Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gikk litt kjapt i svingene her. Prøver å holde på med tre ting samtidig :p

 

Håper fremdeles på Diame, muligens Sørensen. Stekelenburg har jeg ikke lyst på. Mine Roma-venner har ikke mye positivt å si om han og oppførselen hans.

 

Jamie Dalton ‏@JamieDalton82

Graham Hunter says Monreal deal brought forward. Was supposed to happen in summer.

 

Den tanken slo meg faktisk. Maker mye sense ift hvordan Santos har fremstått og skadehistorikken til Gibbs.

 

BBC påstår vi er i samtaler om 2 spillere til O.o

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Boom, jeg hadde såklart rett i at vi ikke hentet flere. Bye bye CL-spot, forhåpentligvis bye bye Wenger til sommeren. Fuck this shit.

 

Smått utrolig at en spiss og en midtbanespiller ikke ble hentet inn. Vi er en skade unna katastrofe. Har justert sesongforventningene til EL kvallik som henger i en tynn tynn tråd. Må vel vinne FA eller komme på 5. for å klare det.

 

Swansea/Bradford tar jo en av plassene. Da er det bare 2(?) igjen.

Lenke til kommentar

Det kan holde med 6. plass også hvis begge finalistene i FA-cupen er kvalifisert fra før av.

 

Ergo United, Chelsea, City eller Everton (regner her at Everton havner foran oss). Skal vel litt til for at 2 av disse møtes i en finale.

 

Ellers tror jeg vi kommer på 7 plass, bak Everton og Pool. Kan havne enda lengre ned også Swansea og WBA er ikke langt bak.

Lenke til kommentar

Ikke vær så negativ da! Selv om vi er håpløse i forsvar, viser vi gode takter fremover på banen. 4.plassen er fortsatt godt innenfor rekkevidde. Men skjønner ikke hvorfor midtstopperne har blitt så dårlige. Vermaelen/koscielny var jo ustoppelige en periode. Før skaden var jo også Sagna ligaens beste høyreback. Nå er han elendig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...