Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også Thomas Vermaelen skal være høyaktuell for Barcelona. La Liga-lederen vil trolig prøve seg på et bud verdt 15 millioner pund for å teste Arsenals vilje til å slippe stopperen.

(The Sun)

City skal også være interessert i å sikre seg Arsenal-backen Carl Jenkinson. Det er ikke usannsynlig at Bacary Sagna blir solgt i sommer, og Daryl Janmaat fra Feyenoord kan bli erstatteren.

(Daily Mirror)

Vermaelen-salg er jo ikke krise, men om Arsenal selger Jenkern....

Lenke til kommentar

Hvorfor blir det dyrt for City? Jenkinson er backup og fortsatt i læring. 5-8m på bordet så selger vi nok. God fortjeneste også. Kostet bare 1m.

Vermaelen er det bare å selge. Han har vært PLs dårligste midtstopper denne sesongen.

Lenke til kommentar

Jenkinson skal jo selv ønske dette, noe jeg er veldig tvilende på at han gjør. Ser ikke for meg at klubben har lyst til å la han gå heller.

Både ryktet om Vermalen og Jenkinson virker ikke veldig troverdige.

Rooney i Arsenal skjer ikke, og eneste grunnen til at jeg kunne likt at han evt. kom var for å kunne si litt takk for sist etter de kjøpte RvP.

Han går nok til en av klubbene som er villig til å betale idiotiske summer for en spiller på hell i karrieren, men med stort navn. PSG, Real eller City.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

På hell? Han er 27 :p 5 år igjen på toppnivå. Han var f.eks fantastisk i fjor. Noe dårligere i år. Har slitt litt med skader og er ikke lenger midtpunkt i United.

Uansett, lønnen hans nå er jo 100% mer enn vårt lønnstak. Tviler på at han vil redusere lønnen sin med 50%...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Regner du med at 2 av de 5 årene går med til skader, og et år minst med til slankekurer så er det ikke så mye han har igjen ;)

Neida, selvsagt kan han ha mange gode år igjen han, og det var satt litt på spissen. Men at han vil være verdt prisen og lønna de neste 5 årene er på ingen måte garantert.

Lenke til kommentar
  archongamer skrev (På 7.3.2013 den 13.52):

Regner du med at 2 av de 5 årene går med til skader, og et år minst med til slankekurer så er det ikke så mye han har igjen ;)

Neida, selvsagt kan han ha mange gode år igjen han, og det var satt litt på spissen. Men at han vil være verdt prisen og lønna de neste 5 årene er på ingen måte garantert.

Det er jeg 100% enig i at det neppe er verdt :)

Lenke til kommentar

Finnes det egentlig en eneste spiller av Rooneys kaliber (inkludert Rooney) som Arsenal har mulighet til å hente? Hvis Rooney ville senket lønnen sin på Arsenal-nivå (og Arsenal hadde hatt midlene til å hente Rooney) ville det vel for øvrig vært flust av andre klubber som hadde meldt sin interesse, og som det hadde vært mulig å oppnå større sportslig suksess med. (Rooney forsvinner uansett ikke.)

Lenke til kommentar

Om vi vender nesen mot Spania igjen, så har vi Falcao hos At Madrid. De nekter å selge, men pga økonomien som hos mange klubber i Spania ellers har litt problemer med nå kan det hende at de bare må selge slike stjernespillere.

Om Falcao eller andre "rimelige" stjernespillere kommer på markedet, så har vi ikke så mye å stille opp mot City, Chelski osv siden vi har litt lavere lønningsnivå enn de.

Lenke til kommentar
  laurell skrev (På 8.3.2013 den 12.59):

Om Falcao eller andre "rimelige" stjernespillere kommer på markedet, så har vi ikke så mye å stille opp mot City, Chelski osv siden vi har litt lavere lønningsnivå enn de.

Om vi ser bortifra lønningsnivå, hva har dere å stille med da? Tenker mot klubber som Chelsea, City etc.

Lenke til kommentar
  AnewZ skrev (På 8.3.2013 den 13.36):

Om vi ser bortifra lønningsnivå, hva har dere å stille med da? Tenker mot klubber som Chelsea, City etc.

En stolt historie, flott treningsanlegg og stadion. Men det bryr dagens stjerner seg lite om, dessverre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skjønner jeg godt at de vil. Nå vil jeg ikke akkurat kategorisere Arsenal som en klubb som lever på historien, vi er ikke så alt for langt unna toppen, men fortsatt for langt unna toppen. Om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

@gunnerblog

Sitat
Sounds as if there is real #AFC interest in Yaya Sanogo. I'm told talks are advanced on a pre-contract agreement.

Interessant. Puttet syv mål på to kamper forrige uke i Ligue 2. Etter det jeg har hørt er han en stor og sterk spiss som til tross for sine 191 cm har mye fart i kroppen. Teknikken skal dog være hans største styrke. 20 år gammel.

Kontrakten hans går ut etter sesongen, så vi slipper å betale for ham. Tar gjerne imot ham, men forventer at han ikke blir den eneste spissen vi henter i sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...