Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Husk at Kroenke og styret skal ta ut bonusen sin. Forsvinner en del mill der. Tipper vi har ca 10-15 til spiller + lønninger til nevnte spiller.

 

Dessuten kan det være at Wenger ikke vil bruke opp pengene slik at en erstatter har noe å bruke i sommer

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktes at Villa er på vei til spurs etter at de har blitt enige om "first refusal" på Bale. Dette i følge talksport.

 

En Stoke fyr på twitter sier at Jenkinson trente med Stoke i dag. Dersom dette stemmer begynner Wenger virkelig å rævkjøre oss. Sagna ser ut som han er 50 år gammel nå og med en skade på ham er vi virkelig ute og kjøre.

Lenke til kommentar

Ikke fornøyd med poenget. Midtbanen og angrepet vårt var fantastiske i dag, men forsvaret er så svakt at det er til å grine av. Santos er ubegripelig rævva. Fenerbahce er visstnok interesserte av en eller annen grunn. Gi ham bort, om vi så ikke klarer å skaffe en erstatter. Meade er et langt bedre alternativ. Det samme er sannsynligvis Ormonde-Ottewill.

 

Heldigvis for oss klarte ikke Tottene å slå Norwich. Jeg tror fortsatt at vi klarer topp 4, men da må Wenger, Gazidis, Law og resten av gutta krutt få hodet ut av rævva og jobbe fletta av seg i morgen.

Lenke til kommentar

Kanskje skaden på Gibbs om den viser seg å være langvarig blir det som gjør at Wenger endelig henter inn en venstreback helt på tampen av vinduet?

 

Fremover på banen i dag var det veldig mye positivt, og får vi satt et skikkelig forsvar blir vi virkelig gode. Bakover helt på jordet.

Vi har flaks vi "kun" roter inn to baklengs i dag, og mot sterkere lag vil det bli stygge siffer med dette forsvaret.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Mye slurv og feil i forsvaret i dag, som gjorde at vi nok en gang må jakte en utligning. Hjemmekampene må vinnes.

For meg er dette nok en kamp som viser at vi trenger forsterkninger i forsvaret, først og fremst - ikke lenger opp på banen. Det er ikke noe i veien med evnen til kreativitet og det å skape sjanser framover ... men vi har blitt for svake i forsvar.

Lenke til kommentar

Misfornøyd med kun 1 poeng hjemme mot Pool, det offensive er bra, men fortsatt en del som irriterer meg. F.eks småspill a la Barca inne i 16m hvor det er 290 Pool-spillere som står i kø for å sparke bort ballen. Forsvaret er direkte katastrofe, Szczesny har noen stygge feil også. Så har vi Santos, hans suger så sykt mange kilometer med kukk at jeg blir dårlig, blir direkte kvalm av fyren. Han skal gis bort ved første anledning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...