Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Vi er Arsenal. Det er snakk om Arséne Wengers arvtaker her. Jeg blir knust om professoren går og Moyes kommer inn. Frykter at vi fort kan ende opp som et nytt Liverpool om det skjer. Få heller inn en mann som har noe å vise til. Det forrige ordentlige trofeet Moyes vant var skotsk PL med Celtic i 1982. Han har gjort det bra med Everton, men hvordan tror dere Wenger hadde gjort det i samme klubb?

 

Helt ærlig? Jeg tror ikke Wenger hadde gjort det noe særlig bedre. Budsjettet til Moyes er ekstremt stramt for å si det slik.

 

Er dog usikker på om Moyes er den mannen som vil ta klubben videre, men en ting er jeg sikker på: Spillerene våre ville gitt 100% innsats i hver jævla kamp. Og pdd. så er dette et av de største ankepunktene mine mot Wenger. Hvordan vi gang på gang ikke virker å stille opp 100% til kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper at om Wenger velger å gi seg at vi går for en trener med langt på vei samme filosofi innenfor spillestil.

 

Ser ikke noen i england som kan komme inn uten å endre på dette ganske drastisk. F.eks Moyes spiller ikke en veldig attraktiv fotball med Everton, så han ser jeg ikke på som noen god kanditat selv om han har fått til mye med Everton, forholdene tatt i betraktning. Klopp er vel den jeg helst kunne tenkt meg, men han vil ikke forlate jobben han har uansett, så det vil ikke skje at han kommer til oss i sommer.

 

Håper Wenger blir.

 

Tror nok Wenger blir ut neste sesong da kontrakten hans går ut.

 

Klopp og Moyes er urealistisk. Hvorfor skal de ta steget ned til en klubb med svakere sportslige ambisjoner og arguably svakere spillermateriale?

 

Tror vi nok må sikte lavere. Realistisk sett tror jeg Bould tar over og Bergkamp blir assistent.

Lenke til kommentar

Tror nok Wenger blir ut neste sesong da kontrakten hans går ut.

 

Klopp og Moyes er urealistisk. Hvorfor skal de ta steget ned til en klubb med svakere sportslige ambisjoner og arguably svakere spillermateriale?

 

Tror vi nok må sikte lavere. Realistisk sett tror jeg Bould tar over og Bergkamp blir assistent.

 

Klopp sier vel nei til samtlige klubber frem til 2016 i følge han selv.

At det å gå til Arsenal fra Everton er et steg ned er jo kun du som kan klare å melde.

 

Jeg ser gjerne at Wenger fortsetter noe år til mens han henter inn Bergkamp som assistent, og at han etterhvert tar over ansvaret og stafettpinnen etter Wenger.

Lenke til kommentar

Elsker Bergkamp og tror han har potensialet til å bli en meget god manager, men det er ikke ideelt å ha en manager med flyskrekk. Håper dog at han får en eller annen rolle i klubben. Hadde vært sykt gøy om han tok over etter Liam Brady som Head of Youth Development, selv om Terry Burton nok er det mest sannsynlige alternativet. Håper generelt at så mange som mulig av Invincibles-generasjonen kommer inn i klubben. Blir deprimert hver gang jeg tenker på at Vieira jobber for City.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.arsenal.com/news/news-archive/team-news-vermaelen-wilshere-and-more?

 

Forholdsvis gode skadenyheter. Kos, Verm og Wilshere er muligens tilbake til i morgen. Håper uansett de blir hvilt. Spesielt Verm og Wilshere (selv om Verm på papiret har vært PLs dårligste midtstopper i år. Hele 6 personlige feil som har ført til mål!)

 

Eneste langtidsskaden vi har pdd er Gibbs.

Lenke til kommentar

Han har rett, da. Hvis vi slår Bayern, kan vi slå hvem som helst. Om er gode nok til å slå Bayern er et annet spørsmål.

 

Hvordan håper dere vi stiller i morgen? Har lyst til å se Sagna som stopper igjen, men det blir vanskelig med Jenks' suspensjon. Tipper det blir noe ala dette:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Miquel - Monreal

Ramsey - Diaby

Chambo - Rosicky - Podolski

Giroud

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bayern leder 2-0 mot Wolfsburg og går mot sin ellevte strake seier i alle turneringer. De har kun sluppet inn syv mål i ligaen denne sesongen, og ligger femten poeng foran andreplassen. Av en eller annen grunn gjør det bare at jeg gleder meg enda mer til tirsdag.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Bayern leder 2-0 mot Wolfsburg og går mot sin ellevte strake seier i alle turneringer. De har kun sluppet inn syv mål i ligaen denne sesongen, og ligger femten poeng foran andreplassen. Av en eller annen grunn gjør det bare at jeg gleder meg enda mer til tirsdag.

 

Og du er enig med avataren din at vi har store muligheter til og slå dem på tirsdag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...