Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare energi til å se på 1 fotballkamp i kveld, så jeg proriterer England-Brasil foran Norge-kampen. Jeg skal ærlig innrømme at Norge og drillo-fotball interesserer meg mindre enn bare sånn passe.

Er det andre som prioriterer likedan? Eller hva om kampene hadde gått samtidig på TV?

Lenke til kommentar

Jack the Lad. Flott kamp av ham. Kommer til å bli en nøkkelspiller for England i nær framtid. Og oss, selvfølgelig. Imponerende hvilket nivå han holder etter det laaange skadeavbrekket.

 

Enig. Var redd han skulle ta en Ramsey, men det ser ut til at han har trent godt i pausen sin

 

Ramsey, Walcott og Kos sannsynligvis ute til lørdag:

 

http://www.goal.com/...2/07/3732506/-?

 

Det betyr Per og Squid i midtforsvaret og Ox på kanten. Samtidig røk alt håp for poeng

 

Glem heller ikke at Cazorla og Nachos har reist jorda rundt i midtuka. Kan bli eet meget B-preget lag vi stiller med...

Endret av Benbjo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

QPR er mest sannsynlig ferdige. Men de har et par interessante spillere der som helt sikkert ikke har særlig lyst på å bli med ned i Championship ...

Håper bare at Joey Barton blir med ned, så vi slipper å se den dusten i PL noe mer.

 

Koster veldig mye i lønn for QPR dog.

Tror Remy, Samba, Taarabt og Barton ville vært de første ut døra.

Lenke til kommentar

Walcott med sin kamp nummer 250 for Arsenal. På god vei til å bli en legende. Før var han bare god mot lag som spilte med høy forsvarslinje, nå er han en enorm trussel i hver kamp. Gleder meg til å se hvordan han utvikler seg fremover. Har allerede 18 mål og 12 assists i alle turneringer, og han er fortsatt bare 23 år gammel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...