Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benbjo, du linket til en god transfer side en gang for lende siden. Den forsvant plutselig hos meg å jeg fikk aldri med meg hva den het. :p

 

Hæ? :-P

 

Nachos er forøvrig en meget habil back. Kunne gjort det langt verre. Jeg skjønner bare ikke hvordan malaga kan la ham gå for 10m euro

Lenke til kommentar

Nachos er forøvrig en meget habil back. Kunne gjort det langt verre. Jeg skjønner bare ikke hvordan malaga kan la ham gå for 10m euro

 

Økonomisk trøbbel. Det er ikke uten grunn at de har blitt kastet ut av Europa de kommende sesongene. Ikke helt tilfeldig at Arsenal fikk Cazorla så billig heller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

6:33 PMPetter Veland @PetterVeland

Monreal: Andrevalg på landslaget bak Jordi Alba. Fin, jevn utvikling i mange år, gode pasninger/valg, ikke spesielt rask, ok teknikk. #cmore

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Arsenal were in talks in the final hours of the window to sign both Monreal, 26, and Amorebieta, 27, with a fee of between €4.6 million and €7m being discussed for the Venezuela international.

 

 

But the Gunners’ deadline-day pursuit of Athletic Bilbao centre-back Fernando Amorebieta has fallen through after he decided to stay in Spain until the summer.

 

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2013/01/31/3716460/arsenal-agree-monreal-fee-but-amorebieta-pursuit-falls?source=breakingnews&ICID=HP_BN_3

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Monreal foran Amorebieta alle dager i uken.

 

Nå er Amorebieta midtstopper. Personlig mener jeg vi trenger både en venstreback, midtstopper og faktisk også en ny høyreback slik at Jenkinson kan gå ut på lån mens Sagna fungerer som andrevalg på backen frem til han blir solgt i sommer.

 

Hadde også vært meget fornøyd hvis Stekelenburg og Diame endte opp hos oss før kvelden er omme, men sjansene for det er vel ørliten.

Lenke til kommentar

Nå er Amorebieta midtstopper. Personlig mener jeg vi trenger både en venstreback, midtstopper og faktisk også en ny høyreback slik at Jenkinson kan gå ut på lån mens Sagna fungerer som andrevalg på backen frem til han blir solgt i sommer.

 

Hadde også vært meget fornøyd hvis Stekelenburg og Diame endte opp hos oss før kvelden er omme, men sjansene for det er vel ørliten.

Gikk litt kjapt i svingene her. Prøver å holde på med tre ting samtidig :p

 

Håper fremdeles på Diame, muligens Sørensen. Stekelenburg har jeg ikke lyst på. Mine Roma-venner har ikke mye positivt å si om han og oppførselen hans.

 

Jamie Dalton ‏@JamieDalton82

Graham Hunter says Monreal deal brought forward. Was supposed to happen in summer.

Lenke til kommentar

"Ignacio "Nacho" Monreal Eraso (Spanish pronunciation: [ˈnatʃo monreˈal eˈɾaso]; born 26 February 1986) is a Spanish professional footballer who plays for Málaga CF as a left defender. He is currently flying to London, to sign for Arsenal, and even on a plane he is more useful than André Santos"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...