Benbjo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 FITTE!!!!!!!!!!!!!! Skal vi spille sånn kan vi bare glemme gull Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 FAEN I HELVETE!!!! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva faen? Skal alle lagene få sånne überskudd mot Arsenal nå? RÆVSNÆRK Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Virker som drømmetreff kommer alltid mot dere for de mindre lag. Synd, 0-0 var ganske fortjent men 1-0 til Sunderland er ikke det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 En jævla grineunge lukker øya og pælmer et vådeskudd i vinkelen. DET ER SÅ FORBANNA TYPISK!!! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Fy faen...................................................................................... ..... Wenger må faen meg innse at vi ikke vinner en dritt med urutinerte unger Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 huh, overraskende. For håpe pool vinner imorgen, og chelski taper. Voldsomt som Arsenal svinger i prestasjonene. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja, det er typisk. Minner fryktelig om Rooneys skudd for noen år siden. Er jo for dumt. Hva har Sunderland gjort i denne kampen? Ingenting. Hva har vi gjort i denne kampen? Lite, men vi har da scoret. Ballen var IKKE over linjen. Hele ballen skal over, og ut i fra det jeg har sett, så er ikke dette tilfelle. Nok en gang felt av dommere. Svaret er ja. Litt kjedelig å alltid skulle spille mot 11 mann + dommer + linjemenn. Men sånn er det visst for Arsenal. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Ja, det er typisk. Minner fryktelig om Rooneys skudd for noen år siden. Er jo for dumt. Hva har Sunderland gjort i denne kampen? Ingenting. Hva har vi gjort i denne kampen? Lite, men vi har da scoret. Ballen var IKKE over linjen. Hele ballen skal over, og ut i fra det jeg har sett, så er ikke dette tilfelle. Nok en gang felt av dommere. Svaret er ja. Litt kjedelig å alltid skulle spille mot 11 mann + dommer + linjemenn. Men sånn er det visst for Arsenal. Føler med deg, vi har det sånn i Utd også :/ EDIT: Der kom den spanske satan Fabregas Endret 4. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Men hva FAEN I SVARTE SATANS HÆLVETE er det jeg ser? Sunderland 1-0 Arsenal ?! Hva faen er det som skjer? Nå kommer moralen i laget til å gå til helv.. og Wenger drar fra klubben sammen med Fab, Walcott, og v Persie edit...Det blir jo ikke sånn, men nå må store taktiske forandringer til her. Topp 2 har gått med ekspresstoget til Ungarn og topp 3 må vi kjempe som pitbuller med steroider. Endret 4. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 FABREGAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 neimmen har du sett på maken 1-1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Never rule the Gunners out. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Og vi scorer på corner! Fantastisk deilig, men 1 poeng er fremdeles ræva. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja, det er typisk. Minner fryktelig om Rooneys skudd for noen år siden. Er jo for dumt. Hva har Sunderland gjort i denne kampen? Ingenting. Hva har vi gjort i denne kampen? Lite, men vi har da scoret. Ballen var IKKE over linjen. Hele ballen skal over, og ut i fra det jeg har sett, så er ikke dette tilfelle. Nok en gang felt av dommere. Svaret er ja. Litt kjedelig å alltid skulle spille mot 11 mann + dommer + linjemenn. Men sånn er det visst for Arsenal. Føler med deg, vi har det sånn i Utd også :/ EDIT: Der kom den spanske satan Fabregas Ja, jeg føler med deg også. Dere skulle nok hatt noen flere straffespark mot Bolton, skulle dere ikke? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg elsker Fabregas, men jeg hater alle de jævla drømmetreffene som kommer imot. ANUSAPE. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Uansett, aaaaalt for dårlig. Disse kampene SKAL vinnes! Meh! Håper på en 3-4 plass i år. Vi har jo ikke engang møtt skikkelig motstand enda! Jaja, får satse på CL og cupene Alt er ikke tapt enda! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 DER ble jeg SANNELIG SVARTE lettet (litt) 1 poeng er upassende. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dette viser bare at å satse på unge spillere ikke er bra vi du skal kjempe mot de store. De har altfor lite rutine, og er ikke stabile. De har gode og dårlige dager, uheldigvis så er det lenge mellom de gode dagene. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I ettertid er jeg UTROLIG skuffet. Elendig. Vi er altfor ustabile og blir redd når vi møter Manutd/chelsea/liverpool. Vi har hatt den enkleste starten av topp4 lagene og har bare 13p og 2 tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå