Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er typisk. Minner fryktelig om Rooneys skudd for noen år siden.

 

Er jo for dumt. Hva har Sunderland gjort i denne kampen? Ingenting.

 

Hva har vi gjort i denne kampen? Lite, men vi har da scoret. Ballen var IKKE over linjen. Hele ballen skal over, og ut i fra det jeg har sett, så er ikke dette tilfelle. Nok en gang felt av dommere. Svaret er ja.

 

Litt kjedelig å alltid skulle spille mot 11 mann + dommer + linjemenn. Men sånn er det visst for Arsenal.

Lenke til kommentar
Ja, det er typisk. Minner fryktelig om Rooneys skudd for noen år siden.

 

Er jo for dumt. Hva har Sunderland gjort i denne kampen? Ingenting.

 

Hva har vi gjort i denne kampen? Lite, men vi har da scoret. Ballen var IKKE over linjen. Hele ballen skal over, og ut i fra det jeg har sett, så er ikke dette tilfelle. Nok en gang felt av dommere. Svaret er ja.

 

Litt kjedelig å alltid skulle spille mot 11 mann + dommer + linjemenn. Men sånn er det visst for Arsenal.

Føler med deg, vi har det sånn i Utd også :/

 

EDIT: Der kom den spanske satan Fabregas :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Men hva FAEN I SVARTE SATANS HÆLVETE er det jeg ser? Sunderland 1-0 Arsenal ?! Hva faen er det som skjer? Nå kommer moralen i laget til å gå til helv.. og Wenger drar fra klubben sammen med Fab, Walcott, og v Persie :(

 

edit...Det blir jo ikke sånn, men nå må store taktiske forandringer til her. Topp 2 har gått med ekspresstoget til Ungarn og topp 3 må vi kjempe som pitbuller med steroider.

Endret av Nasri8
Lenke til kommentar
Ja, det er typisk. Minner fryktelig om Rooneys skudd for noen år siden.

 

Er jo for dumt. Hva har Sunderland gjort i denne kampen? Ingenting.

 

Hva har vi gjort i denne kampen? Lite, men vi har da scoret. Ballen var IKKE over linjen. Hele ballen skal over, og ut i fra det jeg har sett, så er ikke dette tilfelle. Nok en gang felt av dommere. Svaret er ja.

 

Litt kjedelig å alltid skulle spille mot 11 mann + dommer + linjemenn. Men sånn er det visst for Arsenal.

Føler med deg, vi har det sånn i Utd også :/

 

EDIT: Der kom den spanske satan Fabregas :p

Ja, jeg føler med deg også. Dere skulle nok hatt noen flere straffespark mot Bolton, skulle dere ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...