Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha sykt.

 

Wilshere mangler bare den "siste" polishen. Litt flere mål og målgivende så er han en helvetes spiller og forhåpentligvis vår talisman de neste 10-12 årene.

 

Er forøvrig veldig skeptisk til ryktene som går om dagen. Nemlig at Wilshere ligger ann til å bli kaptein allerede neste sesong. Mener han i det minste ikke burde bli kaptein før han har lagt til seg det førstnevnte der oppe. Kapteinsbåndet veier mye og en så ung spiller som Wilshere som fortsatt er under utvikling burde virkelig ikke ha det ansvaret mens han fortsatt er i "den" fasen av karrieren.

Lenke til kommentar

BDzvgviCEAEi2D4.jpg

 

Tydelig bilde på at mange i laget gir faen. Bildet er tatt rett etter Cazorla sitt mål. Kan de ikke engang gidde å reise seg opp og feire slik som Jenkinson så kan de dra til helvette.

 

Polakken i mål viser forøvrig igjen at han ikke er god nok. Vi slipper inn så utrolig mange mål på langskudd. Skuddet til Weimann hadde moren til Wenger tatt.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvor mye makt Arsenal-fansen har.

 

Har noen fans laget et klistremerke med Wenger out på. Huff, da sitter nok ikke Wenger ut måneden.

Er vel samme "fansen" som fikk juling på tribunen da de prøvde å henge opp et banner med samme teksten på for noen uker tilbake. Ikke akkurat noen maktdemonstrasjon.

 

Ang. bildet Benbjo postet vil jeg se en video av dette før jeg utaler meg. Et stillbilde kan fortelle en ting, mens virkeligheten er en noe annen.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...