Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Hva tror dere Wenger sier under neste pressekonferanse? Seieren i går må vel ha gitt ham nytt håp om at han ikke trenger å forsterke i januar?

Han avsluttet postmatch pressekonferanse tidlig fordi han hadde "work to do".

Tror nok han ser problemområdene, men må si jeg ble positivt overrasket over Poldi og Ramsey i går. Første gode kampen denne sesongen for begge to. Likevel synes jeg at vi trenger en kant og en midtbanespiller. I tillegg til spiss så klart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er generelt vanskelig for fans av et lag å se ting i perspektiv eller ha en nøytral holdning til en situasjon der ens lag er involvert. Se f.eks Emils sine innlegg i går der han mener at det er greit å sparke til andre folk så lenge man er frustrert (satt på spissen).

Har dessverre ikke sett situasjonen med Sagna så kan ikke kommentere.

Forventer mer av dere enn jeg gjør av Emils.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forventer mer av dere enn jeg gjør av Emils.

Ja for mener det ikke er ulovlig å sparke etter en ball. At jeg sa han kunne sparket han hardere kom bare av jeg var irritert over hele greia. Ikke det at jeg mener det er greit å sparke andre med vilje.

Allikevel forventer jeg også lite fra deg.

Lenke til kommentar

Noen som fortsatt mener at Poldi bør spille på topp? Blir bare mer og mer sikker på at det er på kanten han hører hjemme. Han har en tendens til å være usynlig i noen kamper, men det må vi egentlig bare akseptere med tanke på at det er hans første sesong i PL. Han har nå nådd et tosifret antall mål og assists i alle turneringer. I Premier League, Serie A, La Liga, Bundesliga og Ligue 1 er det kun Iniesta og Hamsik som har flere assists.

Lenke til kommentar

Tosk.

Dette var ikke ment som trolling. Prøver bare å diskutere ting litt i perspektiv. Taklinger blir som regel vurdert ut i fra utfallet (stygg skade eller ei), ikke hvorvidt de faktisk er spesielt stygge.

Såfall beklager jeg, jeg føler faktisk at du opptrer ofte som troll med formålet å provosere. Men det er ikke meningen å være frekk mot deg. Av og til sier du ting som er helt bort fra jorda. Og siden jeg har ikke sett duellen, så jeg burde egentlig ikke uttale meg noe om det. Men å sammenligne med Shawcross? Det er nesten frekt.

Har noen forresten klipp av duellen?

Men ellers!

http://www.dagbladet.no/2013/01/24/sport/fotball/premier_league/real_madrid/manchester_united/25426916/

Bare se på oss, hvor er vi på lista? Vi bør være på lista ang største draktsponsoravtaler i internasjonal fotball, men nei... Etter min mening bør vi være liggende i minst femte plass siden hvor bra merkenavnet vårt er, og beviset ligger vel like over. Nemlig om mestselgende drakter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Nei det er det ikke. Podolski står med 9, neste på lista er Gerrard og Mata med 8.

http://www.premierle...eason=2012-2013

Jeg vet ikke hva jeg skal stole på. Men Premier League sin hjemme side regner kanskje med assist som kommer av straffer osv?

"After goals scored on penalty or by a directly converted free-kick the fouled player received a point."

-Wiki

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

GFNFrance‏@GFN_France

BREAKING: #Bastia's president announces that he HAS received a 3 million euros offer from #Newcastle for #Thauvin that he is considering

GFNFrance‏@GFN_France

THAUVIN (Cont): #Bastia's president also #claimed that he has spoken to Arsène Wenger on the phone about the player, but he made no offer.

Enda en franskmann Newcastle snapper opp foran nesa vår. Pardew sitter hvertfall ikke på ræva.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Ser ut som at Tottenham går for Diame og at Wenger ikke er særlig interessert i å signere noen dette vinduet:

"We are not on the case," Wenger told reporters when asked about a potential move for Villa. "We want to make things happen from inside the club. We have the resources to do well.

http://www.goal.com/...1/25/3699093/-?

Litt mer utfyllende: http://www.espn.co.u...tml?CMP=OTC-RSS

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne lese at Wenger er fornøyd med transfers han har gjort i sommer og etter kampen mot WH så er inntrykket hans om nettopp det enda mer forsterket (link):

“It’s positive because we see the players like Giroud and Podolski and Cazorla, who were questioned at some stage, they have come in this season and are getting better.

“That’s very good news. It means we have done well in the transfer market. That is always questioned.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...