Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, å vinne 4-0 mot Porto i en kamp for så å ikke skape en sjanse mot Sunderland i neste er rett og slett merkelig. Gullet har vi i praksis ikke sjans på lenger. Dette er så begredelig, dette er så trist. Jeg trodde virkelig gutta hadde gått i seg selv etter Hull-kampen. Også presterer de dette her. En ELENDIG kamp av oss.

Lenke til kommentar

Men når det er sagt, så var 1-1 fortjent. Dere var jo ikke SÅ dårlige, men det var heller Sunderland som var utrolig vanskelig å spille gjennom som dere pleier/prøver å gjøre. Keane visste veldig mye om hvordan dere prøver å vinne en kamp, og satt opp forsvaret perfekt. Eneste for han var at keeperen ikke tenkte nok på slutten av kampen; ellers så var det perfect plan som funket for han.

 

Om gullet er ferdig, vet jeg ikke. Det får vi bare vente å se.

 

Dere fortjente nok tre poeng i dag.

 

1-1 var et greit resultat.

Lenke til kommentar

Å joda, vi var dårlige. Vi fikk stå å trille ball foran Sunderland-forsvaret i 90 minutter, og å bare skape èn ordentlig sjanse da er horribelt når du heter Arsenal. Sunderland skal ha skryt, de løste koden, og vi hadde store problemer med å komme oss igjennom.

 

Er trist at vi driter oss ut i annehver kamp, når vi har et så stort potensial. Jeg mener at Gunners har det største toppnivået av alle i Premier League, og på en perfekt dag slår vi alle. Men vi er ingen tittelutfordrere.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Hegland: Sørenklype så flink du er til å se ting objektivt, du er mye bedre på det enn de aller fleste andre her, ink meg selv. Så kudos til deg! Veldig ofte enig i mye av det du skriver. Ikke alt såklart, vi erjo tross alt fan av forskjellige lag, så det skulle bare mangle.

 

Kanskje du kan starte skole og lære opp Liverpool supporterne her inne? Jeg hadde betalt for et par terminer for Hewitt bl.a :D

 

Edit: tenkte ikke spesiellt på din siste kommentar her inne.

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
OK, jeg ser den, tc. Props til Keane som knekte koden og det minner meg om at Wenger bør komme opp med en plan B når ting ikke går veien.

 

Det du sier er helt riktig. Vi må bli mer kyniske. Spille mer "kick and run" fotball.

Men desverre er vi elendige bakover og kan slite med det.

 

Men uansett tror og håper jeg at dette var det siste poengtapet på leeeeeeeeeeeeeenge.

Lenke til kommentar
Wenger bør komme opp med en plan B når ting ikke går veien.

 

Du peker ut noe der som faktisk er akkurat grunnen til at Arse ikke har vunnet ligaen i flere år. Hver gang et lag klarer å "skjønne" dere etter dere ikke scorer i de først 15-20 min, begynner dere å haste og stresse. Til og med Fabregas hadde minst 2 feilpasninger som jeg husker når han prøvde å være for rask når han begynte å bli presset samt hele Arsenal laget. Dere fikk nesten aldri mer enn 2 sekunder på ballen. Adebayor må begynne å være en mer direkte link for dere, han spiller nesten venstre ving når ting ikke fungerer. Det er ikke meningen at en sterk og høy fyr som er god på hodet skal begynne å vekk fra feltet når dere ikke får det til.

Lenke til kommentar
Du peker ut noe der som faktisk er akkurat grunnen til at Arsenal ikke har vunnet ligaen i flere år.

Grunnen er at vi ikke klarer 3 poeng mot svak motstand på en dårlig dag. Der mister vi enormt med terreng mot Chelsea og United, spesielt Chelsea.

 

Vi gooners får holde hodet høyt og satse på CL i år. Tror ikke en tittel hadde vært dumt, tror nok en spiller som Fabregas er sulten på et trofe med Arsenal.

Lenke til kommentar

Må si at Sunderland forsvarte seg bra, og dem spilte godt i mine øyner. I 1.omg ihvertfall, må si at jeg ble litt trøtt i 2.omg og ikke så alt. Men målet til Sunderland var klasse, og Arsenal var heldig med å få et poeng så sent i slutten av kampen. Men dere hadde kanskje flest farlig sjanser.

Lenke til kommentar
Må si at Sunderland forsvarte seg bra, og dem spilte godt i mine øyner. I 1.omg ihvertfall, må si at jeg ble litt trøtt i 2.omg og ikke så alt. Men målet til Sunderland var klasse, og Arsenal var heldig med å få et poeng så sent i slutten av kampen. Men dere hadde kanskje flest farlig sjanser.

Utrolig irriterende at linjedommeren ikke godkjenner. Han KAN jo ikke se om ballen er helt ute, ergo skal han la det komme det angripende lag til gode. Typisk at det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...