo håpet. Hadde jo vært helt fantastisk om Wenger plutselig hadde slått til med 2-3 storsigneringer og betydelig oppgradert spillerstallen i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jepp, forstod hva du mente og er enig i at Aneke fortjener en sjanse. Synes bare at sammenligningen med Denilson er litt "urettferdig" da situasjonen var ganske annerledes. Jeg tviler også på at Götze har lyst til å forlate Dortmund i sommer, men på den andre siden har han allerede vunnet Bundesliga to ganger, og Premier League er en liga de aller fleste har lyst til å prøve seg i. Lewis Holtby valgte å forlate Schalke til fordel for Tottenham, selv om de relativt er et svakere lag i sin liga. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Skal sies at Holtby har et spesielt forhold til BPL da han er halvt engelsk, men er vel uansett liten tvil om at BPL fortsatt har en større status enn Bundesliga, selv om tyskerne begynner å ta igjen de engelske lagene sportslig sett. Publikumskulturen er dog uendelig bedre i Tyskland enn i England Lenke til kommentar
Payung Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ser mørkt ut for Spurs akkurat nå. Bale ut med hva ser ut som alvorlig overtråkk. OH WHEN THE WHEELS COME FALLING OFF Lenke til kommentar
Populært innlegg Xanman Skrevet 4. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Bale ut på båre. Ser ikke bra ut for CL-håpene til Tottenham, gitt. Man kan se fortvilelsen i øynene til Tottenham-supporterne i bakgrunnen. Endret 4. april 2013 av Le Professeur 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå