Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jovetic er vel mer en slags kant? Tror heller ikke han ville kostet så mye som 30m.

 

Cavani er urealistisk. Napoli avslo 55m fra City (?) i sommer.

 

Jovetic koster nok tett opp mot £30M jo. Fiorentina avslo visstnok et bud på £24M fra Chelsea i sommer på han og i januar vil han koste mer. Attpåtil har Fiorentina akkurat kjøpt Rossi. Ellers kan Jovetic spille både på kant og som spiss/hengende spiss. Tror helt ærlig talt at han kunne utviklet seg til et monster av en midtspiss som van Persie. Det største problemet dog med Jovetic er at han har slitt litt med skader i løpet av karrieren.

 

Cavani har en release clause på €63M visstnok og det var snakk om at de hadde avslått et bud på €55M, men har undersøkt litt rundt det og folk som kjenner Napoli sier at om de hadde fått inn et slikt monsterbud så hadde de ikke hatt økonomi nok til å avslå et så godt bud og at Napoli presidenten kun "flexet" litt muskler for å holde folk unna Cavani.

 

Vet ikke helt hva jeg skal tro.. :p

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil mye heller ha Hummels fra Dortmund. Eller Bender. Begge to.

 

Edit: Okei - skal vi sette i gang ryktekjøret?

 

Nevnes som Arsenal-targets: Higuain (jo, faktisk)

Gourcouff

Kuzmanovic (Stuttgart)

Joel Matip (midtstopper, Schalke)

Mohamed Diame.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Vil mye heller ha Hummels fra Dortmund. Eller Bender. Begge to.

 

Ingen av de koster £30M. Tilsammen muligens, men det ryktes om et bud på en spiller til £30M.

 

Personlig mener jeg vi trenger en spiss av høy klasse, en erstatter for Diaby, venstreback, midtstopper og keeper. For å ikke glemme kantspiller

 

Hvis det stemmer det er lagt inn et bud på den summen Geoff nevner vil jeg tippe det er Cavani. Kanskje bare drømmetenkning.

 

Vi bør uansett kjøpe Diame for den latterlig lave summen han er tilgjengelig for.

 

Enig. Det er et røverkjøp.

Lenke til kommentar

Joda, men så er han akkurat kommet tilbake fra skade. Sier ikke at han er topp topp klasse, men muligens den beste i sin posisjon vi kan få tak i mtp hva vi er villig til å betale for spillere. Hadde helst sett en Fellaini, men det skjer jo ikke.

 

@Latias

Endret av Payung
Lenke til kommentar

Røverkjøp og røverkjøp. Cavani herjer i Italia, men er uprøvd i mer fysiske ligaer som PL. For noen er det ikke noe problem å ta nivået, mens andre ikke lever helt opp til forventningene. Da kan £30m fort bli en dyr affære. Det er gambling, men slike sjanser er man bare nødt til å ta hvis man skal konkurrere i toppsjiktet. Flott om dette stemmer, da sender Arsenal og Wenger ut signal om at de også greier å vise muskler i overgangsvinduet.

Lenke til kommentar

30 millioner pund eller euro kan aldri bli et røverkjøp - det er veldig mye penger. Hvis det dreier seg om en ungdom, så kan man i det minste forvente seg å få en god del av utgiftene tilbake, dersom han ikke viser seg å holde helt mål, og skal selges igjen. Men Cavani er 27 om 1 måned, tror jeg - og dersom han etter 2 sesonger i Arsenal ikke har slått til, så er det veldig mange penger tapt. Man får ikke 30 millioner for en 29-åring som har et par middelmådige sesonger bak seg.

Men jeg er ikke særlig bekymret for Cavani og PL - han har det som skal til, tror jeg. Hadde foretrukket en prislapp på 20 millioner, men jeg blir ikke sur hvis Arsene gambler litt med 30 millioner.

Så spørs det bare hva som blir til overs til forsterkninger på andre posisjoner. Arteta trenger mer hjelp i den bakre midtbanen, Vermaelen trenger mer hjelp enn han får fra Koscielny/Mertesacker, og Gibbs/Santos er backup/rotasjonsspillere, ikke førstelag.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...