Benbjo Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Noen som har hørt noe mer angående skaden til Wilshere? Vi klarer oss sikkert uten mot Blackburn og mot Bayern har vi ikke sjans uansett, men mot Villa trenger vi 3 poeng Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 For å si det sånn, slik Villa spiller nå så er dere ikke avhengige av Wilshere for å vinne. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Noen som har hørt noe mer angående skaden til Wilshere? Vi klarer oss sikkert uten mot Blackburn og mot Bayern har vi ikke sjans uansett, men mot Villa trenger vi 3 poeng Var snakk om 4-5 dager bare. @CaulkinTheTimes Wenger says Wilshere "can't walk properly now" but should only be out for 4/5 days. #AFC Dette var rett etter kampen igår. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Husker dere denne? Den taklingen der er sannsynligvis klubbens mest verdifulle gjennom tidene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Her er spilleren dere burde bruke som spiss. http://footymemes.lockerdome.com/media/105260465 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Her er spilleren dere burde bruke som spiss. http://footymemes.lo...media/105260465 Hadde jeg fått til det der, selv på trening, hadde jeg lagt opp med umiddelbar virkning. Ikke mer jeg kan få gjort i "karrieren" da 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Santos bekreftet på lån til Gremio <3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Leste akkuratt det samme et annet sted. Hva er greia med å låne ut spillere som burde dra permanent? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Det kan jo være snakk om et lån med en fremtidig kjøpeklausul innbakt. Det er ikke alltid slik at hvis man gjerne vil selge en spiller, så får man spilleren solgt, med en gang. Endret 11. februar 2013 av thomit Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det kan jo være snakk om et lån med en fremtidig kjøpeklausul innbakt. Det er ikke alltid slik at hvis man gjerne vil selge en spiller, så får man spilleren solgt, med en gang. Det er almunia, denilson, squid, bendtner, park og Chamakh strålende eksempler på Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Liverpool ute av kampen om tredje/fjerdeplassen, Chelsea, Tottenham, Arsenal og Everton igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Liverpool ute av kampen om tredje/fjerdeplassen, Chelsea, Tottenham, Arsenal og Everton igjen. Det skal holde hardt for oss. Kampen mot spurs i mars blir nøkkelen. Med tap er det kjørt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Arsenal ute etter Wanyama?. Endret 13. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hadde vi hentet alle spillerne vi har hatt scouter på ville vi vært et par hakk høyere på tabellen og hatt et par troféer fler i skapet. Tror det når jeg ser underskriften på papiret, aldri før i roteklubben. Noen som har fått billetter til Shit Hart Lane i Mars forresten? Prøvd forgjeves nå en stund. Nesten så jeg vurderer handle via travling agency. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Shit Hart Lane? Lol. -- Kunne ikke brydd meg mindre om overgangsrykter nå. De kommer tidligst i juli-august, og forhåpentligvis er Wenger borte, så det kan hende en ny mann vil ha helt andre spillere til klubben. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Kan godt skjønne at folk vil ha Wenger bort, men hvem mener du/dere realistisk kan komme inn å erstatte? Om Wenger er nikkedokke for styret er vanskelig å si, men om styret er så trangsynte og så innstilt på profitt over sportslig suksess er det vanskelig å si hvem som kan komme inn å gjøre en mye bedre jobb. Kunne forøvrig tenkt meg Diego Simeone fra Atletico. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg håper at om Wenger velger å gi seg at vi går for en trener med langt på vei samme filosofi innenfor spillestil. Ser ikke noen i england som kan komme inn uten å endre på dette ganske drastisk. F.eks Moyes spiller ikke en veldig attraktiv fotball med Everton, så han ser jeg ikke på som noen god kanditat selv om han har fått til mye med Everton, forholdene tatt i betraktning. Klopp er vel den jeg helst kunne tenkt meg, men han vil ikke forlate jobben han har uansett, så det vil ikke skje at han kommer til oss i sommer. Håper Wenger blir. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Vi er Arsenal. Det er snakk om Arséne Wengers arvtaker her. Jeg blir knust om professoren går og Moyes kommer inn. Frykter at vi fort kan ende opp som et nytt Liverpool om det skjer. Få heller inn en mann som har noe å vise til. Det forrige ordentlige trofeet Moyes vant var skotsk PL med Celtic i 1982. Han har gjort det bra med Everton, men hvordan tror dere Wenger hadde gjort det i samme klubb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå