Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Det som er veldig kjedelig ja. "When the going gets tough the tough get going". Vi har særdeles få slike spillere. Giroud og Podolski dessverre slår meg ikke som en av disse. Cazorla er litt av og på..

 

Av alle spillere forøvrig så er Diaby den spilleren jeg syntes har minst av dette. Et beist av en spiller på sin dag, men generelt sett virker han ikke å ha det tenningsnivået og iveren som man kunne håpe at han ville ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker mest på disse reduseringene/utligningene jeg da. Han har ofte scoret første målet vårt, men syntes ofte når ting går litt galt at han forsvinner veldig lett som resten av laget vårt har gjort. Tenker bla. på Brentford kampen hvor han praktisk talt ikke på matta i det hele tatt. Eller mot United, Chelsea og City bla. hvor han igjen var nærmest totalt usynlig.

Lenke til kommentar

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Koscielny - Santos

Diaby - Ramsey

Chamberlain - Rosicky - Podolski

Giroud

 

Godt å se at spillere som Wilshere og Cazorla endelig får seg en hvil. Bortsett fra Santos er jeg strålende fornøyd med laget. Gleder meg til å se Ramsey i Arteta-rollen igjen. 123 pasninger med 95 % accuracy mot West Ham. Latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...