MartinF Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hvilken Eurosport-kanal? Hos meg er det Snooker. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Eurosport 2. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Akpom 1-0! herlig spill mellom Bellerin, Gnabry og Akpom! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 1-1... Illev redder straffen men Chelsea scorer på returen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Ikke imponerende av keeperen deres, men banen er dårlig og så. Synes Arsenal har vært best store deler av kampen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Svakt at vi kollapser slikt. Hadde god kontroll på kampen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Hoho! herlig comeback!!! Ekstra omganger straks underveis. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Chelsea fortjent videre. Synes flere viser seg fram og det blir spennende å følge U-19 laget fremover. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Five common Arsenal myths shot down Spot on fra Adrian Clarke, som vanlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Svakt at vi kollapser slikt. Hadde god kontroll på kampen. Typisk arsenal det. Bekymringsfullt at tendens til kollaps ikke bare finnes i a-laget, men i hele klubben Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Five common Arsenal myths shot down Spot on fra Adrian Clarke, som vanlig. Helt på jordet når det gjelder giroud. Han er 26 og bør være finished article. Clarke fremstiller ham som om han var et talent på 20 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 16 år gamle Gedion Zelalem har endelig fått arbeidstillatelse, så i den anledning skrapte jeg sammen det jeg kunne finne av informasjon om unggutten og skrev et lite innlegg i Le Profs hjørne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1439121&view=findpost&p=20368586 Tror dette er en spiller vi kommer til å høre mye om fremover. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Har vært veldig mye snakk om han på Twitter den siste tiden, og jeg håper som de fleste sier, at han er en av de beste spillerne vi har hatt i akademiet vårt. Gleder meg til å se han i aksjon i nær framtid. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Helt på jordet når det gjelder giroud. Han er 26 og bør være finished article. Clarke fremstiller ham som om han var et talent på 20 Syntes også hans var veldig raus på at Wenger gjør mye taktikk. 4-4-2 har vi kun sett i Carling Cupen og spillere som Cesc og van Persie har jo uttalt at det var særdeles lite planlegging av taktikk i forkant av kamper i Arsenal. Til og med CL finalen var det særdeles lite forberedelse rundt. At Giroud, Podolski, Walcott og Cazorla har såpass mye mål rundt seg er vel og godt det også, men mange av målene har vært "pyntemål" og i kamper hvor vi ofte har trengt mål så har ikke disse karene levert alltid. Walcott har blant annet 8 kamper på rad for Arsenal uten mål og Giroud hadde vel 8 kamper uten mål før han scoret mot Bayern? Man kan se ting med en negativ holdning og en positiv holdning. Denne artikkelen syntes jeg var veldig i det siste hjørnet. Burde være midt i mellom. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Noen som vet om bronsefinalen mellom Arsenal og Sporting i Next Gen går på TV idag evnt. mulig å se på nettet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Mulig Arsenal Player har rettigheter? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 Fant ikke noe, ser ut til at den ikke blir dekket. Her er for øvrig et herlig mål av Henry scoret i går: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Den mannen er Gud! Kom hjem, vær så snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå