Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Men det er ikke første kampen Sagna er ute å kjøre etter han kom tilbake for å si det sånn. I tillegg har han elendig innleggsfot, er alt for treg og selger seg altfor lett imo.

 

Såvidt jeg kan huske så spilte vel Jenkinson høvelig bra i starten av sesongen? Husker han hadde et par tabbepasninger, men that´s it.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke mye for Arshavin uansett nå, så vi kan like godt beholde ham som backup ut kontrakten. Men selvfølgelig, dersom noen tilbyr seg å kjøpe ham ... han sitter jo på en anseelig lønn. Det er vel heller et sprsmål om han er fornøyd med å heve en fet lønn, eller om det er viktig for ham å få spille fotball.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Blir spennende å se om vi i det hele tatt klarer el i år. Pool puster oss i nakken og er i megaform. Swansea på 9 plass er heller ikke langt bak. Spørs om vi holder oss innenfor topp 10 faktisk slik vi spiller om dagen. Tipper 8 plass slik form og spillermateriale er

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Synes Arsenals fall er trist. Wenger/Arsenal fortjener bedre. Hva har gått feil? Tja, flere ting. For det første bommer han som regel "alltid" på overgangsmarkedet, særlig med offensive spillere (Cazorla et hederlig unntaK). Eksempler; Podolski, Giroud, Chamakh, Gervinho og han japsen. For det andre sliter klubben med å holde på nøkkelspillere, men det er nok en direkte konsekvens av punkt 1. Se for dere et Arsenal med en stamme av Clichy, Toure, Fabregas, Nasri og Van Persie, temmelige heftige saker. Videre har nok Wenger litt for mye tålmodighet med unge spillere. Hvorfor har han det? Tja. Mannen kan mer fotball enn alle oss her inne til sammen, så det er jo ikke det at han ikke ser at de spiller drit. Det går nok mye på prinsipper/filosofi; hvorfor kjøpe en spiller som ikke er av ypperste klasse når man har en spiller ikke alt for mye dårligere? Samt økonomi, den stadioen har nok svidd på pungen mer enn man vil innrømme.

 

Blir rart å se et Arsenal utenfor CL, men sånn er livet, dere kommer nok tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

“Yes [i still want two signings]. We work very hard on it,” Wenger said. “It is not the number that counts but the quality.

 

“I don't give you any names. I don’t come out on rumours because it would put [teams] in a bad position. The player as well.

 

“You have to respect the player has a contract somewhere, is playing and as long as the transfer is not done for anybody it is best not to talk about it because it doesn’t work. He has to continue to play where he is.”

 

Uhørt!

Lenke til kommentar

Uhørt!

 

Mja, er vel hakk i plata. Sier jo ca det samme som før. I morgen går han ut og sier at vi er i nærheten.

 

Ryktes at vi er ute etter Diame og Gotze.

 

Skulle helst ønsket meg en spiss, men sier ikke neitakk til Gotze. Poldi på topp?

 

Video av intervjuet btw: http://www.skysports.com/video/inline/0,,16429_8422425,00.html

 

Han har et lurt smil når det snakkes om Gourcuff. Liker det ikke. Ikke en type vi trenger

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Kan ikke være greit å være Wenger.

Ikke bare skal han kjøpe nye spillere, men han må kjøpe de fansen har bestemt seg for at han må kjøpe om han ikke skal bli upopulær.

 

A. Det er snakk om lån

B. Gourcuff har vært elendig i en god periode nå (ja, vet han hadde en Wilshere-esque skade)

C. Han er mye skadet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var vel mer et generelt lite stikk mot enkelte som ramser opp navn etter navn, og er misfornøyde da vi ikke kjøper de eller andre klubber kommer oss i forkjøpet.

 

Jeg tror dog klubben sine speidere og Wenger vet best hva klubben trenger, og jeg velger å stole på at de gjør de valgene på overgangsmarkedet som er nødvendige.

Jeg kan selvsagt ramse opp navn jeg skulle ønske å se i klubben, men jeg forstår også at det kan finnes mange grunner til at det ikke nødvendigvis vil skje.

 

Får ta en oppsumering etter deadline day. for mye tyder jo på at det er flere enn denne Gourcuff fyren som er i kikkerten om dagen :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Nei takk til Gourcuff. Tror ikke det ligger mye i ryktene heller. Det eneste som har blitt sagt er vel at Lyon har tilbudt ham til oss på lån siden de ikke har råd til å betale lønningene hans. Hvis Wenger faktisk hadde vært interessert, hadde vi nok hentet ham mye tidligere da vi faktisk trengte en offensiv midtbanespiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...