Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Målet:

 

https://www.youtube.com/watch?v=wUinF41QCwY

 

Strålende avslutning. Puttet vel to i forrige kamp og, om jeg ikke husker feil. Han var faktisk ikke så verst forrige sesong før straffebommen i AFCON-finalen. Skal ikke se bort fra at han gir oss en liten boost i sluttspurten om han og Elfenbenskysten får en bra turnering.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Håper som deg Le Prof at Gourcuff ryktene bare er tøys. En gang i tida så var han meget ettertraktet, men de siste 3-4 årene har han vært utter and complete shit.

 

Det aller siste vi trenger nå er en spiller som Gourcuff. Høy lønn, skadeplaget og en spiller som viser absolutt null vilje og innsats.

Lenke til kommentar

Det som virker mest sannsynlig akkurat nå, er midtbaneankerne Diamé, eller Wanyama (Celtic), + en ung spiller, Thauvin (Bastia) f.eks. er hyppig nevnt. Hvis ikke Diamé eller Wanyama blir noe av, så kan det hende at Wenger bestemmer seg for å kapre M'Vila foran nesa på QPR likevel. Coquelin er visstnok allerede på vei til et utlån til Betis, så jeg tipper det skjer et eller annet med den mest defensive midtbaneplassen.

Noen "superspiss" tror jeg neppe skjer før til sommeren.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Ryktes at vi skal bytte ut vår polske keeper med Julio Cesar, samt at Wenger skal legge inn bud på David Villa i slutten av overgangsvindueet.

 

Skeptisk. Blir i så fall som konkurranse og ikke erstatning. Cesar kom dessuten til QPR for å vinne PL. Tviler på at han vil forlate klubben etter 6mnd.

 

Villa er jeg fortsatt lunken til selv om han neppe kan prestere dårligere enn Giroud og Podolski

Lenke til kommentar

Sagna med Potts i dag. Voldsomt og farlig spill, men ikke kjempestygt. Minner meg litt om en takling en viss Shawcross hadde for noen år siden.

 

Potts går inn hardere enn Sagna i en duell hvor han har dårligst sjanse av de to til å vinne ballen. Shawcross går inn i en situasjon med fryktelig hvor han hele veien ligger 0,5 sekunder bak Ramsey.

 

Kan ikke sammenlignes i det hele tatt, men pent forsøk på trolling.

 

PS: Syntes ikke Shawcross sin takling var så ille. Det var bare vanvittig uflaks som gjorde at det endte som det endte, men liker ikke fyren for det.

Lenke til kommentar

Tosk.

 

Dette var ikke ment som trolling. Prøver bare å diskutere ting litt i perspektiv. Taklinger blir som regel vurdert ut i fra utfallet (stygg skade eller ei), ikke hvorvidt de faktisk er spesielt stygge.

 

Det er generelt vanskelig for fans av et lag å se ting i perspektiv eller ha en nøytral holdning til en situasjon der ens lag er involvert. Se f.eks Emils sine innlegg i går der han mener at det er greit å sparke til andre folk så lenge man er frustrert (satt på spissen).

 

Har dessverre ikke sett situasjonen med Sagna så kan ikke kommentere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...