Fredrinco Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noen som vet hva tilskuertallet var? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Noen som vet hva tilskuertallet var? Litt over 6100. 6182 om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Skal til London i helga å kunne tenkt meg en tur til den 7 (?) største stadioen i England, er det noen mulighet å få skaffet biletter til helgas kamp? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Skal til London i helga å kunne tenkt meg en tur til den 7 (?) største stadioen i England, er det noen mulighet å få skaffet biletter til helgas kamp? Hvilken kamp er det du skal på? Endret 26. mars 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Tenkte på Arsenal - Reading. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Tviler på at du får biletter med mindre du er heldig og får kjøpt utenfor stadium av folk som prøver å selge svart. Følg med på https://twitter.com/arsenal_tickets, der kommer det til å havne billetter. Emirates er for øvrig den 3. største stadioen i England. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Tviler på at du får biletter med mindre du er heldig og får kjøpt utenfor stadium av folk som prøver å selge svart. Følg med på https://twitter.com/arsenal_tickets, der kommer det til å havne billetter. Ligger på rundt 1000 spenn per billett på nett Emirates er for øvrig den 3. største stadioen i England. Jah, tenkte visst med alle stadioene i Storbritannia så havner den vel på rundt 7ene, hadde vært festlig å gått på kamp der da når jeg første var i London EDIT: Hva ligger som regel en kampbillett på til Arsenal? Endret 26. mars 2013 av Cortese Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Arsenal har vel i utgangspunktet de dyreste billettene i Premier League(?), så hvis du i tillegg må kjøpe fra det ’svarte’ markedet, så blir det fort ganske dyrt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Arsenal har vel i utgangspunktet de dyreste billettene i Premier League(?), så hvis du i tillegg må kjøpe fra det ’svarte’ markedet, så blir det fort ganske dyrt. Ja det gjør det nok. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Det kan jo lønne seg å stikke innom på stadion dagen før kamp og høre om de har billetter tilgjengelig. De fleste klubber får inn en del sponsorbilletter i retur de siste dagene før kamp. Jeg har fått billetter på den måten flere ganger på forskjellige arenaer. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Koscielny og Monreal starter dagens storkamp mellom Frankrike og Spania. Giroud på benken. Anbefaler alle som har cmore å se kampen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Rob Harris @RobHarris 26s Arsenal: Abou Diaby out for 8-9 months after tearing anterior cruciate ligament in training Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jaja. Godt det endelig er slutt. Han kan like greit legge opp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Rob Harris @RobHarris 26s Arsenal: Abou Diaby out for 8-9 months after tearing anterior cruciate ligament in training Haha, fy faen! Da blir det 9 nye måneder med (høye) lønninger før vi evt. kan si opp kontrakten. Skjer ikke at vi gjør det mens han er under behandling. Endret 28. mars 2013 av MartinF Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Vel, sist de han var ute i 3mnd, det ble 14 mnd. Hva betyr da 9 mnd? 6 år? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Mannen tåler bokstavelig talt bare to kamper per år. Fy faen. Nå håper jeg wenger endelig henter en erstatter 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Helt latterlig. Fyren har hatt nærmere 40 skader siden 2007. Slipp han på free-transfer sammen med alt annet daukjøtt som er å finne, uansett hva det måtte koste. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Semifinalen i Next Gen starter om 8 min. Kampen går på Eurosport. Laget: Iliev, Bellerin, Hayden, Hajrovic, Angha, Olsson, Ebecilio, Yennaris, Eisfeld, Gnabry, Akpom Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Her er laget vårt og: Syed Zarar @The_CFC_Addict 6m Chelsea FC XI - Beeney, Christensen, Davey, Pappoe, Wright; Loftus-Cheek, Boga, Baker ©; Kiwomya, Feruz, Nditi. #NextGen #CFC Kan ikke si jeg har så voldsom god oversikt over hvor gode alle disse ungguttene er, men så langt jeg har fått med meg kan fort Baker, Boga, Feruz og Kiwomya bli nøkkelspillere for oss. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Latterlig dårlig bane... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå