Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har hørt noe mer angående skaden til Wilshere? Vi klarer oss sikkert uten mot Blackburn og mot Bayern har vi ikke sjans uansett, men mot Villa trenger vi 3 poeng

 

Var snakk om 4-5 dager bare.

 

@CaulkinTheTimes

Wenger says Wilshere "can't walk properly now" but should only be out for 4/5 days. #AFC

 

Dette var rett etter kampen igår.

Lenke til kommentar

Hadde vi hentet alle spillerne vi har hatt scouter på ville vi vært et par hakk høyere på tabellen og hatt et par troféer fler i skapet. Tror det når jeg ser underskriften på papiret, aldri før i roteklubben.

 

Noen som har fått billetter til Shit Hart Lane i Mars forresten? Prøvd forgjeves nå en stund. Nesten så jeg vurderer handle via travling agency.

Lenke til kommentar

Kan godt skjønne at folk vil ha Wenger bort, men hvem mener du/dere realistisk kan komme inn å erstatte? Om Wenger er nikkedokke for styret er vanskelig å si, men om styret er så trangsynte og så innstilt på profitt over sportslig suksess er det vanskelig å si hvem som kan komme inn å gjøre en mye bedre jobb. Kunne forøvrig tenkt meg Diego Simeone fra Atletico.

Lenke til kommentar

Jeg håper at om Wenger velger å gi seg at vi går for en trener med langt på vei samme filosofi innenfor spillestil.

 

Ser ikke noen i england som kan komme inn uten å endre på dette ganske drastisk. F.eks Moyes spiller ikke en veldig attraktiv fotball med Everton, så han ser jeg ikke på som noen god kanditat selv om han har fått til mye med Everton, forholdene tatt i betraktning. Klopp er vel den jeg helst kunne tenkt meg, men han vil ikke forlate jobben han har uansett, så det vil ikke skje at han kommer til oss i sommer.

 

Håper Wenger blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi er Arsenal. Det er snakk om Arséne Wengers arvtaker her. Jeg blir knust om professoren går og Moyes kommer inn. Frykter at vi fort kan ende opp som et nytt Liverpool om det skjer. Få heller inn en mann som har noe å vise til. Det forrige ordentlige trofeet Moyes vant var skotsk PL med Celtic i 1982. Han har gjort det bra med Everton, men hvordan tror dere Wenger hadde gjort det i samme klubb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...