Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ser utsom Newcastle kommer til å kommer til å vinne denne kampen 3-1 nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Gidder egentlig ikke å ha så alt for store forventninger til ligacupen i år. Kan godt hende at vi blir slått ut på onsdag, ettersom Wenger har sagt at han ikke kommer til å bruke A-lagspillere/rutinerte i LC lenger (etter det som skjedde i finalen). Men jeg skal heller ikke undervurdere de unge. De imponerte tross alt ekstremt i fjor. Får prøve å sette opp et lag da: Fabianski Hoyte - Nordtveit - Senderos - Traoré Walcott - Denílson - Diarra - Gibbs Bendtner - Barazite Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hadde vært gøy om Nordtveit hadde fått spilt i ligacup. Det ville vært en meget nyttig erfaring for ham. Kamper i ligacupen kan kanskje gjørde veien hans til a- laget litt kortere. Selvom han må fortsette å jobbe for å komme ditt. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nå er denne PL runden ferdig og nå har de valgt ukens spiller som ble vår kjære Emmanuel Adebayor!! Vel fortjent! De hadde også en artikkel tidligere i uken ved navnet "Champions League best of" og der kom Arsenal best ut med "Performance of the week" Alt i alt en herlig uke!! Fortsatt ubeseiret og tabelltop! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvem er "de"? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nå er denne PL runden ferdig og nå har de valgt ukens spiller som ble vår kjære Emmanuel Adebayor!! Vel fortjent! De hadde også en artikkel tidligere i uken ved navnet "Champions League best of" og der kom Arsenal best ut med "Performance of the week" Alt i alt en herlig uke!! Fortsatt ubeseiret og tabelltop! 9558226[/snapback] Premier League og UEFA antar jeg... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvor kan man se sånt? Før SkySports skiftet design hadde de "Team of the Week" og "Best of" etter hver PL-runde, men nå finner jeg ikke det lenger. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Her er det jeg fant Best of the Weekend Champions League Best Of Lenke til kommentar
Teds Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tar imot alle gratulasjoner om min eminente tipping av resultat! Hehe, nei jeg er ikke synsk, men det var ren flaks. Er deilig å se andre lag tryne, mens Arsenal spiller fotball på topp nivå. Synd ikke RvP spilte. Vil se han på banen. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Litt synd at han ikke fikk spille ja. Men Wenger så sikkert at guttene hadde alt under full kontroll og valgte å ikke bruke spillere unødvendig. Det er alltid greit å ha noen fult utvilte spillere Endret 23. september 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Cesc Fabregas: -Henry hemmet oss Jeg er veldig enig i det Fabregas sier her. Klart Henry var, og fortsatt er en stor spiller, men laget har en større frihet nå. Endret 24. september 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Cesc Fabregas: -Henry hemmet oss Jeg er veldig enig i det Fabregas sier her. Klart Henry var, og fortsatt er en stor spiller, men laget har en større frihet nå. 9562909[/snapback] kunne ikke blitt mere enig. Jeg var bombe sikker på att arsenal fikk ett løft etter att de sålgte Henry. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Wenger har 781 mill. i lommeboka - får håpe vi får en god og stabil keeper snart. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 keeper, du tuller? Følger du i hele tatt med? Vi har allerede kjøpt en ung keeper, bare gi ham tid. Rom blir ikke bygd i en dag Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Personlig liker jeg Almunia. Har han gjort noen grove feilgrep dene sesongen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Han var på en stor bærtur mot Tottenham. Bare en heroisk Kolo og en porsjon flaks hindret et Berbatov-mål. Ellers har han vært stabil. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fabianski har jo ikke fått vist seg skikkelig enda da, også Mart Poom var jo veldig lovende. Fikk jo aldri prøvd seg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, veldig lovende 34-åring. :!: Men nei, han var jo ment som backup. Han stod vel også den siste kampen av sesongen i fjor blant annet? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Ja, veldig lovende 34-åring. :!: Men nei, han var jo ment som backup. Han stod vel også den siste kampen av sesongen i fjor blant annet? 9564460[/snapback] Hehe, lovende er kanskje feil ord å bruke for en 34-åring, men han hadde det inne. Bemerk seg også at alderen på keepere ikke kan sammenlignes alderen til en utespiller. Han var god, det er det ingen tvil om. Spilte dog noen kamper: He finally made his debut for Arsenal on 8 November 2006 in a Carling Cup match against Everton, replacing an injured Manuel Almunia at half-time; Arsenal won 1-0 with an Emmanuel Adebayor goal. His first and only appearance for Arsenal in the Premiership came on the last day of the 2006-07 season against Portsmouth, in a 0-0 draw. Endret 24. september 2007 av Teds Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Troppen til kampen i dag: 2 Diaby, 6 Senderos, 8 Diarra, 9 Eduardo, 15 Denílson, 17 Song, 21 Fabianski, 26 Bendtner, 27 Eboué, 30 Traoré, 31 J. Hoyte, 32 Walcott, 39 Lansbury, 40 Mannone, 41 G. Hoyte, 42 Merida Fabianski J. Hoyte - Senderos - G. Hoyte - Traoré Walcott - Diarra - Song - Merida Bendtner - Eduardo Synd Nordtveit er skadet. Og heller ingen Gibbs. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå