Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har da innfridd så til de grader i år. 14 mål, ti assists, og vi er ikke kommet lengre enn til 18. januar. Og det til tross for at han var benket i store deler av høstsesongen.

 

Skjønner ikke hvorfor folk er så negative til Theo. Han er klasse, og det var enda godt at pampene klarte å få signaturen hans for de neste 3,5 årene. Alt annet hadde vært tragisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han har da innfridd så til de grader i år. 14 mål, ti assists, og vi er ikke kommet lengre enn til 18. januar. Og det til tross for at han var benket i store deler av høstsesongen.

 

Skjønner ikke hvorfor folk er så negative til Theo. Han er klasse, og det var enda godt at pampene klarte å få signaturen hans for de neste 3,5 årene. Alt annet hadde vært tragisk.

 

Enig i dette, selv om han har vært elendig siden Newcastle kampen. Får håpe han finner formen igjen

Lenke til kommentar

Vel, vi får se. Henry var heller ikke i nærheten av å være Thierry Henry da han var 23. Det var etter overgangen til Highbury, og en Wenger-omskolering som tok et par sesonger, før Henry ble den klassespilleren han var.

Walcott har faktisk mange av de samme fysiske og tekniske kvalitetene, men det mangler en bit på det mentale - akkurat som det gjorde hos Henry før han ble Henry.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Vel, Walcott er seg selv lik. Kan være fantastisk i en kamp og elendig i neste. I det minste har topp-nivået hans blitt bedre. Neste steg er å bli mer stabil. Glad for at han har signert. Da har vi altså forlenget kontrakten til Walcott, Wilshere, Gibbs, Ramsey, Ox og Jenkinson. Strålende nyheter.

Lenke til kommentar

Endelig, er vell et godt ord i denne sammenhengen.

 

Walcott er en fantastisk spiller, som jeg har likt i gode og dårlige sesonger. Men, han har så i det grader vokst og det på kort tid!

 

Dette er fantastisk for Arsenal FC, fordi vi har klart å fornyet flere kontrakter derav kjerne spillere og spillere vi satser på.

 

Fantastisk dag, juhu :D

Lenke til kommentar

Fantastiske nyheter. Spesielt på grunn av budskapet det sender. For øyeblikket kan jeg ikke se for meg at noen av førstelagsspillerne våre har tenkt å forlate oss med det første, kanskje med unntak av Sagna. Endelig har vi muligheten til å bygge opp et skikkelig lag med en ung britisk stamme. Med et par-tre skikkelige forsterkninger tror jeg ikke vi er langt ifra toppen.

 

Håper også dette betyr slutten for det "kommunistiske" lønningssystemet vårt.

Lenke til kommentar

Øhm ... hva?

Er det spillere som blir kjøpt av andre mangere enn Wenger? Nei huff og huff.

Jaja ... det er et påskudd til å komme med litt mer Wenger-sutring, om ikke annet.

Ja, for dere har jo sett denne Yanga-Mbiwa spille nok til å være bombesikre på at han er bedre enn de vi har, selvfølgelig?

Merkelig det der ... jeg synes det er veldig vanskelig å få sett noe fransk fotball her i landet. Hvordan gjør dere det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...